תיקון דוד שמש במודיעין

Table of Contents

למערכת SWH הבדיקה השפעה של 20% על מחממי מים חשמליים ועל מחממי מים של גז. מערכות ה- SWH שנבדקו בתדירות הגבוהה ביותר הן: 2.0 השפעה על דוד מים וחימום גז.

מערכות דודי שמש במודיעין בביצוע גד אור אנרגיות

על פי Energy Star, השימוש בחימום מים סולארי יכול להפחית את עלויות המים והחימום השנתיים של בתיך בעד 50 אחוז. שיקול נוסף הוא עלות חימום מים סולאריים, המהווה כ 40 אחוז מביקוש המים הממוצע של משקי הבית.

עם ניסיון של 35 שנים חברת גד אור אנרגיות בע"מ, תן לאיש מקצוע כמו בונני להתקין חימום מים תרמי סולארי עבורך. דוד שמש הוא דרך חסכונית לחימום מים באנרגיה תרמית מאור השמש. יש בו מיכל מים וקולט שמש לחימום המים.

דוד שמש במודיעין מורכב מקולט תרמי סולארי

מיכל אגירת מים וצינור חיבור שדרכו מועבר נוזל מקולט החום למיכל. מערכת תרמית סולארית בעיר מודיעין עובדת על ידי ספיגת החום מהשמש ובאמצעותה לחימום המים מהרצפה לחלק הפנימי של החדר. הקולטים התרמיים הסולאריים מחוברים לקיר הגג הפונה לשמש והחום והנוזל נשאבים דרך מערכת פעילה המונעת על ידי הסעה או מערכת פסיבית.

הסוג הפופולרי ביותר של חימום מים סולאריים משתמש באוספי צלחות שטוחות

כדי להשתמש באנרגיה של השמש. אנרגיה זו נספגת וניתן להשתמש בה לחימום המים בשתי דרכים. במערכת מים חמים סולארית ישירה, המעגל בין המים עצמם לקולט הצלחות השטוח מאפשר העברת חום.
תיקון דודי שמש במודיעין ע"י חברת גד אור אנרגיות מבוצע תמיד במקצועיות רבה.

חימום מים בעזרת דוד שמש באזור ירושלים

מערכת חימום עקיפה פועלת על ידי העברת חום מפלטת האספן לאנטי-פריז הידידותי לסביבה המחמם את דוד המים הממוקם בחלק אחר של הבית. נוזל הקפאה אינו משפיע על המים באותו אופן כמו אוויר קר ומבטיח העברת חום אמינה ויעילה ביותר מהמים.

חימום מים באופן זה יכול לשמש במגוון יישומים ביתיים

עסקיים ותעשייתיים בעיר מודיעין, השילוב של חימום מים סולאריים עם חום מתנורי עצים וארובות [17] מאפשר למערכות מים חמים לפעול באקלים קריר יותר לאורך כל השנה וניתן לעמוד בדרישות החימום הנוספות של מערכות חימום מים סולאריים ללא דלקים מאובנים או חשמל.

אם בביתכם אין חימום מים עדכני

יהיה עליכם להתקין מערכת דודי שמש במודיעין כמערכת גיבוי. חימום מים סולאריים הוא מערכת הסקה מרכזית המשתמשת בחום סולרי מרוכז בתנור מקדים או מיכל לאחסון מזון לחימום מים חמים להסקה מרכזית ומחליף חום סולארי המחליף את גוף החימום התחתון עם העליון, כאשר השאר מספק חום נוסף .

תיקון מקצועי רק אצל גד אור אנרגיות

מערכת גיבוי לדוד שמש במודיעין היא דוד גז או דוד חשמלי עליו תוכלו לסמוך כדי לחמם את המים בתנאי מזג האוויר מעוננים ואינכם יכולים להשתמש באנרגיה סולארית לחימום המים. מערכות תרמיות סולאריות משלמות את עצמן בחיסכון באנרגיה פי כמה עם חיי מערכת של 30 שנה.

שני גורמים עיקריים המשפיעים על הביצועים של מערכות חימום מים סולאריים המותקנים במקום הם קנה המידה של מערכות הידרוניות נוזליות וקורוזיה של מערכות אוויר הידרוניות

מים ביתיים הם בעלי תכולת מינרלים גבוהה ומים קשים עלולים להוביל להצטברות והקרמת מינרלים כמו מרבצי סיד בדודי שמש הידרוניים.

עליכם לנקות את פני מחליף החום בעזרת נייר זכוכית גרגר בינוני. אם המערכת שלך משתמשת במים כנוזל להעברת חום, יכול להתרחש קנה מידה בקולטנים, קווי חלוקה ומחליפי חום.

צעד חשוב נוסף בתחזוקת מערכת משאבות חום גיאותרמית

תיקון דוד שמש במודיעין הוא הניקוי והחלפתם הרגילה של המסננים. זה יגרום ליחידה שלך לעבוד ביעילות ולמנוע הצטברות אבק ולכלוך באוויר סביב הסלילים. בדוק גם את ניקוז הקונדנסט לאורך כל העונה כדי למנוע סתימה וכדי לאפשר למים לזרום בצורה חלקה.

מערכות פסיביות נשענות על הסעה מונעת חום, בה צינורות חום מאפשרים לנוזל העבודה להסתובב. עם קולט שמש, החום מהנוזל מועבר למיכל האחסון לשימוש מאוחר יותר. חלק בלתי נפרד מאחסון הקולטנים הוא מערכת אצווה בה הקולט הוא מיכל האחסון.

מערכות Solene AET מגיעות עם אחריות מוגבלת ל -10 שנים ומיוצרות בארצות הברית. אנו מבצעים עבודות תחזוקה על כל סוגי מערכות הסולאריות של יצרני השמש בכל הסביבות.

 

דילוג לתוכן