משרד שמאות מקרקעין

Table of Contents

ערכי ותיאורי נכסים זמינים על ידי לחיצה על הקישור מאפייני חיפוש מימין. מידע מפורט זמין גם בדף מידע נדל"ן באתר הסוכנות להערכת נדל"ן. אנו יכולים לספק לך גישה מקוונת למידע על נכסים, ערכי נכסים, תיאורים וכו '. לחץ באמצעות לחצן העכבר הימני על הקישור "מצא נכסים". שווי חלקי זה מהווה אומדן ראשוני של שווי הנכס ולא שווי הנכס בפועל. אנו אחראים ליידע את הבעלים בנוסף לדירוגים החלקיים.

תקופת הביקורת

היא הזמן הטוב ביותר לדון בחששותיכם עם שמאיכם ולערער רשמית על הערכת השווי שלכם. השימוש בדואר אלקטרוני או בדואר מסורתי הוא דרך טובה לשמור תיעוד של חששות ולהבטיח שאנחנו מגיבים במהירות האפשרית. אם יש לך הערכה מורכבת או בעיה קשורה הדורשת פגישה עם הצוות שלנו, אנא התקשר אלינו לקביעת פגישה. תאריך ההגשה שלך למשך 30 יום מתחיל בתאריך שבו אתה דן או מתקנת שגיאה ומסתיים ב -30 הימים לאחר שהתמודדת עם הערכת השווי שלך ("תקופת הבדיקה").

בעת הגשה מקוונת, נסיבות מיוחדות עשויות לדרוש ממך לשלוח מסמכים נוספים למשרד שמאי הרכוש. אנא ספק לנו קישור לגישה למידע זה במחשב, בטלפון או במכשיר אלקטרוני אחר (דוא"ל או דואר מסורתי).

הבעלים הנוגעים בדבר רשאי ליצור קשר עם משרד הסקר של מחוז באטלר בטלפון 316

322 – 4220 או שתשלח פקס או שלח בדוא"ל בקשה ידנית למספר 904 – 255 – 7963, בדוא"ל pacustserv @ coj.net, או שלח זה וכל תיעוד נדרש אחר למשרד גבאי, סוויטה 1, באטלר, פנסילבניה 16051. לשאלות הנוגעות להסדרת מיסים ותשלומים, אנא צרו קשר עם מכס המס בטלפון (804) 888-547-4357. שאלות אודות פטורים ושמאות מנכסים יש להפנות למשרד גובה המסים של באטלר או למשרד שמאות הנדל"ן של באטלר או מחוז באטלר.

כדי לגשת לשירותי נדל"ן, לחץ על כרטיס ה- TRIM Property Record 2020, גלול מטה, משוך את רשומות הנדל"ן, לחץ על "מוצע" ואז על "PRC". החל מיום שישי, 14 באוגוסט 2020, משרד הערכת הנדל"ן יספק לבעלי נכסים במחוז באטלר כרטיס שיא נכס כדי לעתור למועצה להתאמת ערך (DR) תמורת ד"ר 486.

הבעלים עשויים לערער על הבדיקה המשלימה

בכל עת במהלך השנה, אך אנו ממליצים להם לעשות זאת בהקדם האפשרי לאחר קבלת הודעה זו. עם זאת, אם תתווסף הרחבה לדירה ותאריך ההשלמה נקבע ל -3 בספטמבר, ההערכה המוגדלת תיכנס לתוקף ב -1 באוקטובר 2020. אם הערך המוסף של השומה הקיימת מבוסס על תאריך לאחר השלמתו, הוא לא ייכנס לתוקף עד ה -3 באוקטובר. אנו מעריכים את סבלנותך לפתוח בבדיקה בלתי פורמלית של ערך הנכס שלך באמצעות משרד הערכת נדל"ן.

אם הביקורת הסתיימה בהצלחה, אין זמן לדווח ואין אפשרות לפתח ולהגיש בקשה לפתרונות חלופיים.

אני מקווה שתמצא אתר זה כדרך יעילה להבטיח שההערכה שלך תהיה הוגנת וצודקת. אנו מציעים שירותים המאפשרים לך להציג את הערך המשוער של נכסי מגורים ומסחר כאן באתר השמאי.

חוק המדינה מחייב אותך לערוך שווי עצמאי של שווי הנכס מדי שנה ולבקר בנכס לפחות כל שש שנים

המשרד להערכת נדל"ן פועל בבניין יחיד, כאשר מרבית העובדים עובדים מהבית ואף צוות לא מורשה להיכנס לבניין לבדיקות פנים עד להודעה חדשה. מטעמי בטיחות, אין לבצע בדיקות חיצוניות, אך באזורים ייעודיים, בדיקות נדל"ן עשויות להתקיים אלא אם כן נדרשת בדיקה עקב היתר מכירה או היתר בנייה.

למרות שהמדינה אינה דורשת הסמכה כמעריך

ישנם אנשים וחברות המחייבים את המועמדים לעבור קורס בסיסי להערכה ולעמוד בדרישות לרישיון או תעודה, וכן לעבוד במשרד לפחות שישה חודשים. מעסיקים בדרך כלל דורשים שהמועמד סיים קורס בסיסי להערכת תנאי העבודה ועבד מספיק שעות כדי לעמוד בדרישות הרישיון / האישור. קהילות קטנות לעיתים קרובות אינן יכולות לספק ניסיון בעבודה, ולכן מעריכים מתחילים לעבוד במשרדם, שמציע להם הכשרה. תוכניות ההכשרה משתנות ממדינה למדינה, אך בדרך כלל על המועמדים לעבור קורס בסיסי בהערכה וניסיון בעבודה במשרד לפני שהם פונים לתפקיד חניך.

למרות שהדרישות עשויות להשתנות ממדינה למדינה

מעריכים ומעריכים מוסמכים בדרך כלל דורשים לפחות תואר ראשון, ובוודאי היה לך כדי לקבל הסמכה. הבנה טובה של הערכות שווי נכס, שיטות הערכת שווי ותנאי שוק יכולה להיות שימושית עבור שמאים או שמאים פוטנציאליים.

דילוג לתוכן