מסחר מקוון – דרופשיפינג מה זה

Table of Contents

אם אתה מנסה להבין איך לפתוח עסק עם דרופשיפינג, אתה לא לבד: כיום 33% מעסקי המסחר האלקטרוני משתמשים בשיטות הגשמה של דרופשיפ וככל שתעשיית המסחר האלקטרוני צומחת ב -17%, הפופולריות של דרופשיפינג היא צפוי לגדול. משלוח דרופ הוא מודל עסקי פופולרי עבור יזמים חדשים, Gen Zers ומילניום בהם כישורי השיווק באינטרנט עולים על היכולת הפיננסית.

אם אינך זקוק למלאי בכדי לשאת את הפריטים שאתה מוכר

ניתן לפתוח עסק עם משלוח חינם עם משאבים מוגבלים. מכיוון שמשלוח דרופ הוא שיטה למילוי דרישות קמעונאיות, חברות אינן צריכות להחזיק את המוצרים שהם מוכרים במלאי. אתרי מסחר אלקטרוני הפועלים על פי מודל הצניחה המשלוח קונים את הפריטים שהם מוכרים ישירות מספקי צד שלישי או יצרנים וממלאים את ההזמנות.

כאשר החברה שלך מציגה משלוח דרופ

היא משמשת כחלון ראווה שלקוחות יכולים לבקר כדי להזמין מוצרים. כאשר לקוח מבצע הזמנה באינטרנט, אתה מחייב את הצרכן בתשלום והשולח גובה ממך תשלום. כאשר סוחרים למשלוחי משלוח מוכרים מוצרים באינטרנט, הם קונים אותם ממפיץ צד שלישי, סיטונאי או קמעונאי ואז שולחים אותם ישירות ללקוח.

כאשר לקוח מזמין מוצר בחנות המקוונת שלך

אתה מקבל כסף. אתה מזמין את המוצר, מקבל את פרטי המשלוח מספק הספינה שלך ומשלם את המחיר הסיטונאי המוסכם עבור המוצר. המשלוח הנשלח יארז וישלח את ההזמנה, ובסוף המוצר שהזמין הלקוח יועבר לחנות שלך.

ניתקת את המתווך בשוק הדרופשיפ על ידי קנייה בסיטונאות מהמקור. תקבל את ההפרש בין המחיר הקמעונאי למחיר הסיטונאי.

הגשת נישות מוצרים מיוחדות

היא דרך נהדרת לעזור לעסק שלך dropshipping לצמוח ולהפיק הכנסות. כפי שכבר הזכרנו, ספקי המוצרים שלך הם חלק חיוני בעסק שלך, לכן חשוב לחפש את כל האפשרויות ולמצוא את האפשרויות הטובות ביותר לתמיכה בעסק שלך. בדומה לזיהוי נישה, זה יכול לקחת קצת זמן למצוא את הספקים המתאימים למקור מוצרי המשלוח באמצעות פדלים.

דרופשיפינג

הוא מודל עסקי של מסחר אלקטרוני בו תוכלו למכור מוצרים פיזיים מבלי לדאוג למלאי, להחזיק מחסן לאחסון המוצרים שלכם או לדאוג למשלוח וטיפול. עם דגם dropshipping, אינך צריך לקנות דבר כדי לראות את המוצרים שאתה מציע בחנות המקוונת שלך. אם יש לך חנות מקוונת המציעה מוצרים שנשלחו, אינך צריך לדאוג למלאי ולא תצטרך לדאוג להגשמת המוצר.

מכיוון שדרופשיפ היא שיטה לעיבוד הזמנות, קמעונאים לא צריכים לשמור מלאי. כאשר לקוח מזמין מוצר באופן מקוון, dropshipper מזמין את המוצר מהספק שלו. עם קבלת ההזמנה, הודע לדרופשיפר שלך והם שולחים את המוצר שלך בשמך ללקוח.
לעוד פרטים מורחבים בנושא של מסחר מקוון – דרופשיפינג מה זה ודרופשיפינג מה זה באפשרותך לבדוק כאן: fillva.com

