פטור מהיטל השבחה

Table of Contents

הצעת חוק חדשה מסמיכה את מחוזות בתי הספר להעניק פטור מהעלאת הארנונה (CPI) השנתית של משרד החינוך בפלורידה בצורה של פטור ממס מגורים לפי פרק 253 לחוק 2016, שנחתם ב -19 באוגוסט 2016. חוקת פלורידה תוקן כדי להגביל את הזמן שנדרש לתיקון מדד המחירים לצרכן. זה הוחלט ליישם תיקון לחוקת המדינה המגביל את מספר השנים בהן נכסים זכאים וחייבים לקבל פטור ממס בית. מכסת ה- SOH מונעת מהערך החייב במס (אך לא מהמיסים) של הבית לעלות ביותר מ -3% בשנה, כל עוד תשמרו על הפטור לבית. האחד שומר על הסטטוס של ערך קפוא בשלוש השנים הראשונות לעליית מדד המחירים לצרכן השנתי של הבית ובשנה השנייה לאחר מכן עבור כל שנת מדד נוספת.

ההפחתה של 65% בפטור תלויה בשאלה אם הזכאי לפטור מעביר אותו למגורים אחרים באותה שנה. ותיקים יכולים לשמור על הפטור עבור הקופות הזכאות או לעבור לפטור הוותיקים החלופי החדש אם הם רואים שזה יתרון יותר.

פטור זה דומה לפטור של אזרחים ותיקים

אלא שהוא חל רק על ותיקים חוזרים ולא על יוצאי צבא ארה"ב. ישנם שלושה פטורים חדשים ליחידים (ראה לעיל), וישנו פטור חלופי חדש עבור הקרן הזכאה ופטור הוותיקים. למידע נוסף על פטורים ממס שיכולים להפחית את חשבון המס שלך ולהחיל אותו, אנא עיין בסעיף פטורים ממס.

בשנת מס אחת, נכס אינו יכול לקבל יותר מ -10 אחוזים מהכנסותיו ממס. באותה שנה שהנכס מקבל את "זיכוי המס המותאם" עבור קרן הזכאות ופטור ותיקים, הוא יכול גם לקבל את הפטור מדי שנה.

המס רף חינם לשנה הראשונה להיטל O65 מוגדר ב -10 אחוזים ממס הכנסה (ראה טבלה להלן)

עם זאת, כל שינויי המס הם לשנה אחת בלבד, ולא לכל שנת המס. תמיד קבענו העדפה N את שנות ההקפאה ותמיד היינו צריכים להציג את ההקפאה היטל לשנה כשנה ראשונה – שנה O 65.

עם זאת

באילינוי, אינך יכול לקבל פטור משיפור סביבת המגורים שלך מנכס אחר באותה שנה שאתה או נדל"ן אחר. הפטור ממס מוגבל לשיפורים חדשים המוסיפים ערך נוכחי הוגן לנכס הבית שלך, והפטור הכולל לא יכול לעלות על 75,000 $ לשנה. עם זאת, אם לחשבון מחוז בית הספר שלך יש פטור ב- HOM בשנת 2015, הוא נדחס על ידי הקפאתו על ידי הכפלת שיעור המס בזמן 100% ולאחר מכן הפחתה משיעור המס לשנת 2014. כל נכס העומד בתנאי ה- O65 O – 65 הפטור מה- HOH מארנונה מחושב על פי הפטור הכללי לשירות עצמי, אך לא על פטור ה- O-65 משנת 2016.

אם אתה קונה או מוכר בית ש יש רק פטור כללי לבית

הפטור יישאר במקומו לשנת המס הבאה. אם זה רק לשנה אחת, ותיק מוסמך רשאי לקבל פטור ממס בשנים המס בהן הוא חוזר מתפקיד פעיל. כדי לזכות בקצבה זו, עליך להיות בן 65 ומעלה לפני שנת המס בה מבקשים את הקצבה.

אם קיבלת פטור מארנונה בעבר, ייתכן שתוכל לקבל החזר מיסים ששילמו כבר. תוכלו לבצע שיפורים מסוימים בביתכם, אך הם אינם חלים על הפטור הכללי לבית ולא על השבחה ספציפית עבור הנכס שלכם.

אם תקבל פרק שני של חשבון הארנונה שלך בקיץ הקרוב, החיסכון מהפטור ממס לא יופיע בדוח המס שלך.

מי שניצל את הפטור אינו יכול לקבל את מלוא הפטור מארנונה מהתשלום הראשון של חשבון המס שלו

במהלך שנת מס אחת לא ניתן להשיג נכס מבעל נכס ששוויו הכולל הוא יותר מ- 500,000 $. האדם שניצל את הפטור הזה אולי לא היה מקבל את מלוא הסכום, או אפילו חלק ממנו מהתשלום הראשון של ארנונה באותה שנה. יתכן שלא קיבלת את שוויו כולו או חלקו, אלא רק את סכום המס הכולל עבור אותה שנה.

לא ניתן להשיג את הנכס מבעל הנכס ששוויו הכולל עולה על 500,000 $. הנכס מקבל רק פטור מנכות ואינו יכול לקבל את מלוא הפטור מארנונה בגין התשלום הראשון של ארנונה.

הפטור ניתן רק לנישומים שיש להם פטור לשנת המס 2019. יש להגיש בקשות לפטור לפחות שנתיים לפני התשלום הראשון של הארנונה לאותה שנה.

דילוג לתוכן