כיצד קונים NFT

Table of Contents

טיפים לקניית אסימונים לא ניתנים לשינוי למתחילים

רכישת NFTs אינה פשוטה כמו רכישת מניות. ישנם דברים רבים שיכולים להשפיע על מחיר האסימון ואתה צריך להיות מודע אליהם לפני שאתה מבצע רכישה כלשהי.

הצעד הראשון הוא להבין אם האסימון שווה בכלל לקנות. אם זה לא, אז אין טעם לבזבז את הכסף שלך על זה. כדאי לברר גם כמה היצע יש לאסימון וכמה ביקוש יש לו מהשוק. זה יעזור לך להחליט אם המחיר יעלה או יורד בעתיד.

השלב הבא יהיה להחליט באיזה ארנק להשתמש לאחסון האסימונים שלך מכיוון שזה ישפיע על המקום ממנו אתה קונה אותם. אתה צריך גם לדעת על כל עמלות שעשויות לבוא עם אחסון ועסקאות על הארנק הזה
למידע מורחב אודות כיצד קונים NFT כדאי לבדוק ב- nftisraeli.co.il

NFTs הם אסימונים שאינם ניתנים לשינוי, מה שאומר שכל אסימון הוא ייחודי ויש לו סט מאפיינים משלו. הם שונים ממטבעות קריפטוגרפיים כמו ביטקוין, Ethereum ו-Litecoin מכיוון שלא ניתן לכרות אותם. לא ניתן לשנות או לשנות בכל דרך שהיא לאחר יצירתם.

הצעד הראשון לקניית NFT הוא לקבוע איזה סוג של NFT אתה רוצה לקנות ולמה אתה רוצה אותו. אנשים מסוימים עשויים לרצות לקנות NFT כפריט אספנים או כהזדמנות להשקעה בעוד שאחרים עשויים לרצות אותו רק לשימוש אישי.

השלב הבא הוא לגלות היכן נמצא המוכר. תצטרך לוודא שלמוכר יש מוניטין טוב והוא ישלח את ההזמנה שלך בתוך מסגרת הזמן המצוינת באתר האינטרנט שלו

מהם אסימונים שאינם ניתנים לניתוק?

NFTs אינם ניתנים להפרדה מהבלוקצ'יין, מה שאומר שלא ניתן לסחור בהם בבורסות מטבעות קריפטוגרפיים.

NFTs הם נכסים דיגיטליים שאינם ניתנים להפרדה מה-blockchain. ניתן לקנות ולמכור אותם במספר פלטפורמות דיגיטליות שונות, אך לא ניתן לסחור בבורסות מטבעות קריפטוגרפיים.

אסימונים שאינם ניתנים להסרה הם סוג של נכס דיגיטלי שלא ניתן להעביר לכתובת אחרת. הם דומים יותר למניה של חברה מאשר למטבע קריפטוגרפי.

איך לקנות אסימונים לא ניתנים לניתוק – מה התהליך?

אסימונים שאינם ניתנים להסרה משמשים כדרך לעקוב אחר הבעלות וניתן להעבירם לכל משתמש אחר. הם ידועים גם כ-NFTs או אסימונים שאינם ניתנים לשינוי.

NFTs מבוססים על ERC721, תקן אסימון Ethereum עבור נכסים שאינם ניתנים לשינוי שנוצר על ידי מפתחי Ethereum ב-2017.

אסימונים שאינם ניתנים להסרה הם נכסים דיגיטליים מבוססי בלוקצ'יין שלא ניתן לסחור או להעביר מחוץ לפלטפורמת המשחק. אלה משמשים בדרך כלל כדי לייצג פריטים ומטבעות במשחק.

ניתן לקנות אסימונים שאינם ניתנים להסרה ישירות מפלטפורמת המשחק, אך לא ניתן לקנות אותם מבורסה.

דילוג לתוכן