דרופשיפינג

היא שיטת הגשמה עבור קמעונאים מכיוון שעסקים אינם יכולים לעמוד בקצב המוצרים שהם מוכרים מחוץ למלאי. ספק דרופשיפינג יכול לשלוח הזמנה לאותו פריט בדיוק מבלי שהדרופשיפר יראה או ייגע במוצר. ההבדל הגדול ביותר בין דרופשיפינג למודל המכירות הסטנדרטי הוא שהסוחר לא צריך להיות מלאי משלו במלאי. חנות יכולה למכור מוצרים עם dropshIPPing אם הם נרכשים על ידי צד שלישי או נשלחים ישירות ללקוח. בשיטת טיפה קמעונאית של Drop-Ship, החנות לעולם אינה שומרת על המוצרים שהם מוכרים.

העסק אינו מחזיק פיזית את המוצרים שהוא מוכר

אלא מוחזק על ידי ספק (סיטונאי) אי שם בעולם. המוכר המקוון לעולם אינו רואה, מחזיק או שולח את הפריט, אלא פשוט מפרסם אותו לספקים באמצעות שיווק ומחירים, כך שהוא יכול להרוויח. המוצר עולה APS1 ליחידה מהספק, אך הספק יכול לרשום אותו עבור APS3 ולהרוויח ממכירות APS2.

אחת האטרקציות הגדולות ביותר של משלוח דרופ

היא שאפשר לפתוח חנות באופן מקוון מבלי שתצטרך להשקיע אלפי דולרים במלאי מראש. חלונות ראווה פיזיים זקוקים לכמות גדולה של כסף כדי לפתוח את דלתותיהם ולקנות מלאי, אך עם Drop Shipping אינכם צריכים לקנות את המוצרים לפני שהלקוח מבצע את הרכישה. אם אינך מתמודד עם חלון ראווה פיזי, הרבה יותר קל לפתוח את העסק באופן מקוון.

כאשר אתה מבצע מיקור חוץ באחסון והגשמה לספק שלך

המוצרים שלך עוברים ישירות ללקוחות שלך מבלי לגעת בידיים שלך. אתה אחראי לעלויות המשלוח שלך וקובע מחיר שיביא לך רווח. בניגוד לעלויות משלוח, על הספק שלך לספק את המוצר בזמן. אם הלקוח שלך אחראי למוצר פגום או לספינה מושהית, אתה יכול לבחור לעזוב את הספינה ולקחת את האשמה.

במודל עסקי של dropshipping לקוחות קונים מוצרים ישירות ממך. אין צורך להתמודד עם העלויות המוקדמות של המוצרים או בעלות שטח הלינה שלהם, מה שאומר שאתה יכול למכור מוצרי שיער על סירת מנוע מהירה.

אחד היתרונות של עסק דרופשיפינג משלך

הוא שאתה יכול לנהל אותו תוך כדי לעשות דברים אחרים, להירגע ולחפש דרכים חדשות להרחיב את העסק שלך לאחר שתקים אותו. בין אם אתר המסחר האלקטרוני או החנות המקוונת שלכם מוכרים ישירות אליכם, כל שעליכם לעשות הוא לבצע צ'ק-אין עם העסק שלכם ולארגן הזמנות למוצרי ה- dropship שלכם, ורבים מהדרופשיפרים עושים את התהליך הזה בעצמם. פלטפורמות למסחר במט"ח מאפשרות לך להגביל את הרווחים וההפסדים שלך בעסקאות שלך לפני שתבצע אותן, אך אנשים רבים מעדיפים לצפות בשוק אחר סימנים להזדמנויות מסחר חדשות, וזה לא משאיר הזדמנות מועטה.

הם מוכרים מוצרים במחירים סיטונאיים לקמעונאים ולוקחים סיכון של מלאי שלא נמכר

במודל העסקי של דרופשיפינג, קמעונאים מוכרים מוצרים של יצרנים דרך האתר שלך או דרך המותג שלך. תפקיד היצרן במודל העסקי כולל יצירת מוצרים, הכנסת מלאי ומשלוח ללקוחות מטעם הקמעונאי כדי שתוכל החלף או מלא מחדש מוצרים פגומים.

דילוג לתוכן