בפוסט זה אענה על השאלה "מה פירוש SEO" ואשתף בגורמי הדירוג החיוניים של SEO שאתה צריך בכדי לשלוט בתוצאות החיפוש. לפני שנעמיק בכללים המכריעים להצלחה ב- SEO, עליכם לבחון את מילות המפתח העיקריות לאסטרטגיית אופטימיזציית מנועי החיפוש שלכם. זו התחלה טובה, מכיוון שהמילות המפתח הנכונות ינחו את מאמצי האופטימיזציה האחרים שלך. אנו מעמיקים במילות המפתח ומשמעותן להצלחת SEO שלך.

אם האתר שלך חדש לגמרי ותתחיל לבנות עליו קישורים נכנסים במהירות, גוגל תחשוב שאתה משתמש בטקטיקה זו כדי להגביר את ה- DA שלך. אם אינך משתמש במילות המפתח של LSI, יהיה קשה לגוגל לקבוע את מתאם ה- SEO או חפיפה בין תוכן האתר.

זה נקרא אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

מה שעלול להוביל למשתמשים המעוניינים יותר להגיע לאתר שלך. ככל שהאתר יותר ממוקד SEO, כך הוא מקבל יותר תשומת לב מגוגל וככל שהוא מופיע בדירוג מנועי החיפוש. עם זאת, לעתים קרובות נאמר אותו דבר, כלומר קידום אתרים מטרתו לשפר את החשיפה המקוונת שלך במנועי חיפוש כמו גוגל, בינג ויאהו !. אחד ההיבטים החשובים ביותר בהתחשב בגורמי דירוג SEO הוא להודיע לגוגל מתי דפים באתר רלוונטיים לשאילתת חיפוש מסוימת, ולכן אנשים לוחצים על הקישורים שלך ומבקרים בהם.

לפני שנכנס לגורמי דירוג מנועי החיפוש בפועל

עלינו לענות תחילה על כמה שאלות בסיסיות שיש לרוב האנשים. כדי להיות ברור, לעולם אין אחריות לדף אחד או לאחד, וייתכן שהקוראים שלך אינם מומחים לקידום אתרים. מדיניות קידום אתרים משתנה כל הזמן, כך שדירוג מנועי החיפוש שלך יכול להשתנות גם כן, בדיוק כפי שהם משתנים לאורך זמן. כעת, לאחר שענו על כל השאלות הללו ומעט רקע במנהיגות ה- SEO, נוכל להתחיל לענות עליהן.

כאשר אתה מתחיל לפתח את אסטרטגיית ה- SEO שלך לאתר שלך

ישנם מספר כלי SEO של Google שיכולים לעזור לך בדרך. כלים אלה למנהלי אתרים עוזרים לך לקבל מושג טוב יותר על מה שני מנועי החיפוש המובילים חושבים על האתר שלך. יש לנו כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל, החל מלהיות מודעים כיצד ליצור עותקים ידידותיים לקידום אתרים, כמו גם איזה סוג סימון מנוע החיפוש יעזור לך להבין מה באמת מכיל התוכן שלך. ישנם גם כמה דברים נוספים שיש לקחת בחשבון בעת יצירת תוכן SEO.

אתה רוצה שאנשים יחפשו בגוגל

כדי למצוא את העסק שלך, אבל אתה צריך גם להסתכל על חוויית המשתמש כאשר הם נוחתים באתר שלך, ומה אתה רוצה שיחפשו. מדדי הביצועים של Google לעיל של SEO הם יעדי SEO מוכחים שניתן להתעלם מהם על ידי אתרים גדולים יותר ומאפשרים לך להסיק מסקנות הניתנות לפעולה לאורך זמן על בסיס נתוני Google. גורמי דירוג אלה, אותם אנו רואים במאמר זה, יסייעו לך להניח את הבסיס לדירוג טוב של מנועי החיפוש. Seo הוא לא ההיבט היחיד שעליך לשקול, כאשר PPC והמדיה החברתית הם שניים נוספים.

קידום אתרים הוא היבט חיוני בכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית אם העסק שלך הוא למשוך לקוחות חדשים באמצעות מנועי חיפוש. שיווק באמצעות תוכן הפך לאסטרטגיה של מי שרוצה לייעל את אתרי האינטרנט שלהם לאתר שלהם.

קישורים חיצוניים הם לא הדבר היחיד שחשוב לקידום אתרים

קישורים פנימיים (קישורים לאתר משלך) ממלאים תפקיד מרכזי בקידום אתרים. אסטרטגיית ה- SEO של גוגל מתמקדת בקישור לאתרים קשורים וככל שאיכות האתר המקושר גבוהה יותר, כך סיכוייך לשפר את ההיררכיה של האתר שלך טובים יותר. השגת קישורים נכנסים איכותיים היא אחד המנופים החשובים ביותר שיש ל- SEO, שכן קישור אחורי (המכונה "קישור אחורי" בז'רגון) הוא גורם דירוג.

כאשר האתר שלך מקושר לאתר מהימן באמצעות קישור אחורי

זה גורם למנועי החיפוש של האתר שלך להיראות אמינים יותר. בדרך זו, SEO יכול לוודא שהדפים שלך נועדו להיות ידידותיים למנועי חיפוש – להלן. כדי להבטיח שגוגל תוכל למצוא את הדפים שלך, צריך לחפש באתרים באופן קבוע ולבדוק בעיות SEO טכניות.

כדי למקסם את אופטימיזציית מנועי החיפוש של גוגל, אתה רוצה ליצור מפת אתר XML לאתר שלך. לסורקי גוגל יש המון דפי אינטרנט לסריקה ולאינדקס, לכן עליכם להיזהר מאוד עם הרובוט noindex אם ברצונכם למקסם את הזמן בדפי האינטרנט. הרובוטים של Noindex כוללים מגוון סוגים שונים של רובוטים, כגון הרובוטים הזוחלים והרובוטים הזוחלים.

כלי ביקורת SEO המספק למשתמשים מידע אודות מיטוב מנועי החיפוש באתר האינטרנט שלהם וביצועיו. התוכנית תוכננה במיוחד עבור משתמשים המכוונים לקידום אתרים, וסורקת את האתר שצוין ובוחנת את כתובות ה- URL לבעיות נפוצות של SEO.

כדי להבטיח שהאתר שלך תחרותי באינטרנט, אתה יכול לעקוב אחר ההתקדמות שעשית באתר שלך. כבונוס, תוכלו לגלות מה יכול בקלות להיקרא אופטימיזציה לקידום אתרים, כמו גם את ביצועי האתר.