מהו מטבח בהזמנה אישית ולמה עדיף להכין כזה?

מטבח בהתאמה אישית הוא מטבח שנבנה מאפס לפי המפרט של האדם שישתמש בו. זה יכול להיות מאמץ יקר, אבל בטווח הארוך זה הרבה יותר מועיל מאשר לקנות אחד מחנות.

מטבח בהתאמה אישית עדיף כי אין בו אף אחד מהפגמים העיצוביים הנלווים לקנייה מחנות מדף. למשל, אם תקנו מטבח ישר מקטלוג תקבלו את מה שהזמנתם – ותו לא. לא תקבל שום התאמה אישית או התאמה אישית שיקלו על השימוש. החומרים המשמשים במטבחי מדף הם לרוב באיכות נמוכה והם לא עשויים להחזיק מעמד כל עוד הם צריכים.

רכישת מטבח משלך עשויה להיות יקרה, אך כאשר אתה מביא בחשבון את כל הדברים הנלווים לבעלות על מטבח בהתאמה אישית משלך – כמו כמה זמן וכסף ייחסכו על ידי סיפוק כל צרכי האחסון שלך –

מבוא

מטבחים מותאמים אישית הם דרך מצוינת לגרום לבית שלך להרגיש יותר כמו שלך. הם יכולים להיות המקום המושלם עבורך ועבור המשפחה שלך לבלות יחד, או שהם יכולים להיות מקום נפלא לארח חברים ובני משפחה.

מטבחים בהתאמה אישית מגיעים בכל הצורות והגדלים, אך המשותף להם הוא שהם נועדו להתאים לצרכים של האנשים שישתמשו בהם.

מטבחים בהתאמה אישית הם השקעה מצוינת עבור כל בעל בית. הם גורמים לבית להרגיש יותר כמו בית והם מייצגים את אישיותו של הבעלים. עיצוב מטבחים בהתאמה אישית הוא תהליך שמתחיל בהבנה מה רוצים ונגמר בהקפדה שהכל מושלם.

עיצוב מטבחים בהתאמה אישית יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל זה לא חייב להיות. יש הרבה דברים שצריך לחשוב עליהם בעת עיצוב המטבח המותאם אישית שלך, אך מאמר זה יעזור לך למצוא את המטבח המותאם אישית הטוב ביותר עבור הצרכים שלך.

מגמות מטבח מודרניות שמשנות את התעשייה

יש הרבה טרנדים שחלפו בתעשיית המטבחים. הטרנדים האלה משנים את הדרך שבה אנשים רואים את המטבחים שלהם.

אחת הטרנדים של המטבח המודרני הוא שאנשים מתרחקים משימוש במדיח כלים ובמקום זאת משתמשים בכיור לשטיפת כלים. מגמה זו נקראת "שטיפת כלים".

עם זאת, יש אנשים שמוצאים את המגמה הזו כבלתי נוחה מכיוון שהם צריכים להשתמש ביותר מים וסבון כדי לשטוף את הכלים שלהם ביד.

מטבחים מודרניים בהתאמה אישית הופכים לטרנדים החדשים בענף. הם מציעים הרבה יתרונות והפכו למרכיב עיקרי בתעשיית עיצוב המטבחים.

מטבחים בהתאמה אישית מציעים גמישות רבה יותר מבחינת החלל והפריסה. הסיבה לכך היא שהם מיוצרים לפי הזמנה, מה שאומר שאתה יכול להפוך את המטבח שלך לגדול או קטן כמו שאתה רוצה שהוא יהיה.

הם מציעים גם ארגונומיה טובה יותר, וזה חשוב למי שמבלה שעות ארוכות בבישול במטבח. המטבחים בהתאמה אישית יהיו יעילים יותר גם מבחינת אחסון וארגון מכיוון שהם עשויים להתאים לצרכים שלך באופן ספציפי.

מה הופך מטבח טוב? שקול את 10 האלמנטים האלה!

מטבח מעוצב הוא מקום נהדר לבשל, להתרועע ולהירגע. מטבח מודרני בהתאמה אישית יגרום לבית שלכם להרגיש כמו בית. אתה יכול למצוא את הפריסה המושלמת עבור המשפחה והחברים שלך.

כל מטבח מודרני מותאם אישית צריך את 10 האלמנטים האלה:

1) אי למטבח

2) פינת אוכל

3) מזווה

4) כיור כפול

5) ריצוף (פרקט, אבן או אריחים)

6) ארונות עליונים

7) ארונות תחתונים עם מגירות או מדפים

8) תאורה (תליוני לד או הלוגן או תאורה שקועה מעל השיש פועלות היטב במטבחים; גם תאורה מתחת לארון היא רעיון טוב!)

9) משטחים (גרניט, קוורץ, בטון מלוטש; אתה יכול גם ללכת עם שילוב של חומרים שונים כמו גרניט ושיש!)

3. זו הזדמנות להיות יצירתיים ולעצב את מטבח החלומות שלך

המטבח הוא הלב של הבית. זה המקום שבו משפחות מתכנסות לבשל, לאכול ולדבר. זה גם מקום בו נוכל לבטא את היצירתיות שלנו ולעצב את מטבח החלומות שלנו.

ישנן דרכים רבות בהן ניתן לעצב מטבחים מודרניים בהתאמה אישית עבור הבית שלך. הצעד הראשון הוא לזהות את הצרכים והרצונות שלך בחלל המטבח. מה אתם מחפשים במטבח חדש? רוצים קונספט פתוח? מה דעתך על סגנון מסורתי יותר? מה עם סגנון גורמה עם כל הפעמונים והשריקות?

מטבחים מודרניים בהתאמה אישית הופכים נפוצים יותר ויותר בארה"ב. הסיבה לכך היא שלאנשים נמאס לחיות בבתים של חותכי עוגיות ורוצים להפוך את החלל שלהם לייחודי.

המטבח הוא החדר הכי חשוב בבית ולכן כדאי להשקיע קצת זמן בעיצובו. בהזדמנות זו תוכלו להגשים את מטבח החלומות שלכם ולעצב אותו כרצונכם.