איך מתקינים פרגולה מעץ

Table of Contents

תוכלו למצוא מגוון רחב של סגנונות וצורות של פרגולות

אם אתה מעדיף להיעזר באיש מקצוע, ודא שהפרויקט החשוב הזה מתנהל בצורה חלקה, עם הערכה חינם להתקנת פרגולות מקצועיות. בדוק את הרעיונות הנוספים האלה לפרגולה כדי למצוא את הסגנון והתכונות המתאימים לך – בין אם תבחר בערכה ובין אם בכוונתך לבנות כיסוי לפטיו.

ערכות בנייה לבית DIY פרגולה מכילות את כל הציוד הדרוש לך לבניית פרגולת פלדה משלך בבית ללא הרבה מאמץ או תכנון. במילים פשוטות ערכת פרגולה היא פרויקט של יום אחד שניתן לעשות זאת ביד או ביד.

גזרו בר 2×10 והצמידו אותו לעמוד הפרגולה כדי ליצור את בסיס הגג שלכם. חותכים קורה קטנה יותר עם קורת דק בגודל הרצוי ומחברים אותה לראש הקורות.

לדוגמא

אנו ממליצים לחבר צד אחד של מסגרת הפרגולה לקיר עצמו. זה מאפשר לך להשתמש בקיר כחלק מהמבנה מבלי לחפור חורי עמוד בבית כדי להסיר את טביעת הרגל בפועל של הבניין. לאחר התקנת העמודים והמסגרות במקום, הגיע הזמן לבנות את מסגרת הפרגולה המוגבהת.

פרגולות יכולות להיות מיוצרות ממגוון חומרים שונים, כגון עץ, אלומיניום ופלדה. הם יכולים להיות סגורים או פתוחים כדי להגן עליך מפני האלמנטים ובהתאם לסידור יכולים להיות להם שניים או ארבעה צדדים פתוחים.

ישנן דרכים רבות ושונות בהן ניתן לעצב את הגינה שלך ודרכים שונות לבניית פרגולה

תהליך הבנייה של פרגולות משתנה מפרויקט לפרויקט ותלוי האם הפרגולות שלכם קבועות או עצמאיות, האם הבית פתוח, האם יש גג קבוע ובאילו חומרים משתמשים. כאן מדבר מומחה לנוף על התהליך הבסיסי של הצבת ביתן עץ פשוט המותקן באופן עצמאי.

הוסף רמה חדשה לגמרי של פונקציונליות וממד למרחב החיצוני שלך

אם אתם מחפשים דרך נהדרת לתת לבית שלכם או לנוף שלכם עניין ותפקוד רב ולהכין משהו מכלום השנה, תוכלו להכין פרגולה משלכם. התחל מלבדוק את גודל הבית שלך, את המיקום שאתה רוצה לבנות את הפרגולות ואיך אתה רוצה להשתמש בפרגולות שלך.

פרגולה היא מבנה חיצוני המשמש לכיסוי או הצללה של טרסה, שביל או אזור מגורים חיצוני אחר. זה יכול לכלול מוטות אנכיים, עמודים, קורות תמיכה, קורות או סורגים. בשל יופיים המורכב, הפרגולות מספקות צל, מחסה ומקום מנוחה שליו.
כדי לבדוק מידע אודות פרגולה מעץ מומלץ לבקר באתר urlshortner.org

פרגולה היא מבנה גג פתוח המעוטר בגפנים כמו ויסטריה ובוגנוויליה כדי לספק צל ועניין חזותי. ניתן להשאיר את שטח הגג של פרגולה פתוח או לכסות אותו עם הגנה תפעולית קבועה (למשל בד נשלף).

פרגולה צמודה נראית כמו הרחבה של הבית עצמו, דומה למרפסת קדמית או אחורית אך עובדת אחרת. מצד אחד הוא מחובר לקירות, רצפות וקורות וחולק זאת עם הבית.

אבנים אינן מספקות עיגון הולם

ופרגולה חשופה לרוחות וכוחות עונתיים שיכולים להזיז את המבנה בכל עת. לאחר שהסרת את האבן, הערימות צריכות לעמוד על בסיס שקוע על פי אזור החיוג המקומי שלך. אם יש כרית בטון בפטיו שלך, תקן את העיגון בקלות על ידי פטיש או קידוח חור למחברים והידק אותם באמצעות בורג על הפרגולות.

כשאתה מכניס את ערימות הפרגולה לקרקע, אנו ממליצים לעטוף את החלק התחתון של הערימות סביב מעטפת המלט המגע ולהדביק אותו לקרום הגג. אם תמלא אחר ההצעות הללו, בוודאי תהיה לך פרגולה שעומדת במקום בגלל שהיא מיועדת לחיי העץ.

אם הפרגולה בחצר האחורית מיועדת יותר למנוחה, תכננו ריהוט גן ואזור ערסל נוח. הימנע מהתקנת פרגולות עם עמדות החוסמות שבילים או מעכבות תנועה רגלית באזור. גלים קפואים יכולים לדחוף ערימות לקרקע אם לא מותקנים 3 ומעלה.

מוטות פרגולה עם ברגים אחוריים מחוברים למבנה המסגרת (נמכר בנפרד). להתקנת בטון העמודים משתמשים בלוחות רצפה ממתכת (כגון עוגני תומך לינקס, יוניפיט או טיטניום) ומהדקים בעזרת ברגים מבניים מבטון מוצק וסדוק. אנו ממליצים להתקין סוגרי פלדה לעמודי פרגולה מכמה סיבות. ראשית זה יהפוך את ההתקנה בפועל של היצירה לחלקה ומדויקת הרבה יותר עבור הפרויקט. אתה לא צריך לבזבז כמה מטרים של פרקט יקר כדי להפיל אותו על הקרקע בגובה של 4-6 אינץ ', מה שמציע לך אפשרות טובה בהרבה לפרויקט בעלות נמוכה כללית שלך.

ראשית, על ידי הצבת הפרגולה שלך סיפון, אתה מוריד אותו ממה שהיה בגן שלך והופך אותו לרגיש יותר מעט לתנועה על ידי הרוח.

הדבר החשוב ביותר הוא להבטיח שתשתמש במחברים מפלדה מגולוונת עבה עם ציפוי נוסף להגנה לבנות פרגולה על סיפון זה לא רק על החומרה. בניית גונדולה על סיפון היא קצת יותר מורכבת מאשר לבנות אותה מאפס.

 

דילוג לתוכן