שמאי מקרקעין מרכז

Table of Contents

במדינות רבות, קשה יחסית להעפיל כפקח בית או סוכן נדל"ן. תהליך הפיכתו למפקח על בית חד-משפחתי בארה"ב או לסוכן נדל"ן הוא מורכב ומשתנה בהתאם למדינה ולפעמים לפי ערך וסוג הנכס. זה מורכב; תהליך הפיכתך לפקח, סוכן נדל"ן או אפילו סוכן במדינה או מחוז משלך הוא מסובך ומשתנה ממדינה למדינה ולפעמים מערכים וסוגי נדל"ן. אך לפי האיגוד הלאומי של פקחי הבית, זה פשוט וישר.

סוכני נדל"ן המייצגים קונים, מוכרים, בעלים או דיירים חייבים להיות בעלי רישיון לעבוד במדינה בה הם עובדים. במדינות רבות יש תקנות המחייבות פיקוח ישיר על ידי שמאי מורשה שנמצא פיזית במהלך בדיקה או הערכת שווי של הנכס.

קרן השמאות

למשל, הוסמכה על ידי הקונגרס לקבוע את הכישורים למינוי השמאות. תקנה זו הינה תיקון מקיף וכללי הלוקח בחשבון את הדרישות המינימליות הנוכחיות של הממשלה הפדרלית לכלול אותה בקריטריונים הכשירים להיתרי נדל"ן. על פי החוק הפדרלי, כל שמאי הדיור המוסמכים על ידי המדינה בכל 50 המדינות ומחוז קולומביה חייבים לעמוד בדרישה המינימלית להסמכת AQB. כדי להיות מוסמך כשמאות מגורים המוסמכת להעריך עסקאות פדרליות, על המדינה להיות בעלת דרישות העומדות או עולות על סטנדרטים מינימליים אלה. כל מדינה צריכה לקבל רישיון למודד ולא יהיו לו אישורים אחרים.

בדוק את קריטריוני ההסמכה של AQB על ידי קישור זה באתר האיגוד הלאומי של מעריכי הנדל"ן (NAREA) למידע נוסף על הדרישות.

אז אתה מוכן להיכנס לשוק הדיור ולהתכונן לשלב הבא בקריירה שלך כשמאי מקרקעין

תוכנית ההסמכה AQB. אם אתה רוצה לעסוק במקצוע מתגמל זה, עליך להתחיל בהבנה בסיסית של הדרישות והדרישות של התוכנית שלך ואת הכישורים שלך. עם סיום התוכנית בהצלחה, אתה מוכן לעמוד בדרישות הרישוי של הוועדה לרישיון שמאי מגורים במשרה מלאה. לאחר # לאחר שתסיים בהצלחה את ההכשרה והשלמת את התוכנית, התכונן לצעדים הבאים שלך להיות שמאי מגורים מוסמך ומורשה במדינת קליפורניה. שמאות מקרקעין יתחשבו בערך של אחד משלושה סוגים של שמאות מסחריות לצורך הערכה סופית. בהתאם למטרת הדוח, שמאי נכסים יכול לעזור לכם לקבוע איזה סוג של שמאות מסחרית הוא המתאים ביותר. שווי נכסים מדווחים על ערכים של נכסים דומים באזור, כך שתוכלו לקבוע אם עסקת נכס קרובה היא תבונה. על ידי בחינת נכסים דומים בשכונתך, שמאים יכולים להעריך את שוק הנדל"ן הנוכחי בכדי להעריך את תנאי השוק הפוטנציאליים כגון מחיר השוק של בית או נכס מסחרי, וגורמים אחרים.

חשוב לדעת כמה שווה הבית או הנכס שלך, במיוחד אם הוא שווה יותר מ- 500,000 $. לדוגמא, תוכל לחלוק את הערכתך עם הבנק שלך או מוסד פיננסי אחר, כגון חברת כרטיסי האשראי שלך, וזה יעזור לך להשיג התחייבות אשראי.

מתווכים מקדמים הערכות שווי אמינות ועצמאיות של נדל"ן

משום שהערכת שווי היא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך הערכת שווי נדל"ן. הערכת שווי אמינה של הנכס שלך מגנה על הלווה שלך במשכנתא מערכו, מבטיחה כי היא מספיקה להבטחת המשכנתא שלך, מאפשרת גישה משנית לשוק ניירות ערך מגובי משכנתא, יוצרת אמון הציבור בענף הנדל"ן ומבטיחה שערכיו מספיק להבטחת משכנתא. זה נותר היבט קריטי בתעשייה שלנו ומשהו שמאים ומלווים של AMC ימשיכו לעקוב מקרוב בשנים הקרובות.

השכלתך וניסיונך בתחום הנדל"ן המסחרי יכולים לפתוח הזדמנויות בענפים שאולי לא שקלת

כגון פיננסים, ביטוחים, ניהול פיננסי ותחומי עסקים אחרים כגון פיננסים וחשבונאות. זה יכול להוביל לתעסוקה במגוון עיסוקים שונים בענף שלך. בדוק בפרסומות דרושים עבור שמאי נכסים כדי לראות אילו מקומות פנויים פנויים ומה הכרוך בהם.

כשמאי רכוש מורשה אתה יכול לעבוד בחברת שמאות או כיועץ שכר טרחה

הם אחראים על ביצוע בדיקות ודוחות הערכה בפיקוח ישיר של מודד מוסמך. כהערכה מוסמכת של המדינה – אתה זכאי גם לזיכוי ממלכתי ופדרלי ממס ולפטורים ממס. גלה עוד אודות זכאותך לעבוד בחברות שמאות ושכר טרחה – שמאים מבוססים בתכנית הערכת נדל"ן מרכזית.

בהתבסס על הדרישות הפדרליות לאישור שמאי מקרקעין

מחלקת המסחר מעניקה רישיון לשמאי מקרקעין עם קבלת תוצאות בדיקת הרקע. טביעות אצבע נדרשות להגיש בקשת רישיון חדשה או לעבור ממדינה – רישיון שמאות או מדידה מוסמך – לרישיון שמאות מוסמך בארצות הברית.

דילוג לתוכן