תשלום היטל השבחה

Table of Contents

דף זה מספק סקירה של ארנונה במדינת וושינגטון, כולל יכולת בנק. סמינר מקוון זה בן שעה יספק מידע על מערכת ארנונה במדינת וושינגטון, החל מהגדרת "ארנונה" (לרבות הכנסה, מכירה, נכס, מס הכנסה ושכר) ועד חישוב ארנונה ועסקים, והיסטוריה קוד המס של מדינת וושינגטון.

כל חוק ארנונה מפרט את השיעורים השונים המוטלים בכל מחוז, כולל שיעורי הנטילה על החוב ושיעורי המס והכנסה.

בנוסף למגבלות ההיטל הכללי, קיימת מגבלה עד כמה מחוז מס יחיד יכול להגדיל את הסכום הכולל של המסים הנגבים בכל שנה. שיעורי היטל הארנונה מוגבלים בשיעור הארנונה של המדינה ובמספר השנים בהן גובים ארנונה.

אם מכבי האש מגדילים את קצב ההרמה בעתיד, על העיר להפחית אותו באותה כמות כך שהסכום לעולם לא יעלה על 3.60 יורו. היטל המחוז עשוי לעלות בשיעור של 1% רק בשלוש השנים הראשונות של השנה וב -2.5% בכל שנה לאחר מכן.

אם הארנונה תוגדל ביותר מ -2.5% בשלוש השנים הראשונות של השנה, יש להסכים עם העלאת העירייה ולהעלות אותה למועצת העירייה להחלטה על ההשפעה על היטל המחוז .

כל חיובים מיוחדים או שומות שלא שולמו עד אמצע נובמבר ניתן להוסיף לחיוב הארנונה שלך והם מחויבים על פי תקנון מדינת ויסקונסין המספקים היטל שנתי של 1,000 דולר עבור שלוש השנים הראשונות למס

שָׁנָה. אם יש לך שאלות בנוגע לחיוב מיוחד או הערכת שווי לחשבון הארנונה שלך בשנת 2020, אנא פנה למחלקה האחראית להשלמת חשבון המס. ניתן להגיש טפסי מחאת מיסים גם לנישומים שטרם ערערו על שווי נכסם או מיסיהם על נכסיהם.

אם הנכס שלך

הוא מגורים אישיים, הכפל את הערך המשוער במס הכולל המופחת. סכום זה מחושב מהערך הכולל של כל נכסי המגורים כדי לקבוע את אחוז ההיטל של הארנונה. כאשר תמלא את הטופס להיטל, תצטרך להזין את כל המסים הנוספים, החיובים המיוחדים והערכות השווי, כמו גם את שווי הנכס.

זה מניח שלעיר יש חבר כל שנה שקובע את שיעור המס המתקבל, ואתה תחויב במס באותו שיעור כמו בית חדש שיכול להיבנות בשנת 2.

אם ארנונה אינה מוגדלת

עלינו לאמץ תקנה או החלטה הקובעת כי ההיטל לא יוגדל, גם אם יש עלייה של 0%. לבסוף, זה יכול להופיע בחשבון המס שלך ולהגדיר אותו בתקציב הממשלה המקומית או ברשות המס שלך. הארנונה היא סכום ההכנסה הכולל מארנונה שנגבה עבור הבוחרים – היטל מאושר. ארנונה הם הסכומים שעל רשות המס לגבות באמצעות מערכת הארנונה. זהו מדד למספר הנכסים בקהילה, לערך הנכסים הללו ולגודל הנכסים שלהם.

על ידי ידיעת השווי המשוער של ארנונה

תוכל להעריך כמה יהיה הארנונה שלך. בהתאם למועד שינוי הבעלות ברשימת המסים, ניתן לשלוח את חשבון המס השנתי ישירות לבעלים הקודמים או, אם התשלום לא מלווה בתאריך ההודעה, למבקר. אם לא תשלם את שיעור המסים הנוספים שלך עד לתאריך היעד, המסים המוחלשים והמובטחים יחויבו באותם קנסות כאילו לא שילמת את התעריף למבקרך, אך התשלום שלך לא בוטל באמצעות חותמת הדואר וארנונה שלך ב פיגורים.

היטלי השבחה קבועים נגבים על פרויקטים וציוד עם חיי שירות של חמש שנים ומעלה. לאחר השלמת החזר החוב, ניתן להסיר את הבעיה של שיפור קבוע מהספרים.

מס מיוחד

הוא היטל שגובים בעלי נכסים לתשלום עבור בנייה או שיפוץ של נכס מסוים, כמו בית ספר, בית חולים או מתקן ציבורי אחר. הוא נגבה על ידי גוף ממלכתי ומשולם על ידי הבעלים בצורה של מיסים, אגרות ו / או ריבית על הארנונה. מס מיוחד על הערכת שווי מקרקעין הוא מס מיוחד שגובים בעלי בתים למימון פרויקטים מסוימים ונגבה על נכסים שאורך החיים שלהם הוא חמש שנים ומעלה.

ערך הערכת שווי הנכסים מאושר על ידי מחלקת הערכת השווי והמיסוי של השלטון המקומי ומומר לארנונה

אשר חלה על רכוש שיפוט זה – שיעור מס. משלמי המסים של נדל"ן במחוז חלים במסים מיוחדים, כך שניתן יהיה לחייבם במס על הנכס בגין בנייה או שיפוץ של נכס משופר, כגון בית ספר, בית חולים או מתקן ציבורי אחר. מיסים אלה מכסים את הקרקע בגבולות המחוז בהתאמה, כאשר ההיטל נקבע על ידי מומחה.

דילוג לתוכן