תיקון נקודות חשמל בבית

Table of Contents

תיקון שקע מת בבית שלך הוא אחד הדברים שאתה צריך לדעת כיצד לעשות זאת. אם שלבי פתרון הבעיות שלעיל אינם מתקנים את שקע המתח הנמוך, תזדקק לעזרת חשמלאי מורשה. חשמלאי מורשה מדגים שיטות מוצלחות לפתרון בעיות חשמל המשמשות לפתרון מרבית בעיות החשמל בבית. חשמלאי מורשה משמש לכל תיקון של חיווט החשמל הנדרש, המשימה קטנה ככל שתהיה. אם אתם חווים הפסקת חשמל, תוכלו תמיד להשתמש בחשמלאי מורשה לתיקון נקודות חשמל בבית.

אם יש בעיה בארון החשמל או בשקע ה- GFCI שלך

וודא שצוות פתרונות החשמל של Upstate מוכן לעזור לך. חברת Roman Electric תעזור לכם לפתור את הבעיות שיש לכם בשקע מת ותספק שירותי תיקון או החלפה של השקע. בנוסף לתיקון חשמלי לשעת חירום, שירות החשמלאי הניתן על ידי החברה כולל התקנה ותחזוקה של אביזרי חשמל ואביזרים, כמו גם תיקון או החלפה של חיווט חשמלי.

אם אחד משקעי הבית שלך לא עובד או שיש לו חיבור רופף

ג'ון מור, חשמלאי מורשה ביוסטון, יבדוק ויתקן את השקע. הוא ינהל את המסלול בצורה במצב טוב ולא בסכנת כישלון. אם אתה מבצע תיקון ואומר שאתה צריך לחבר מחדש לוח בקרה, פנה ל- IAN חשמלי. התקשר לחשמלאי מוסמך העומד בקוד החשמל הלאומי כדי לבדוק את הבית ולהחליף את הקווים הישנים.
לעוד פרטים בנושא של תיקון נקודות חשמל בבית וחשמלאי מוסמך ומקצועי ניתן לבקר באתר webby.co.il

אם מעגל שאינו פועל אינו מכיל מכשיר GFCI

בדוק את המשנה החשמלית או הפאנל הראשי המשמש כמעגל. יתכן שתצטרך לתקן או להחליף את כל הפאנל שלך, או להחליף אותו במפסקים או בלוחות שמכבים את החשמל כשהם טעונים יתר. אם אתה מתקין שקע חדש ללא חיווט מחדש לחלוטין, ג'ון מור עשוי לחווט מחדש את כל החיווט הביתי או את כולו. פתרון בעיות קשת על ידי החלפת חלקי כבלים או שקעים.

אם שקע חשמל לא עובד, נדרש זמן סביר לפני שתוכלו לפנות לחשמלאי ולקבוע פגישה לביקור במכשיר. אם מתג התאורה חם או השקע נוצץ, התקשר לחשמלאי מקצועי כדי לבדוק אם החיווט זקוק לתיקון או אם עליך להחליף את האור.

חשמלאי מורשה מאומן לפתור בעיות אלה בבטחה וידאג כי מערכת החשמל שלך תואמת את הקוד

בקש ממומחה לבצע בדיקה יסודית של חיווט החשמל ומערכות הבית שלך. בעלי בתים יכולים לתקן בקלות בעיות חשמל בביתם ובחלקים אחרים בביתם בעזרת חשמלאי.

עליך לזהות ריח מוזר משקע חשמל ולהסיר את כל מה שקשור אליו ולבדוק אותו שוב עם חשמלאי מוסמך

אם אתם רואים כתמים חרוכים שחורים בשקע או מריחים ריח של אש, כבו את החשמל והתקשרו לחשמלאי מוסמך ומורשה שיודע לתקן את השקע הבוער בביטחון שלכם.

הוספת שקע חדש לבית שלך צריכה להיעשות על ידי חשמלאי מורשה בכדי להבטיח כי החיווט של הבית שלך מעודכן עם עדכוני קוד החיווט

זה לא מומלץ בבתים בהם הסיכון לניצוצות יכול להיות מוגבר בגלל היעדר חיווט בבית. אם אתה באמת חושד בחיבור שקעים לקוי, עדיף להתקשר לסדנת החשמל המקומית שלך או למהנדס חשמל מוסמך לקבלת ייעוץ ועזרה.

תיקון חייב לכלול חיבורים ישירים או מחברים המשפיעים על חוטי אלומיניום בביתכם

אך לא רק חיווט אלומיניום, חיווט נחושת או סוגים אחרים של חיווט. בזמן העבודה, אבטח את השקע על הקיר האחורי, הפעל את המפסק ובדוק שהמעגל מנותק באמצעות מפסק. כבה את החשמל בשקעים שאתה מתכוון להסתכל עליהם והפעל את המפסק שלך כדי לבדוק אותם. תפרק את שקעי הבעיה של השכנים שלך ותבדוק את החיבורים, ואם אתה עובד איתם, כבה את המתגים שלך.

אם התקנת Copalum עולה פחות מ- $ 60 לשקע, אין שום סיבה להסתכן בכך. צבע מעל מכסה השקע במהירות האפשרית אם התקנת אותו נכון. וודאו שהכיסוי שלם ואין בו חוטים חשופים על הקירות שמסביב או על חלקים אחרים של הבית.

אם אתה מגלה שהשקעים בביתך עובדים אך אינך יכול להחזיק תקע

הגיע הזמן לתקן או להחליף את התקע. עבור אל לוח השירות החשמלי שלך ובדוק אם המפסק השולט על השקע כובה. אם המפסק התאפס ולא חיברת שום דבר, השאר אותו דולק והתקשר לחשמלאי. אנו כאן בשבילך אם יש לך שאלות, ברצונך לבדוק את החשמל בבית או שיש לך שאלה שאתה צריך לענות עליה בהקדם האפשרי.

דילוג לתוכן