שואב אבק שיאומי

Table of Contents

שואב האבק הרובוט של Xiaomi מצויד בסוללת Li-ion של 5200mAh (14.4V / 74.88Wh), המספקת זמן ניקוי של כשעתיים, ולאחר מכן המכשיר חוזר אוטומטית לבסיס הטעינה שלו לטעינה.

בהתבסס על נתונים כל-כיווניים כגון מידע המרחק המדויק של חיישן מרחק הלייזר ונתוני כיוון הגירוסקופ

שואב האבק של Xiaomi משתמש באלגוריתם המיקום וההתאמה הסינכרוני (SLAM) המרשים שלו כדי לקבוע את נתיב הניקוי הטוב ביותר. ברחבי החדר, הימנע ממכשולים וסכנות כגון מדרגות. עם שואב האבק הרובוט החדש הזה של Xiaomi, אתה יכול לשמור על כוח יניקה מעולה ולנקות בקלות את הבית שלך. עם זאת, Mijia הוא ללא ספק שואב האבק הרובוט החזק ביותר של Xiaomi עם הספק שיא של 4000 Pa. Xiaomi טוענת כי הודות לסוללת 5200 mAh שלה, השואב שלה יכול לכסות עד 250 מ"ר. את שואב האבק הרובוט של Xiaomi Mi Vacuum-Mop Essential תקבלו הביתה תוך מספר ימים לאחר הרכישה במוצרים האלקטרוניים ובחנות המקוונת שלנו למחשבים.

שואב האבק האוטומטי Mi מאמץ את טכנולוגיית מערכת טווח הלייזר (LDS LIDAR)

באמצעות פתרון זה יש למכשיר ניטור סביבתי של 360 מעלות, המפה השמורה נשמרת בזיכרון המכשיר והמשתמשים יכולים לגשת לאפליקציית Mijia דרך הסמארטפון. אם אתם מחפשים שואב אבק רובוטי מעולה כדי להסיר כל מיני פסולת מרצפות עץ ולשמור עליו ללא רבב, אז הדגם הזה מבית Xiaomi הוא מושלם עבורכם. השואב משלב שתי פונקציות, המאפשר לשלב את שאיבת האבק וניקוי הרצפה בו זמנית. ראוי להזכיר כי המכשיר מצויד בפונקציית החזרה אוטומטית. לאחר פריקת השואב, הוא חוזר לתחנת הטעינה ולאחר מכן חוזר לניקוי נוסף.

רובוט המטאטא של Mijia 2 מצויד בחיישן LDS בעל דיוק גבוה

הסורק את החדר ב-5 x 360 מעלות לשנייה, ומשתמש באלגוריתם SLAM מרשים כדי לקבוע את נתיב הניקוי הטוב ביותר ברחבי החדר. אתה יכול להשתמש באפליקציית Mijia כדי להתאים את מיקום הניקוי במפה. , ואז הרובוט ינקה את שואב האבק במיקום שציינת. מכשיר זה הוא אחד משואבי האבק הניידים החזקים ביותר בשוק כיום, המצויד במנוע דיגיטלי 3.0 ללא מברשות שיכול לספק מהירות סיבוב של עד 100,000 סל"ד. ניתן גם לקנות את שואב האבק האוטומטי Xiaomi, שהוא הסוג השני שמציע המותג. זהו פשוט אחד משואבי האבק הניידים הטובים ביותר של Xiaomi לניקוי עמוק ומצויד בארבע מברשות עצמאיות שיעזרו לך לנקות סצנות שונות בצורה חלקה.

כעת

אם אתה צריך מכשיר ואקום נייד חזק במיוחד, אנו מציעים לך לנסות את Xiaomi Dreams V9 pro. יחד עם זאת, ה-Dreame V11 נחשב לשואב האבק האנכי הטוב ביותר של Xiaomi. אבל כמו שואב האבק הנייד הקודם של Xiaomi, גם ל-Dreame V9 Pro יש פח אשפה קטן למדי שעליך לרוקן לעתים קרובות. רק לאחרונה Xiaomi התחילה לעשות לעצמה שם בתעשיית שואבי האבק.

היניקה המרבית של Mi Robot Cleaner 2 הוגדלה מ-1800 Pa ל-2000 Pa

כדי להגביר את יעילות הניקוי. הוא יכול לבצע הרבה עבודות ניקוי קטנות, אבל בעיות מתעוררות כאשר העבודה דורשת יותר כוח יניקה. גם לא היינו מודעים לקיומו של מכשיר כזה עד שניסינו את המכשיר המדהים הזה מבית Xiaomi ומצאנו שהוא שימושי עבור הרבה עבודות יניקה קטנות ומוזרות. Xiaomi מציעה מגוון פתרונות חדישים שהופכים את שאיבת האבק היומיומית לתענוג, לא למטלה לא נעימה.
למידע מורחב אודות שואב אבק שיאומי יש לגלוש לאתר vacuums.co.il

מהנדסים מצאו כי שאיבה גבוהה עלולה לגרום לשואב האבק לסתום חלקיקי אבק מיקרו, ולהאט את היניקה בעת השימוש בו. כשהסוללה חלשה, היא גם תיטען מחדש ותמשיך עסק לא גמור.

ניתן גם להגדיר לוח זמנים מפורט לניקוי באפליקציה

כמו גם להגדיר מחסומים כדי להרחיק את השואב מאזורים מסוימים. יש לנו גם תכונות המאפשרות לרובוט לנקות מרחוק מאפליקציית MI Home בכל מקום בו אנו נמצאים. אתה יכול גם לקנות שואב אבק זקוף שעולה בסביבות $300 תלוי בסוג. Mi robot cleaner 2 הגביר את הרכות של חיץ ההגנה על הרהיטים.

מנוע רב עוצמה ומנוע ציקלון משתלבים

כדי ללכוד אבק ללא סתימה לניקוי יעיל. הורד את אפליקציית Mijia הייעודית וצפה בתהליך הניקוי, הגדר את זמן הניקוי, עדכן את המערכת, או אפילו בחר את שם הרובוט. זה דומה לשואבי אבק של Roborock כמו Roborock S4 Max, עם גוף פלסטיק מוצק וגלגלי גומי עמידים. עם מאגר ביוני מובנה, מכשיר זה יכול לספוג מים ולספק ניקוי יעיל.

מכשיר חכם זה יכול לזהות מתי רמת הסוללה נמוכה ויזהה אוטומטית (באמצעות 2 חיישני לייזר) את עמדת הטעינה

מערכת הטורנדו מתאמת את מברשת הצד ומברשת הרולר לניקוי עמוק של הרצפה. לרוב הוא פועל במצב ואקום רגיל, אך כאשר הוא מתחיל לנקות את השטיח, הוא מפעיל את רמת הוואקום המקסימלית ומספק תוצאת ניקוי טובה. כדי להבטיח ניקוי יעיל ללא התנגשויות, למכשיר 13 חיישנים מובנים, כולל LDS.

מוצרים מודרניים יכולים לבצע מספר משימות שונות, כולל יותר מסתם ניקוי. כאן תוכלו לראות גם דגמים מספקים ויצרנים שונים עם מגוון רחב של פונקציות.

מטלית המיקרופייבר בתחתית מנקה ביסודיות את פני השטח ומייבשת עודפי מים

הגוף שלנו משחרר באופן טבעי פסולת מיקרוסקופית המזינה קרדית טורדנית שעלולה לגרות את העור שלנו. בנוסף, שואב האבק של Xiaomi יכול לזהות את המשטח עליו הוא נמצא כעת.

דילוג לתוכן