חדשות אנרגיה ירוקה 2021

Table of Contents

המחקר עשוי לסלול את הדרך למדינות אחרות לעמוד ביעדי אנרגיה נקייה משלהן. בטווח הקצר, הפרלמנט הספרדי רוצה לייצר 74% מצריכת האנרגיה הלאומית עד סוף העשור.

ניתוח NREL פורץ דרך תומך בהתחייבותה של לוס אנג'לס למאה אחוז אנרגיה מתחדשת (LA100)

התוצאות מראות כי השגת יעד LA של 100% חשמל מתחדש אמין עד 2045 או אפילו 2035 דורשת פריסה מהירה של רוח, שמש ו טכנולוגיות אחסון. כיצד יעבדו מתחדשים בעתיד מחשמל: מחקר NREL רב-שנתי אחסון העתיד מסתיים במודל הארצי הראשון של מערכת אנרגיה עם חישמול נרחב, גמישות בצד הביקוש ואחוז גבוה של מתחדשים.
בכדי לקרוא עוד פרטים נוספים על חדשות אנרגיה ירוקה 2021 נא לבקר באתר

גידול האנרגיה המתחדשת יואץ בשנת 2021 כאשר הממשלה החדשה תתחיל ליישם פלטפורמה הכוללת את חידוש הסכם האקלים בפריז והשקעה של 2 טריליון דולר באנרגיה נקייה

כדי להפחית את תחום האנרגיה עד 2035, על מנת להשיג את המטרה הכוללת של פליטת פחמן אפס נטו עד 2050. עם מדיניות אקלים פדרלית חסרת תקדים, גידול במתקני אחסון האנרגיה והתרחקות מגז, המעבר להשקעות בת קיימא במהלך 12 החודשים הקרובים יסמן נקודת מפנה לדלקים מאובנים. . הבטחות השקעה שיתקיימו החל משנת 2021 הן צעדים הכרחיים לקראת כלכלת אנרגיה נקייה תחרותית, כוללת ובת קיימא.

המעבר מדלק מאובנים לאנרגיה נקייה ייקח טריליוני דולרים ועשורים רבים

מערכת החשמל ממלאת תפקיד מרכזי בהוספת משאבים מתחדשים מודרניים כגון אנרגיה רוח, שמש ואנרגיה גיאותרמית ליצירת חשמל נקי. אם העלויות ימשיכו לרדת ברבע, אנרגיה סולארית תהיה הדלק המאובן הזול ביותר על פני כדור הארץ עד סוף העשורים.

דו"ח פחמן הגשש-שנכתב על ידי קינגסמיל בונד-מלא בנקודות מעניינות

כולל כי מתחדשים יהיו מתנה נהדרת למדינות עניות, כולל אפריקה-בהן שמש יכולה להגדיל את צריכת האנרגיה הנוכחית בפקטור של אלף. הנתונים בדו"ח מדהימים, ואנליסטים אופטימיים שאנו נשחה באנרגיה סולארית זולה בחצי. אם מדינות עניות צריכות לייבא אנרגיה מתחדשת, צהריים אוסטרלית מרחיקת ראייה תוכל לגלות כיצד לשלוח ספינה מלאה במימן סולארי ליפן, לא יותר פחם לסין.

מחקר שנערך לאחרונה על ידי Vibrant Clean Energy למשל מצא כי אספקת 24.7 ג'יגה-וואט של גג ואנרגיה סולארית מקומית

היא הדרך החסכונית ביותר להתקדם לעבר מערכת אנרגיה נקייה. מחיר האנרגיה הסולארית קרס בשלוש השנים האחרונות, ושישים אחוזים מהאנרגיה הסולארית הם בעלי פוטנציאל טכני להיות משתלם כלכלית.

