מהם מדבקות שם לילדים?

Table of Contents

כהורה, אחת מתפקידי ההורות שתצטרך לעשות היא להכין את הקטנטנים שלך לבית הספר, לגיל הרך ולשנה החדשה, לתייג את חפציהם ומדבקות שמות הם חלק מרשימת המטלות שלך. ריכזנו עבורכם את מדבקות השמות הזולות ביותר שתוכלו למצוא, מתוויות מצוירות חמודות ועד קליגרפיה שילדים ומבוגרים יאהבו.

אנו מציעים לוחות ייחודיים מכל רחבי העולם במגוון גדלים וצורות

יש לנו מגוון רחב של עיצובים ועיצובים עבור מדבקות השם שלנו לילדים, כך שאם אתם מחפשים משהו ספציפי יותר, יצרנו אחד בשבילכם. כעת יש לנו מעל 20 עיצובים ייחודיים באינספור צורות וגדלים, כך שהם פרקטיים מספיק כדי לשמש למגוון רחב של פריטים.

עבור מדבקות קיר מותאמות אישית

תוכלו להוסיף שם ילד, תאריך לידה וטקסט אחר ליצירת מדבקת קיר אישית. תוכלו לקשט את מדבקות השם שלנו לנושאי ילדים באופן שתואם את האינטרסים של כל ילד. אם מסיבה כלשהי אתם רוצים להפתיע את ילדכם במשהו טוב יותר, עם מדבקת שם עם דמות מהסרט המצויר או הסרט האהוב עליו ששמו מותאם אישית, תנו למקום האהוב עליכם נגיעה נפלאה של כיף מקורי וצרו מרחב ייחודי עם נושא שיחה שהקטנטנים יאהבו.

מלאכות שמות מדבקות פשוטות הן דרך מהנה לתרגל זיהוי שמות ויצירת אותיות

הורים יכולים להשתמש במדבקות שם ותמונות כדי להתאים אישית חומרי בית ספר כמו קלמרים, קופסאות אוכל, בקבוקי מים ועוד. מדבקות אישיות הן גם מתנות שניתן להשתמש בהן לחיזוק התנהגות טובה.

אל תזיע יותר מדי כאשר ילדך מקשט את אותיות שמו בסדר אקראי. עודד את ילדך לעבוד מימין, החל מהאות הראשונה של שמו. מכיוון שהחפצים שלך עשויים להשתנות, הקצנו מדבקות רבות בסדר זה, כך שדרישות תג השמות שלך בשנה יתקיימו.

תוויות ברזל מיועדות למעשה לילדים, ועיצובם הבסיסי הופך אותם למתאימים לבני משפחה בכל הגילאים. הם משתלבים בשלוש שורות, וניתן לציין מספרי טלפון ומידע אחר על השם. בהתבסס על הפרטים שברצונך להדפיס, שם פרטי ושם משפחה.

ניתן להשתמש בתוויות שם רב תכליתיות של Stikins לתיוג בגדים

פריטי בד, נעליים, תיקים, קופסאות אוכל, בקבוקי מים ו- PE. בעזרת תוויות זיהוי דביקות, תוכלו ליצור תוויות לדברים האהובים עליכם בכדי לשמור על בטיחותם. שלב את אהבתך לדברים הולוגרפיים עם קליגרפיה ויש לך מדבקות שם דבקות.

Core נוסדה בשנת 2002 ומטרתה לייצר מגוון מדבקות שמות איכותיות לילדים ששמותיהם קלים לזיהוי ושחפציהם נתקעים.

הורים אוהבים את התוויות שלנו לעמידות ואמינות

בעוד שילדים אוהבים את העיצובים המגניבים והפאנקיים. תוויות הרקמה שלנו מושלמות לייעוד של בגדים שאינם בגדים כגון מדיח כלים ובטוחה לעיקור. אף אחד לא ייהנה יותר מתוויות בגדי מחסן, בקבוקי תינוקות וציוד לבית הספר, ולכן ריכזנו עבורכם מגוון שלם של דרכים בהן תוכלו לתייג את בגדי ילדיכם – בגדי ים, בקבוקי מים, כוסות שורטות, תוויות מותאמות אישית רקומות, כיף בהתאמה אישית תגי שם, עיצובים צבעוניים חמודים ואפילו כאלה שתוכלו להכין בבית.

לוחיות שם עמידות למים מגיעות בכל הצורות והגדלים הדרושים לכם לפעילויות ילדים, כולל ספורט ובדי בית ספר פרטיים. בדקו את העיצובים החמודים וצבעים על גבי התוויות של קייטנות הכוללות בואש, חד-קרן והמון בעלי חיים פרוותיים.

מטרתנו

היא להעניק להורים ולמטפלים את הביטחון כי חפציהם ובגדינו מתויגים בתגי שם של ילדים. כמו האחרים אנחנו הסתכלנו, התוויות בשם Bubble School Pack הן דבקים עוצמתיים שנדבקים לפריטים שהילדים משתמשים בהם הכי הרבה, והם קלים להסרה בעת הצורך.

הדביקו תג שם, תווית נמרצת, תווית בית ספר או מדבקת שם t o התאמה אישית של מתנה לכל המשפחה. תגי השם שלנו, תוויות לבגדי ילדים, מגהץ בגדים ועוד ועוד ישמרו על בטיחות בגדי ילדיכם.

אתה מסכים שאנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הקנייה שלך, כמתואר בהודעות העוגיות שלנו. אפשר 3-5 ימי עסקים עבור דואר מהמחלקה הראשונה ושלושה ימי עסקים עבור דואר עדיפות.

אני אוהב שפעילות זו אינה זקוקה למתקן ויש לה טווח קשב לפעוטות. בתי נקטה גישה יצירתית על ידי קישוט פיסת נייר בנייה באינספור מדבקות. היא הייתה קצת צעירה מכדי לעקוב אחר השורות, אך אהבה להיות חלק מפעילות זו.

תגי שמות מותאמים אישית לבתי ספר הם הפיתרון המושלם למניעת אובדן פריטים של ילדיכם. תווית אבא הייתה הבחירה הראשונה של ההורים לאחסון ותווי בית ספר מזה עשרות שנים.
לעוד מידע בתחום של מוצרים לילדים ותינוקות ומהם מדבקות שם לילדים? באפשרותך לגשת לאתר myheartshop.co.il

דילוג לתוכן