שמאי דירות מחיר

Table of Contents

כולם חושבים שהבית שלהם נראה כמו 2 מיליון דולר, אבל בעולם הבנקים וסוכני הנדל"ן נדרש שמאי מקצועי כדי להוכיח זאת.

מתחמי מגורים קטנים וגדולים כפופים להערכת שווי נכס מסחרי על בסיס גורמים ייחודיים לכל סוג בניין

מר גייל העריך נדל"ן ביותר ממיליארד דולר וזכה לסקור כמה מהבניינים היקרים ביותר בניו יורק, כמו למשל האמפייר סטייט בילדינג. לדבריו, תמורת 400 הדולרים שהוא משלם על מנת להעריך דירה, השמאי מקבל רק 250 דולר, ואילו חברת השמאות מחזיקה 150 דולר. לאור המחירים הגבוהים של דירות בניו יורק ומחירי השיא של הדירות, אין זה יוצא דופן שהערכת שווי נמוכה מהערך המוסכם.

הצילומים המרובעים הכוללים של דירה יכולים להיות מחולקים במספר היחידות

כדי לתאר את המחיר ליחידה ממוצעת. לדוגמא, הערך המשוער של דירת חדר שינה ודירת שלושה חדרי שינה באמפייר סטייט בילדינג יהיה זהה, אך לשניהם תהיה הכנסה זהה בערך וההערכות שלהם היו זהות.

כאשר שמאים נתקלים בבית, הם יכולים להשיג קומפוזיציות משלהם כדי להעריך בדיוק כמה שווה הבית. הבית, המאושר לשמאות במחיר המכירה, יכול להפוך לאחר מכן לנכס קוהרנטי או דומה, בו יכול השמאי הבא להשתמש כדי להעריך את שווי הבית.

כדי לקבוע את האומדן הסופי, שמאי מקרקעין יתחשב בשווי הנובע מאחד משלושה סוגים של שמאות מסחריות. שיקולים אלה נלקחים בחשבון לפי סוג הנכס שיש להעריך, סוג הנתונים שיש לעבד וגודל הנכס.

בעת תכנון הנכס

השמאי לוקח בחשבון גם את שווי הנכסים הדומים בשכונה. לעיתים קרובות, שמאים ינסו להשוות את הערכים של אותו נכס בשכונות שונות, כמו למשל שכונה עם מספר דומה של נכסי מגורים. החישובים מושווים למחירם של בתים שזה עתה נבנו לצורך כיול דגם המחשב. בדקנו כיצד ערכי השווי משתווים למכירות בפועל ובדקנו את הערכות השווי. השמאים אינם מבצעים חיפושים אחר נכסים דומים, אלא מבססים את השוואתם על מחיר הרכישה שנרשם ותיאור הנכס. זכרו תמיד כי הערכות שווי נכס מסחרי הן הערכות שווי המבוססות על מידע מוגבל, לדוגמא, הערכת שווי נכס לא תבדוק את גבולות הנכס ואת זאת חייבים לעשות מודד. הערכת שווי נכס נכונה תלויה גם ביכולת שלך להעריך את הנכס המוערך במדויק. כמו כן, אל תיקחו בחשבון שייתכן ששווי ביתכם הוערך על ידי שמאי מוסמך אחר או איש מקצוע בתחום הנדל"ן. שמאי נכס מסחרי תמיד ינסה לקבוע את השימוש הגבוה והטוב ביותר עבור הנכס שלך. אז אתה יכול לקבוע את הערך שלך, ואז אסביר לך איזה ערך מתאים לך ולמטרה היחידה שלך.

בהתאם למטרת הדוח

שמאי רכוש יכול לעזור לך לקבוע איזה סוג של שמאות מסחרית הוא המתאים ביותר עבורך. בעת הערכת דירה, ישנה חשיבות מכרעת עבור השמאים לזהות מקורות הכנסה נוספים לדירה המשותפת ולקבוע אם הם קשורים לנכס. בבנייני דירות יכולים להיות גם מקורות הכנסה נוספים ששמאי יראה בהם כהכנסה שהיא חלק מהנכס שלך. שווי הבית המחושב על ידי סוכן נדל"ן שונה מהערך שמקבלים כאומדן, אך שניהם עובדים על פי אותן הנחיות.

בהשוואה לבית או להכנסה קיימים – המייצרים נכס – שיטות הערכת שווי משתנות מנכס לנכס. סוכן נדל"ן או מודד יבחר את השיטה המתאימה למצבך האישי.

כדי לקבוע את ערך הבית שלך, שמאי ישקול ליישם את כל שלוש הגישות לערך שלך, כפי שתמצו לעיל. עליך ליידע את הסוקרים שלך על דירות אחרות הנמכרות בקרבת מקום, אך מכיוון שהם אולי לא יודעים הרבה על השכונה שמסביב לבניין שלך, הם יכולים להסתמך על חיפושים בגוגל כדי לחוש דירות אחרות בקרבת מקום.

סוכני נדל"ן יכולים לספק לך הערכות לא רשמיות של הערך שלך בהתבסס על מכירות דומות בשכונתך. אל תטעו, שווי נכסים לא עובד אצל מוכרים או קונים, אך כך מעריכים סוכני נדל"ן את שווי הבתים.

אומדן מוגדר כאומדן של שווי מכירה

הערכת שווי או מיסוי, שכן הוא מתייחס לשווי הנכס, ביחס לשווי השוק שלו, ארנונה ו / או מיסים על המכירה. הערכות שווי מוגדרות כאומדני ערכים, מכירות, הערכות שווי ומיסים, שכן הם מתייחסים למחיר של נכס כמו בית, דירה, משרד, דירה או נכס אחר. ניתן גם להגדיר הערכת שווי באותו אופן כמו הערכת שווי של כל נכס או נכס מס אחר.

דילוג לתוכן