על פי אתגר האקלים של ערים אמריקאיות

ערים ומחוזות בארה"ב שילשו את גודל הסכמי האנרגיה המתחדשת שלהם בין 2015 ל -2020. מגמות אלה עודדו שיתוף פעולה והולידו מודלים עסקיים חדשים שעוזרים לקדם את מעבר האנרגיה. ההישג האחרון נחשב מדהים: בעוד ששינויי האקלים העולמיים נדונים היום כאיום החמור הראשון, התפתחויות רצופות באנרגיה מתחדשת, היתוך גרעיני ומכוניות חשמליות הפכו את הפיתוחים המאוחרים לזולים יותר וניתנים להרחבה יותר.

הלקוחות קשובים יותר למוצרי אנרגיה ירוקה חדשים, במיוחד לרכבים החשמליים שלהם, הוסיף האנליסט ביל סלסקי ממחקר ארגוס. סיטי העלתה את תחזית מכירות הרכב החדש בסין מ -17.9 מיליון ל -25.2 מיליון יחידות בשנת 2021.

החברה מפתחת ומפעילה פרויקטים של אנרגיה מתחדשת

סולארית ורוח ב -25 מדינות. לחברה שבבריטניה יש השקעות בנכסי נכסים ואנרגיה מתחדשת ואנרגיה מתחדשת אחרים בצפון ובדרום אמריקה ובשווקים מסוימים באזורים EMEA, אירופה, המזרח התיכון ואסיה.

ל- Nextera היכולת הפיננסית להשקיע עשרות מיליארדי דולרים בפיתוח פרויקטים חדשים של אנרגיה מתחדשת בשנים הקרובות

וחלק גדול מההשקעה הזו יועבר לאנרגיה סולארית. החברה משתמשת בפרופיל הפיננסי החזק שלה להרחבת פלטפורמת האנרגיה הסולארית שלה ובכך היא יכולה להמשיך לייצר תשואות גבוהות בשנים הקרובות. במערב אפריקה, העיר סנגל קאל קאהון תקבל עד 60 מגה -וואט של אנרגיה סולארית ממגוון מוסדות המציעים מימון ממשלתי לאנרגיה בת קיימא בחודשים הקרובים.

עבור חצי מיליון בני האדם המתגוררים בכפרים ג'מנה, איזירו ובומבה בצפון הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, שלישיית הפתעות של חברות סולאריות בריטיות, צרפתיות וספרדיות מחפשות חוזים לספק לאזור אנרגיה מתחדשת אמינה.

עם נתח של 25 אחוזים מאספקת האנרגיה

המדינה היא גם המובילה בעולם בתחום אנרגיית הרוח והשמש. היא מפעילה פלטפורמה עולמית מרובת טלוויזיה הכוללת אחסון הידרו, רוח, שמש ואנרגיה. מבחינת אספקת האנרגיה הכוללת, סין צורכת את נתח הנפט הגבוה ביותר בעולם, כאשר דלקים מאובנים מהווים 73% מספקי האנרגיה במדינה.

מימן כחול

הוא מקור אנרגיה המייצר מימן מגז טבעי, שזכה לאנרגיה נקייה וירוקה שיכולה לסייע בהפחתת ההתחממות הגלובלית. כיום, אין פוטנציאל לאנרגיה סולארית לעמוד בדרישות החום התעשייתיות, שכן בעירה של גז טבעי ופחם מכסה את רוב הביקוש לחום תהליכים תעשייתי (IPH) על ידי העברת חום מחומרים לתהליכי ייצור.

כושר האחסון יתמוך בפיתוח נתח גדול יותר של אנרגיית הרוח והשמש, יביא גמישות וחוסן לרשת ויתמוך בפיתוח משאבי אנרגיה מבוזרים ורכבים חשמליים.

לאחר שנים של הגדלת האימוץ של מקורות אנרגיה סולארית, רוח, הידרו ושאר מקורות אנרגיה נקיים, השקעה בחברות האנרגיה המתחדשת הבסיסית הייתה סוג של נסיעה ברכבת הרים.

חדשות האנרגיה

 

דילוג לתוכן