מה יש לעשות בלרנקה

Table of Contents

אם אתה רוצה ליהנות מהנוף השקט ביותר בזמן טיול, אל תשכח לכלול את הביקור של קייפ גרקו ברשימת "פעילויות בלרנקה". אם אתם רוצים לבלות יום על שפת הבריכה או על חוף הים, או לחקור את המנזרים הישנים והיקבים המקומיים בכפר, ריכזנו לכם כמה טיפים מעשיים שיחסכו לכם זמן ואכזבות אפשריות. ביקור באגם המלח הוא חובה אם אתם רוצים להיות בלרנקה, קפריסין, במהלך החודשים הקרים ביותר בשנה.

אם אתם מעוניינים באירועים מקראיים קדומים חשובים, המוזיאון הביזנטי שווה ביקור, במיוחד בחודשי הקיץ.

תוכלו גם ליהנות מכמה מהפעילויות הטובות ביותר בחופי לרנקה, כולל החופים היפים והנופים עוצרי הנשימה של הים התיכון והחופים הציוריים של פאפוס.
למידע נוסף אודות אטרקציות בלרנקה מומלץ לבדוק כאן: fiesta.co.il

אם אתם רוצים להישאר יותר זמן ולתבל את זמן החוף שלכם באינספור פעילויות מהנות

אנו ממליצים על פאפוס, לרנקה ולימסול. אם אתה רק מתכנן לבקר בקפריסין כדי להשיג חוף איכותי – זמן ולא מתעניין יותר בסיורים או בהיסטוריה עתיקה, אז זה המקום שבו אתה לא צריך מכונית. רכב שכור הוא גם רעיון טוב אם ברצונכם לכסות את כל המראות של ל קרנקה המפורטים כאן, אך גם רוצים לחקור חלקים אחרים בעיר, כמו העיר העתיקה ומרכז העיר העתיקה. כדי ליהנות מחופשה בלרנאקה שבקפריסין, אינכם צריכים לבזבז הרבה כסף.

לימסול

היא עיר גדולה ועמוסה ובהחלט יש עוד מה לעשות, אך אנו מאמינים שפאפוס לוקח את העוגה על רוב הדברים שאתה עושה אם אתה תוהה היכן לבקר בקפריסין. לרנקה עוברת את מותה מכיוון שהיא ממוקמת בלב העיר, לא רחוק מהים התיכון ולא רחוק מדי מהחוף המפורסם ביותר בקפריסין.

אם אתה מעוניין לצלול

אתה יכול לחקור את ההריסות של MS Zenobia מול חופי לרנקה. אם אתם אוהבים מסלולי חיות בר וטיולים, לכו לאגם המלח L Carnaca וצאו לאחד השבילים סביב האגם ועצרו לפיקניק על החוף או על גדות האגם. ואם אתם חובבי בעלי חיים, בקרו במנזר טלה ובפארק החתולים או חפשו חיות בר בפינת הליטוף של הפארק.

אם אתם מעוניינים בהיסטוריה

מוזיאון הקרן הארכיאולוגית פייריידס עשוי גם לעניין אתכם. תוכלו גם לבקר במבצר לרנקה ליד החוף, ואם אתם מתכננים לחקור אותו, מוזיאון ימי הביניים עשוי לעניין במקום. מבחינה היסטורית, הוא הוסב לכלא ושימש גם כמרכז התרבות העירוני של קרנקה. לאורך הטיילת ישנם מספר מראות מעניינים מאוד, כמו הארמון המלכותי, ארמון הצדק והמוזיאון הלאומי של יוון.

ממש מחוץ ללימסול נמצא האתר הארכיאולוגי קוריון, הדומה לפארק הארכיאולוגי של פאפוס, אך ללא האתרים ההיסטוריים. האטרקציות העיקריות בפאפוס כוללות את העיר העתיקה ניקוסיה, חורבות ארמון פאלאטין והכנסייה בכפר קוואלה.

כאן תוכלו לטייל ליד הים כדי ליהנות מיום שטוף שמש וגם להזמין טיול לחקר כמה מאתרי ההריסות המפורסמים בלרנקה.

אם אתה רוצה להיות הראשון להגיע לאגם המלח בין כל המראות של לרנקה

אתה יכול לחקור את העיר באוטובוס. שירותי אוטובוסים מניקוסיה, לימסול ופאפוס קלים, עם כרטיסים לכיוון אחד בין 4 ל -7 אירו בלבד. אתה לוקח רק שני אוטובוסים, אחד לצפון ואחד לדרום, וכולם ייקחו אותך ל L קרנקה תוך פחות משעה.

אם ברצונכם לדעת כיצד להשיג לינה בקפריסין משדה התעופה של לרנקה, תוכלו להשתמש באוטובוס קפריסין עם כרטיסים לכיוון אחד במחיר של 4 עד 7 אירו בלבד.

נופשים המעוניינים לבקר בלרנקה צריכים לשקול אם הם מזמינים את מלון פאלם ביץ 'ובונגלוס במחיר של 4 עד 6 אירו ללילה או שמא הם מזמינים את מלון פאלם ביץ' ובונגלו תמורת 3 עד 4 יורו ללילה

עבור מטיילים שרוצים להישאר במקום אחד או לבקר בקפריסין רק לחופשת חוף, ל קרנקה היא אפשרות טובה. ברוב ספינות השייט הייתי לוקח אותך דרך כמה מהדברים הטובים ביותר לעשות בלרקה ובקפריסין. בין אם אתם מטיילים ברחבי האי כולו או סתם מבקרים באחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר בקפריסין, כמו חוף הים או האטרקציות התיירותיות העיקריות של האי, זהו המקום המושלם עבורכם לחקור ולחוות אותם.

אף על פי כן, ההלה טובה יותר ממרכז העיר ואם החוף הוא לא הדבר שלך, הליכה לאורך פיניקודה (טיילת הדקלים) מובילה ישירות לאטרקציות התיירותיות העיקריות של לרנקה, כמו מלון פאלם ביץ 'ו הבונגלו והלה.

דילוג לתוכן