מס שבח

Table of Contents

הפסקת מיסוי ידועה לניצול שערוך לא ממומש נטו (NUA) יכולה לעזור לך. הערכה נטו שאינה ניתנת למימוש, או נואה, היא האפשרות לקחת הפצות סכום חד פעמי מחשבון תיווך החייב במס בכל עת. אם אתה מבצע חלוקות אלה, אתה עלול להתמודד עם נטל מס גדול, אך תוכל לנצל זאת באמצעות תוכנית פרישה של 401 (k), כמו אסטרטגיית "NUA". אסטרטגיית ה- NUA מאפשרת לנישומים מסוימים עם תוכניות 401 (k) המכילות ניירות ערך של מעסיקם לשלם מס על שווי ניירות הערך בשיעור מס רווח הון.

טיפול מס מיוחד זה מאפשר לך לחייב במס בשיעור מס רווחי הון לטווח ארוך של 28% במקום 35% הרגילים

אם אתה נמצא במדרגת מס גבוהה יותר, שיעור מס רווחי ההון שלך מוגבל ל -28 אחוזים. הכלל NUA חוסך לך מיסים על 2,000 $ הראשונים של הערכת השווי הנקי הלא ממומשת שלך, או NUA.

אם תבחר בטיפול המס NUA עבור מניות החברה שלך

תחויב במס בפחות ממחצית שיעור מס ההכנסה שלך ויחויב במס על 2,000 $ הראשונים משערוך נטו הלא ממומש שלך של מניות החברה. האחוז הגבוה יותר מערך השוק הכולל המוטמע ב- NUA שלך יוצר פוטנציאל גדול יותר לחיסכון במס.

אמנם הטבות המס ברורות

אך במצבים מסוימים אולי עדיף לדחות אירועים חייבים במס מאשר לשלם מס הכנסה בגין הפצות באופן מיידי. לדוגמה, אם אתה משלם מיסים על קצבה, ייתכן שתצטרך לשלם מס הכנסה על 2,000 $ הראשונים מההכנסה השנתית שלך, אך אין מגבלות על הוצאת NUA לכיסוי זה.

למרות שמסי רווחי הון יכולים להיות מעצבנים

כמה השקעות טובות, כמו מניות, מאפשרות לך לדלג על מס על רווחים אם אתה מממש את הרווחים רק לאחר שאתה מוכר את המיקום שלך. דוגמא נוספת היא הקלות המס בגין אזור ההזדמנויות, הניתן על ידי משקיעים הדוחים את המסים שהם חייבים על רווחי הון עד שהשקיעו בתחום שכר נמוך המיועד לכך. על המשקיעים בפנסיה לתכנן מראש בעת מכירת נכסים רווחיים כדי להבטיח שהם לא יגדילו את חסכונות הפנסיה שלהם באמצעות תשלום מס רווחי הון.

אם משלם מיסים יכניס נכס מוערך לנאמנות, הוא זכאי לתרומה פטורה ממס של עד 1,000 דולר לשנה. הם יכולים למסור תפקידים מוסמכים, תואמים הכנסה, לטווח ארוך, לעמותות מוסמכות למטרות צדקה.

לעומת זאת

רווחים ממכירת נכס כפופים למס רווח הון של 15% על סך 1,000 הדולרים הראשונים ממחיר המכירה. ככל שעליית ערך המניה גבוהה יותר, הטבת המס שתקבל גבוהה יותר וככל שאתה משלם יותר מס רווח הון בסך 15 $, כך ההכנסה החייבת הכוללת שלך גבוהה יותר. מס זה גובה מס נוסף של 3.8% על רווחי הון, כולל רווחי הון, אם ההכנסה הגולמית המתוקנת שלך (AMI) או שווי הנכס הנקי חורגים ממקסימום מסוים.

אם אתה מוכר לאחר מס כדי להשיג את עליית הערך, אתה יכול לעשות זאת אם אתה נמצא במדרגת מס נמוכה יותר, אך אינך יכול לעשות זאת אם אתה נמצא במדרגות המס הגבוהות יותר.

עם זאת

אם חלק מהרווח ממכירת ביתך חייב במס, עליך למס את הרווח הזה בשיעור מס רווח הון. עם זאת, אם אתה מוכר את הנכס לאחר מס, יש לשלם את המס על הרווח המדווח. מס הכנסה אינו לוקח בחשבון את סך רווחי ההון שלך בעת חישוב המסים שלך – כלומר ההפסדים שלך יכולים לקזז את הרווחים שלך או לרכך את המכה מעט.

אבל אם תחכה עד שתמכור את הנכסים שלך

חוק המס מטיל משטר של שוק-שוק אשר מטיל מס על הנכסים בעלי ההכנסה הגבוהה שאנשים מחזיקים עד שהם מוכרים אותם. הטיפול המס במניות (NUA) מאפשר לך לפתח תיק השקעות לטווח ארוך ללא מס רווחי הון, גם אם מרבית כספיך מוחזקים בחשבון מס נדחה.

הדרך השנייה נקראת שיטת שבח נטו שלא מומשה, המאפשרת לעובדים לחלק מניות עם תשואה גבוהה יותר, וכתוצאה מכך שיעור מס נמוך יותר משיטת מס רווח לשוק של מס רווחי הון.

המשמעות

היא כי המס על רווחי הון הוא מרצונו במידה רבה ומשולם רק אם משלם המס מוכר את הנכס ואם משקיע אכן משלם אותו, הוא מקבל שיעור מס מיוחד נמוך יותר. הימנעות ממס זו משלבת בסיס ומוות צעד אחר צעד כדי למנוע התחייבויות מס באופן מוחלט, כפי שהוסבר בחלק הבא של העיתון. במילים אחרות, אתה קונה ומוכר נדל"ן ולא משלם מס על הרווחים, אך אתה עדיין מרוויח כסף שהיית משלם מיסים אם היית ממוס בשיטת מס רווח הון. התשואות מצטברות עם הזמן, כך שתצטרך לשלם מס על רווחי ההון בכל שנה, ולא לשלם עליהן מס בכל שנה.

דילוג לתוכן