איך להשכיר דירה ?

Table of Contents

כל מי שהתגורר אי פעם בעיר גדולה מכיר את הנוהג בכל הנוגע לשכירת דירה: אתה הולך לסוכנות השכרה, מגיש את בקשת השכירות, חותם על החוזה וחותם על חוזה שכירות בן שנה. אם זה עתה סיימת את הלימודים והחלטת שהגיע הזמן לעבור מבית הוריך, עליך להיות מעודכן לגבי אופן השכרת דירה. אם אתה שוכר דירות במדינתך, אתה יכול לצפות לבחור מקום אתה אוהב מתוך הרישומים הזמינים, עובר את תהליך הגשת הבקשה, שכר את הדירה, חתום על חוזה, ואז הגש מחדש והגיש אותו.

אם אתה שוכר דירה ישירות מהבעלים

דאג לחתום על חוזה שכירות ויש לך חותם שותף איתך. אם אין ערובה ששכר הדירה ישולם, יתכן שבעל הבית יהיה מוכן יותר לאשר את הבקשה לדירה אם התנהגת כלפי חתימתך המשותפת. חלק מהסיבות לחתימה משותפת שעשויות להידרש הם: כשוכר ראשון, עם היסטוריית אשראי ירודה או נמוכה, ההכנסה החודשית שלך היא יותר מ -1 / 3 משכר הדירה שלך, או שהיסטוריית ההשכרה שלך אינה נושאת באחריות מוקדמת. המשכיר יכול לגבות ממך תשלום עד לסיום השכירות אם הוא ימצא מישהו שיאפשר לך דירה בלי לתת לך התראה של 1-2 חודשים.

אם יש לך דירוג אשראי ירוד או שאתה גר בעיר בה בדיקות אשראי הן חלק מתהליך ההשכרה, יתכן ותתקשה להתקדם בשכירת דירה. היזהר בעת השכרת הדירה לאדם פרטי, שכן זר מוחלט ייתן לך בדיקת אשראי וכנראה יעשה זאת כנגד דירוג האשראי שלך.

אם אין לך היסטוריית אשראי

לבעל הבית הזכות לדעת אם ניתן לסמוך עליך שתשלם את שכר הדירה בזמן. אם יש לכם היסטוריית שכירות לקויה, וודאו שהייתה לכם סיבה טובה לעזוב את הדירה ושבעל הבית הקודם שלכם יבטיח את אמינותכם. בעלי בתים פוטנציאליים ירצו כנראה לדבר עם בעלי בתים קודמים כדי לבדוק את היסטוריית השכירות והתנהגותם.

אם אין לך היסטוריית אשראי, ישנן מספר דרכים לעבוד על כך ולקבל אישור לביתך הראשון. אם יש לך זמן לפני שאתה שוכר את הבית הראשון שלך, עקוב אחר הרעיון של בניית ההלוואה מחדש מאפס.

ספר לנו אם יש לך עצות או טיפים אחרים שיעזרו לאנשים שרוצים לשכור דירה. כדי לעזור לכם לחוות נעימה בעת השכרת דירות באינטרנט, אנו נותנים לכם כמה טיפים כיצד למצוא דירת סוכנות בטוחה, כמו גם כמה טיפים נוספים.

במאמר זה נדווח כיצד תוכל לברר האם אתה רשאי למחוק את הרישום הפלילי שלך ומה לעשות אם תנסה לשכור דירה מבעל דירה שאינו רשאי למחוק רישום שנמחק

. יש לך את הזכות לשכור גם דירות וגם בתים, אך מנהלי נכסים ומשכירים זקוקים לבדיקת אשראי שמסמיכה אותם להמשיך בבקשת ההשכרה שלך. לקבלת מידע נוסף אודות תהליך סינון הדיירים ושאלות אחרות המשכירים יכולים לשאול אותך אודות השכרת דירה בשיקגו, ראה דומוס "המדריך לנוהל בדיקת הדיירים. אם אתה שוכר דירות או בתים מבעל דירה מקומי, עליך לבדוק אם הם בעצם הבעלים של הבית.

ברוב הדירות יש לשלם את שכר הדירה מראש עבור החודש הראשון ואולי גם האחרון

אך ייתכן שיש גם דמי בקשה לכיסוי עלות בדיקת רקע ובדיקת אשראי. פנקס צ'קים מוכן ולשלם את האגרה שאינה ניתנת להחזר ברגע שיש לך את זה. זה מאפשר למשכיר הפוטנציאלי שלך לבצע בדיקות רקע או בדיקות אשראי ולספק לך עדויות להיסטוריית השכירות שלך.

אם יש לך את הראשון שלך לרשימת ביקורת דירה, קל יותר לדעת איך לשכור דירה בפעם הראשונה. וודא שאתה צופה את כל העמלות בתקציב שלך כאשר אתה מתכונן לשכור דירה בפעם הראשונה.

הסברנו כיצד לשכור דירה אומנות צעד אחר צעד

כולל כל הגורמים שעליכם לקחת בחשבון כשאתם מחפשים מיקום מתאים וכיצד לאשר את בקשת ההשכרה שלכם כדי שתוכלו להתכונן למעבר לגור. המדריך האולטימטיבי מחולק כדי לספק לכם סקירה מהירה על הצעדים צריך לקחת לפני ששוכרים את הדירה הראשונה שלך. אם יש לך כמה שאלות לגבי האופן שבו כל זה עובד, סיכמנו אותן במדריך צעד אחר צעד עבורך.

האם בעל בית יכול לסרב לדירה למישהו עד שיוכל להוכיח שהוא חזר לעבודה מלאה? אם הבעלים לא בטוח בהפניות שלך

זה יכול להיות רק הדחיפה הנוספת שהוא צריך כדי להסכים להשכרת הדירה שלך. בעל הבית שלך עשוי לבקש ממך למלא טופס בקשה להשכרה כדי לבדוק אם יש לך כסף לשלם את שכר הדירה. יישום זה מעניק למשכיר את כל המידע הדרוש לך כדי לקבוע אם אתה זכאי לשכור את הדירה או לא, אך היא אינה מבטיחה כי בקשותיך להשכרה יתקבלו.

דילוג לתוכן