איך מבצעים אבחון תעסוקתי?

Table of Contents

החלטנו לבחון את איכות האבחון והדיווח כדי להעריך את הצורך בשיפור האיכות. באופן כללי, מטרת המחקר הייתה לאבחן ולדווח על אובדן שמיעה תעסוקתי הקשורות לרעש והפרעות הסתגלות תעסוקתית ולהודיע על כך ל- NCOD. פיתחנו אינדיקטורים לביצועים לאבחון ודיווח על מחלות מקצוע על ידי NCOD בהתבסס על הנחיות ההודעה ההולנדיות על אובדן שמיעה הנגרם על ידי רעש והפרעות הסתגלות תעסוקתית [17] ועל נהלי ההערכה של רופאים מקצועיים.

אחת מנקודות החוזק של המחקר שלנו

היא הזמינות של הנחיות הולנדיות לשתי מחלות המקצוע. השתמשנו בהנחיות אלה כדי ליצור אינדיקטורים וקריטריונים לביצועים, והם נותנים קריטריונים ברורים להיסטוריה רפואית, הערכה, אבחון קליני, חשיפה לגורמים אפשריים אחרים שאינם תעסוקתיים, וסיום היחסים התעשייתיים. תוצר האבחון מסכם את הגירעון התעסוקתי של המטופל מבחינת ביצועי תפקיד תעסוקתי, רכיבי ביצוע תעסוקתי וביצוע תעסוקתי.

על מנת לאתר מחלת מקצוע

יש צורך לחקור היבטים שלעתים קרובות מוזנחים בהיסטוריה הרפואית של המטופל. ניתן להוסיף את ההיסטוריה הרפואית בשאלות המבוססות על קריטריונים של קשר סיבה ותוצאה המשמשים באפידמיולוגיה מקצועית ובמחקרי אוכלוסייה [5]. האבחון הקליני של מחלה דורש בדיקות מתאימות: בדיקות מעבדה, דימות אבחוני, אבחון אטיולוגי וצורך להתייעץ עם מומחה ברפואה תעסוקתית על מנת לקבל אישור מספיק.

מחלת מקצוע בחולה מספקת לרופאים אפשרות להגן על חולים אחרים מפני השפעות בריאותיות דומות מפני חשיפה לחומרים כגון עופרת

חשוב ל- PCP להיות ערניים ומודעים לכך שמטופלים ועובדים עשויים להיות מסרבים לחשוף מידע אודות חשיפתם התעסוקתית האפשרית בשל ההשפעה האפשרית על אנשים אחרים ועל מעסיקיהם. ריבוי גורמים עשויים להיות אחראים לתת ההכרה הנוכחית במחלות מקצוע.

מאמר זה מתאר דרכים בהן רופאי המשפחה יכולים לשפר את גילוי מחלות המקצוע אצל מטופליהם. כאשר מטופל מקבל אבחנה עם מגבלות, ריפוי בעיסוק יכול להיות חלק יקר מתכנית הבריאות שלו.

ריפוי בעיסוק (1) (המכונה גם OT)

הוא טיפול מבוסס ראיות המסייע למטופלים לחיות את חייהם במלואם בבעיות גופניות, קוגניטיביות וחושיות. מרפאים בעיסוק מסייעים לאנשים לשלוט במשימות היומיומיות שלהם בצורה טובה ככל האפשר על מנת לשפר את יכולותיהם הגופניות והנפשיות. למידע נוסף על ריפוי בעיסוק, כולל צרכיו, אחריותו ומה שמרפאה בעיסוק יכול לעשות כעוזר.

ריפוי בעיסוק

הוא תחום של שירותי בריאות המסייע לאנשים בכל הגילאים עם בעיות גופניות, חושיות וקוגניטיביות. מרפאים בעיסוק עוזרים במחסומים המשפיעים על צרכיו הרגשיים, החברתיים והפיזיים של האדם. זה עוזר לילדים לשחק יותר, משפר את הביצועים הלימודיים שלהם ועוזר בפעילות היומיומית.

ריפוי בעיסוק שימושי לשיפור איכות חייהם ורווחתם של ילדים עם הפרעות שונות המתוארים ברשימה הבאה

תסמונת אספרגר מאובחנת בדרך כלל אצל ילדים מתחת לגיל 3, אך ניתן לאבחן מקרים מסוימים של ההפרעה כבר בינקותם. ילדים עם תסמונת אספרגר מתקשים לווסת את תשומת ליבם, לתעדף ולהחליף כשהם מוסחים.

מחלות מסוימות כמו מחלת ריאות תעסוקתית

הרעלת חומרי הדברה והרעלת מתכות כבדות מדווחות למשרד הבריאות בניו יורק (NYSDOH). מפת ה- HAZ מקשרת בין מקומות עבודה למשימות מסוכנות, מחלות מקצוע ותסמיניהם. משימות עבודה יכולות לתרום לתסמינים אצל חלק ניכר מהחולים עם הפרעות בשרירים ושלד בזרועות ובצוואר. לאחר שהרשומות הרפואיות זמינות, המטפל בעיסוק שלך יבדוק אותן לפני תחילת ההערכה כדי להשיג מידע בסיסי אודותיך ומצבך הרפואי. לאחר הראיון המטפל שלך יבצע הערכה לקבלת מידע ספציפי על בריאותך הכללית וכיצד האבחנה שלך משפיעה על יכולתך להשתתף בפעילויות יומיומיות. המטפל ינסה גם להבין מידע מפורט על איך נראים חיי היומיום שלך, כמו גם על האירועים שהביאו את ביקורך בריפוי בעיסוק.

המטפל בעיסוק שלך מתאים את מהלך תהליך הערכת ה- OT, יודע למה לצפות ועוזר לך לעמוד על מה שאתה רוצה בתהליך הטיפול. ריפוי בעיסוק הוא תהליך העזרה למישהו לבצע משימות שגרתיות בסביבה כמו בית ספר, בית או עבודה.
למידע נוסף אודות מבחנים פסיכוטכניים יש לבקר באתר logipass.net

ילדים עם שיתוק מוחין נהנים מטכניקות טיפול שמטרתן לשפר את התפקוד המוטורי ולהפחית את המוגבלות

זה עוזר להם ליצור דרכים להשלמת משימות יומיומיות ולעבד ולפרש תשומות חושיות. תרגילים מיוחדים עונים על צרכי הילדים ומטרתם להגדיל את טווח הקשב שלהם, כישורי משחק, מעברים קשובים בתגובה לגירויים ולשיפור האינטראקציה בין הילד לאחרים. באשר לסינתזה של מידע על אבחון ריפוי בעיסוק, התוצאות הראו שאף אחד מהתלמידים לא ביצע אבחון תעסוקתי מלא. בנוסף, פחות ממחצית התלמידים עברו אבחנות במשרה חלקית. למרות שנצפו שיפורים בידע ובארגונו במהלך ההכשרה, ניכרו מגבלות בעיבוד אבחנות המידע והריפוי בעיסוק. לסיכום, התלמידים הראו אחוז קטן מהאבחנות בריפוי בעיסוק. מתוך האבחנות התעסוקתיות, 16% זיהו משתנה כדי להסביר את בעיות הביצוע שתוארו, 27% שניים או יותר משתנים ורק שלושה משתנים צריכים לתקן את התגובה. גבר בן 38 הסובל מכאבים מתמשכים עבר בדיקת CT.

דילוג לתוכן