תיקון מנעולים ממנעולן

Table of Contents

שיקום ותיקון של דלתות ישנות ועתיקות היא מומחיות של מנעולנות. אז אם אתם צריכים דלת ישנה ששוחזרה למצבה המקורי, מנעולן מומחה לטירות עתיקות ועתיקות יכול לעזור לכם. רוב המנעולנים חותכים מפתחות עתיקים להרכבת המנעול הישן ששחזרת או תיקנת.

אם החלפת המנעולים שלך

שירות מנעולן בפתח תקווה אמור להיות מסוגל לספק לך לפחות כמה מנעולים התואמים את המפתח. אם יש לך מנעולים שונים בבית ורוצים שהם יעבדו עם אותו מפתח, עליך לשנות את המנעול על כולם כך שלכולם יהיה אותו סוג של מפתח ויוכל להצפין אותם מחדש באמצעות מפתח. אם כל המנעולים בבית שלך (כולל המוסך) הם של מותגים שונים, ייתכן שיהיה עליך להחליף את כולם ב- ReoKies שמקבלים מפתח אחד.

 

כדי להצפין מחדש מנעול, שירות המפתחות חייב להיות בעל המפתח התואם הנוכחי שלו. המפתח הנכון הוא הדרך היחידה להשיג מנעול מחדש, ובחירת המנעול לפתיחתו אינה מהווה בעיה עבור מנעולן מיומן אך הוא עולה תוספת, מה שהופך אותו ליקר יותר מאשר החלפת המנעול. אם מותקן אצלך מנעול אחד או יותר אך אין לך מפתח עבורם, יהיה עליך להשוות את מחיר המנעול החדש ולהצפינו מחדש באמצעות מפתח. זה דורש עבודה נוספת כדי לקבל החלטה מושכלת לגבי איזה מנעול הכי משתלם.

כאשר המנעולן שלנו מפתח תקווה נמצא באתר

הוא ינסה להסיר את המפתח מהמנעול, לבדוק את המנעול ולוודא שאף אחד מהרכיבים הפנימיים שלו לא ניזוק והמפתח פרץ מהמנעול. כדי לחלץ את המפתח ממנגנון נעילה, מנעולנים מקצועיים בוחנים את אופי המנעול כדי לראות באילו שיטות הם יכולים להשתמש. ברוב המקרים חלק המפתח המחובר למנעול משמש את המנעולן בפתח תקווה שלנו עם חולץ מפתחות שבור.

לדוגמה

אם יש לך מפתח שבור או מנעול שבור, תוכל להתקשר לשירות מנעולן בפתח תקווה שיעזור לך לתקן את המנעול שלך. תיקונים רבים של מנעולי רכב שהמנעולנים שלנו יכולים לעזור לכם בהם כוללים הסרת המנעול, החלפת צילינדר הנעילה, מפתחות תקועים ושליפת מנעולים תקועים. לקוחות יכולים גם להתקשר לשירות המפתחות ולבקש להחליף או להחליף את המנעול אם הם צריכים לחדש את המנעול שלהם.

אם מעולם לא נעלת את המכונית ואיבדת את המפתח האחרון שלך

תוכל לחתוך את המפתח ולהפוך אותו לזמין לשירות המנעולן המקומי שלך בפתח תקווה לשכפול. אם יש לך מפתח שאינו פועל עם המנעול, ראה תיקון מנעול מפתחות. המומחים שלנו מסוגלים להצפין מחדש את הרכיבים הפנימיים של מנעול דלת לרכב אם תאבדו את המפתח והופכים לבלתי שמיש.

בעת השכרה

בדוק את חוזה השכירות שלך ואת התנאים וההגבלות לפני החלפת המנעול על הדלת, כיוון שתצטרך לתת לבעל הבית את המפתח כדי לנעול את המנעול שוב. החלף או שנה את קו הגזירה שבגליל הנעילה אם המפתח הישן כבר אינו פועל. אם יש בעיה במנעול, חשוב לשכור שירות מפתחות בעל מוניטין לפני קבלת חיתוך מפתח חדש.

ישנם גורמים רבים שיכולים לגרום לנעילת הדלת שלך לנוע

ואלה יכולים לגרום לך להתקשר לשירות מנעולנים שיעזור לך לתקן את המנעול. הסר את המנעול מהדלת בעזרת מברג והבא אותו לחנות החומרה המקומית או לחנות המפתחות שלך, והנח את המנעול מחדש על ידי טכנאי תמורת $ 5 עד $ 10. המנעולן שלנו אולי לא יוכל לעזור לכם לתקן את הטירה באופן מיידי, אך הוא יכול לתת לכם את העצות הדרושות ולעזור לכם להחליף אותה.

אם מפתח הבית שלך נגנב

אחת ההוראות הראשונות שלך היא לשנות את המנעול על הדלת שלך כך שאף אחד לא יקבל גישה לבית שלך. אמנם ישנם מקרים בהם יש צורך להחליף מנעול דלת אוטומטי, אך ישנם מקרים רבים נוספים בהם שירות מנעולן מקצועי של פתח תקווה יוכל לתקן את הבעיה שגרמה לתקלה במנעול. לעתים קרובות, לקוחותינו מבקשים מאיתנו לתת למנעול לרכב להיכנס להחליף מנעול לדלת אם הם הציבו את המפתחות לרכב או שהם חוששים שהמפתחות ייפלו לידיים הלא נכונות.

ל- Kiwiset SmartKey Locks יש תכונה ייחודית המאפשרת להפוך את הנעילה מבלי להזדקק לשירות מפתח עם מפתח חדש-ללא שירות מפתח-בכדי ליצור אחד

את הנוחות שיש במפתח אחד שמתאים לכל המנעולים בבית שלך, כולל המוסך, ניתן להשיג בעזרת Rekeye, גם אם יש לך אותו מנעול בכל דלת.

המנעולנים שלנו הם הטובים ביותר במה שהם עושים

אבל אם אתה צריך להחליף מפתח שאבד, עליך להתקשר למומחה שיודע ליצור מפתח למנעול שאתה מספק. מנעולן מנוסה יכול לרכוש מנעול חדש עם מפתח, אך נדרש מומחה כדי לדעת כיצד לגרום למנעול הישן שלו לפעול למעשה באמצעות מפתח חדש. מנעולן מקצועי מאומן ומוכשר היטב, והתקנת סט מנעולים חדש או נעילה מחודשת של מנעול קיים אורכת בערך אותו זמן.
למידע מורחב אודות תיקון מנעולים ממנעולן כדאי להעיף מבט ב-

דילוג לתוכן