פוליש לרצפה של הבית

Table of Contents

רצפת העץ הנעימה שלך ספגה מכות שונות במהלך הימים, החל מאבק, שפשופים קטנים ולכלוך על הנעליים שלך. ניקוי רצפת עץ צריך להיעשות בזהירות רבה יותר מאשר ניקוי אריחים או לינוליאום. ישנם חומרי ניקוי המכילים כימיקלים קשים המנגבים את רצפת העץ ומשאירים אותה יבשה ושבירה.

כאשר אתה מנקה רצפות עץ במים, עליך להקפיד מאוד שלא יהיו יותר מים על הרצפה שלך, אחרת זה מתעקם. אם ניקוי לא חותך אותה, יתכן שתצטרך לצבוע את הרצפה מחדש כדי שהיא תיראה חדשה.

אם אינך בטוח לגבי מנקה הרצפה הטוב ביותר לביתך

פנה ליצרן הריצוף שלך. אם הרצפות שלך אינן חדשות, אתה לא צריך להתייעץ עם היצרן לפני שתבחר מוצר לניקוי רצפות עץ. אל תשתמש בחומרי ניקוי רצפה מוויניל מכיוון שהם עלולים לפגוע ברצפה.

ניקוי אבק באמצעות פיית רצפה

דפק שטיח, מברשת או רולר, העלולים לפגוע בסוגים רבים של רצפות. שואב אבק, אבק, נגב עם מגב והלח עם מגב ולעולם אל תשתמש בחומרי ניקוי על בסיס סבון מכיוון שהם יכולים להשאיר אובך עמום על הרצפה ולמנוע הרטבה. הגן על הרצפה על ידי הנחת כריות לבד על רגלי הרהיטים, קערות טפטוף ועציצים.

השתמש במבריק רצפה מחדש או בריענון על כל משטח רצפה

כולל אריחי קרמיקה, טרצו, אריחי ויניל יוקרתיים, עץ קשה, למינציה, אבן, בטון מוכתם וכן הלאה. ניתן לטאטא וללטש מחדש רצפות לא אטומות ושעווה. השתמש בעודפי שעווה שמשאירים שאריות דביקות או מושכים לכלוך לשחיקה.
עבור עוד פרטים מורחבים בתחום של פוליש לרצפה של הבית ופוליש לרצפה טרצו של הבית באפשרותך לבקר ב- doronclean.co.il

אם רצפת העץ שלך נצבעה

נקה אותה בתמיסה עדינה המכילה כפית אבקת כביסה אלקליין (המשמשת בכביסה) וגלון מים חמים. נגבו, הברקו והבריקו את רצפות העץ בעזרת מטלית נקייה ויבשה בכדי לגרום לה לזרוח שוב. אלטרנטיבה יעילה נוספת לליטוש רצפות היא שעוות דבורים, מרכיב יעיל שגורם לרצפות עץ לזרוח שוב, על פי אתר מגזין הרכבות של ניו זילנד.

ניתן לכבס גומי עם מים קרים, אולי עם כמות קטנה של אמוניה, ולשטוף אותם במים פשוטים. אם אין לכם יום קליטה חזק, עשו זאת תוך שבוע מרגע שאיבת רצפות העץ.

הכלל בהזמנה אוניברסלית הוא שעל כל חדר להיות בעל רצפת אריחים. רצפות המטבח, חדר הרחצה והמוסך חשובות, אך יש להשתמש בכל חלקי הבית עם חומר הניקוי הנכון.

לא קשה להשיג רצפות נקיות כל עוד אתה נשאר במשחק

מתקין הרצפה מייקל דיטמר המתגורר בשיקגו שולח רובוט ואקום המשגיח על כל הקומה העליונה שלו. הסר את מחצלות הזיפים, הניח מגבות חצץ ונעליים על הדלת, טאטא עם מגב יבש ושואב אבק עד שהרצפה נראית מט בכל פינה ואז הרטיב את המגב בתמיסה ניטרלית.

אין לשטוף את פני הלינוליאום בכימיקלים כגון סודה או אמוניה

כדי למנוע כתמים לבנבן או פגמים במשטחי הרצפה. ליטוש רצפה עם מסטיק, ממס אורגני, מתאים לרצפות פרקט מכוסות לינולאית, פלסטיק או צבעים שהתדרדרו בגלל ממיסים או חלקים כמו מסטיק. יש לשטוף מעט רצפות וסביבות במים חמים, ואז לשטוף אותם במים נקיים ולנגב אותם.

כמו המגב של MacGuyver

המגב המסופק בקופסה יכול להיות מטושטש או להישבר. לשלב זה ניתן להשתמש בפד ליטוש במקום במגב, מכיוון שהוא פד צמר טלה וניתן לנקות אותו בעזרת מעט קרצוף, דמוי ספוג. לפני הפוליש יש למרוח מסטיק על הרצפה, לשטוף, לנגב ולייבש.

בתמונה למטה

תוכלו לראות שהרצפה בפינה השמאלית העליונה של התמונה לחה ומבריקה, אך הרצפה מט ויבשה. כעת, לאחר שקבעת כי הרצפה שלך מוכנה, הגיע הזמן לתת לה מנה נוספת מתוכנית הניקיון שלך. תפס את הסכין הקטנה שלך וגריד את האזורים הנסתרים הקטנים של רצפת הפרקט שלך כדי לוודא שהיא מוכנה. במקרה זה, אנו לא ממליצים לכם ללטש את הרצפה בעזרת ניקוי פשוט.

בנוסף לשיטות העבודה המומלצות היומיומיות

עקוב אחר הטיפים שלנו לניקוי רצפות עץ בכדי לשמור על הבית בצורה הטובה ביותר. מטאטאים ומגבי אבק רגילים מחוללים פלאים בניקוי רצפות עץ. ניקוי מהיר של רצפות עץ בעזרת מגב, המטופל בסוכן אבק, קולט אבק, לכלוך ושיער בעלי חיים ששרט את משטח הרצפה.

הרם אבק ושיער בעלי חיים בעזרת מגב מיקרופייבר שראשו מטופל במטען חשמלי חיובי כך שהוא לוכד יונים שליליות וריקניות

מגבים של מיקרופייבר עושים עבודה מהירה, וליבמן תוהה מדוע כל כך קל לסחוט את הפאגים, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור רצפות פרקט שעובדות הכי טוב כשהם לחים ולא משרים את המגב. השתמש במגב לח, במגב שטוח (כרית מיקרופייבר או כבל מיקרופייבר) או במגב שמתפתל במהירות כזו שהוא נראה מלוכלך.

תוכלו לטחון עם מטחנת רצפת תוף, כלי גדול שתוכלו לשכור מחנות חומרי בניין. בנוסף, תוכלו לשים את ידיכם על מבחר גלגלי השחזה עם מגוון גריסים, בין 30 ל -3,000 דולר, כמו גם רפידות ליטוש.

אם אתם מחפשים לק רב-תכליתי לרצפה

אנו ממליצים על Mop Glo Multi-Surface Cleaner Cleaner. אם אתם חוששים מהשימוש בכימיקלים קשים, חפשו חומרי ניקוי מעץ פרקט מוסמכים Greenguard Gold, כלומר הם בטוחים לילדים ולחיות מחמד בבית. ה- Multi Floor Cleaner Mop and Glo הוא פוליש הרצפה הטוב ביותר שראיתי אי פעם, אך סביר להניח כי הפרקט אינו סוג הרצפה היחיד בביתכם.

דילוג לתוכן