שמאי מקרקעין במרכז

Table of Contents

קבוצת רקן ייעוץ מציעה שירותי הערכת שווי נכסים יוצאי דופן מאז שנת 1994. קבוצת רנקן, חברת הערכת שווי נכסים הוקמה, מתרחבת בפריסה ארצית ומחפשת שווי נכסים כללי מוסמך, מנוסה ומנוסה או כאלה שקיבלו זה עתה את ההסמכה הכללית. מעסיקים מחפשים מועמדים בעלי רישיון מוסמך ממלכתי ובעלי תואר ראשון לפחות כדי לקבל הסמכה זו.

אינך זקוק לתואר ראשון כדי לעבוד כשמאי מקרקעין מוסמך במדינת ניו יורק, קליפורניה, פלורידה, טקסס או כל מדינה אחרת.

דרישות הרגולציה הנוכחיות של הדירקטוריון מחייבות שכל שמאות הנכסים יכללו לפחות 1,500 שעות ניסיון כשמאי כללי מוסמך

ברוב המדינות, אין צורך לקבל תואר ראשון במדינת ניו יורק, קליפורניה, פלורידה, טקסס או כל מדינה אחרת עבור שמאי מוסמך, ולכן כל הניסיון של המבקש שמאי כללי מוסמך חייב להיות שולב בשמאות מקרקעין. הדירקטוריון אינו מושפע מאימוץ קריטריוני ההסמכה של AQB, ולא מהכלל הנוכחי המחייב שמאות רכוש יכילו לפחות 2,000 שעות ניסיון של הערכת שווי במדינה.

בדוק את מודעות הפרסום שלנו עבור שמאי נכסים כדי לחוש האם משרה זו זמינה ומה הכרוך בה. קרא את קריטריוני ההסמכה של AQB להלן כדי ללמוד עוד על דרישות ההסמכה של המועצה להערכות.

להלן רשימה של בתי ספר שהגישו קורסי עבודה למשרדנו וקיבלו אישור להציע קורסים למועמדים מורשים לתפקיד המועמד לנדל"ן במרכז העיר

קורס זה הוא אחד מארבעה קורסים העומדים בדרישות ה- AQB להזמנה, רישוי והסמכה כשמאי מקרקעין. כל אחד מהקורסים הללו מוסמך למועמד נדל"ן, למעט שני הקורסים הראשונים. קורסים אלה נועדו לעמוד הן בדרישות הוועדה והן ברישיון, כמו גם בכישורי הניסיון הקודם של המועמדים כמעריכים. כל הקורסים נועדו לעמוד בכישורי הוועדות והרישיונות לסוקרים בתחומם. .

כיתה זו אושרה על ידי הנציבות לשימוש במשרד מומחה הנדל"ן לשנת הלימודים במרכז העיר 2017 – 2018 ולשנים הקרובות.

חשוב ביותר לבדוק את הדרישות של המדינה שלך לפני שאתה הופך לשמאי מקרקעין או נרשם לתוכנית חניכות

בהתאם למדינה ולסוג שמאות הנכסים שהם עובדים עליהם, השמאים חייבים לעבור מבחן ולקבל רישיון והסמכה ממלכתית. התכונן לעמוד ברישיון הוועדה דרישות באמצעות תוכנית הסמכת שמאי מקרקעין (RACP) באוניברסיטת טקסס באוסטין.

אם אתה חניך המחפש מפקח

עליו להיות אישורי תעודה שמאות מגורים או שמאות כללית, שמאי כללי מוסמך או הליך משמעתי שהונפק בשנתיים האחרונות ומשפיע על ההערכות שהם נוהגים. כשמאי מוסמך ממלכתי, אתה זכאי גם לתוכנית הסמכת שמאי מקרקעין (RACP) באוניברסיטת טקסס באוסטין. אם אין רמת רישיון במדינתך שאינה מאשרת אותך עוד, אתה עדיין יכול להיות חברת הערכת שווי נכס מוסמכת. גלה אם אתה עובד בחברת שמאות, כיועץ שכר טרחה או נרשם לתוכנית חניכות.

אם אתה עובד בנדל"ן למגורים

כולל בנייני מגורים ודירות מגורים, אתה יכול לעבוד גם בשמאות מקרקעין מסחריים. אם אתה עובד כשווי נכס מסחרי או אם אתה עובד גם אצל שווי נכסים מסחריים במרכז ועבדת עם שווי נכסים למגורים. סוכני נדל"ן עובדים יחד כדי להביא אתכם לשם, אך הם לא ישכחו אתכם אם אתם לא באותו הצוות כמוהם.

כדי לוודא שזה לא יישאר כך, הנה מה שכולכם רוצים לדעת: איזה סוג מאפיינים אתם מעריכים ואילו נתונים מעובדים? בהתאם למטרת הדוח שלך, שמאי נכסים יכול לעזור לך לקבוע איזה סוג של שמאות מסחרית הוא המתאים ביותר עבורך. כדי לקבוע את האומדן הסופי שלך, שמאי הנכסים שלך יתחשבו בשווי אחד משלושה סוגים של שמאות מסחריות.

הקונגרס אישר את הסוכנות האמריקאית לשמאות מקרקעין (AQB) ואת האיגוד הלאומי של שמאי מקרקעין מוסמכים (NAREA) לקבוע את קריטריוני ההסמכה הפדרליים לשמאות מקרקעין בארצות הברית

החוק הפדרלי מחייב את כל נותני שירותי שמאות המקרקעין המוסמכים (CPA) לעמוד בדרישה המינימלית להסמכת AQ-BQA ומוגדרים בחוק ההסמכה (USCPA) של שמאי רכוש מסחרי אחיד משנת 1974. במדינות המכירות במדיניות זו, ייתכן שאתה מותר להמשיך ולערוך שמאות רכוש בביתך או במשרדך, תוך נקיטת אמצעי זהירות מתאימים. משרדי AQ מספקים דרישות מינימום מומלצות להסמכת שמאי מקרקעין מסחרי בכל מדינה.

דילוג לתוכן