צילום תרמי לאיתור נזילות

Table of Contents

מספר גדל והולך של שרברבים מגלים שמצלמה טרמית לאיתור נזילות היא כלי מצוין לאסטרטגיות לגילוי נזילות. יש להם את היכולת לזהות בעיות עם נזילות אוויר ולזהות נזילות על גגות שטוחים.

באמצעות צילום תרמי ניתן למצוא בעיות נסתרות של מים ולחות מבלי לבצע בדיקות הרסניות. עם זאת, אין בדיקה מובנית לאיתור נזילות עובש או מים שניתן לבצע באותה צורה כמו שיטות גילוי עובש ונזילות מים.

צילום תרמי לאיתור נזילות – כלי מצויין לאיתור נזילות

אין צורך לחפור באדמה או לנקב חור בקיר. שימוש במצלמה טרמית, במיוחד במצלמות תרמיות, יכול לסייע לאנשי המקצוע לעקוב אחר נזילות מים ובעיות לחות עד למקור מבלי לחתוך דרך קירות או למשוך קומות.

מצלמות טרמיות לאיתור נזילות מים יכולות לחסוך הרבה כסף וזמן בהשוואה לשיטות גילוי נזילות קונבנציונליות. טכנולוגיית הדמיה תרמית מאפשרת לאתר את הנזילות במהירות רבה יותר, ומפחיתה את עלות העבודה בחפירת צינורות דולפים.

 

זה גם הרבה יותר זול מאשר לחפור רצפות ולנקב חורים בקירות. זה יכול גם לאפשר לבונים ובעלי בתים למזער את כמות פינוי הקרקע הדרושה כדי למצוא ולתקן נזילה, וכך לחסוך זמן וכסף.

איתור נזילות במצלמה טרמית

כשמדובר בזיהוי דפוסים שנראים כמו לחות חשוב להבין שהם אינם מבטיחים נוכחות של מים. בעוד שמצלמות הדמיה תרמית יכולות לעזור לאתר מים ולקבוע את היקפם, הן אינן יכולות. כדי לבדוק מה אתה רואה, עליך להשתמש תמיד במד לחות כדי לאשר שמצלמה תרמית זיהתה אותו.

מצלמות הדמיה תרמית מגלות דפוסים המחפשים לחות, אך היא אינה מבטיחה נוכחות של מים. המידע העדכני ביותר על נזילות מים ובעיות לחות בצינורות קרינה ובמצלמות הדמיה תרמית: מצלמות הדמיה תרמיות יכולות לסייע באיתור המים ויכולות לקבוע בערך את רמת הלחות.

צילום תרמי לאיתור נזילות – מחיר מצויין

כדי לזהות בעיות בידוד ואת מקור נזילות האוויר. אם אתה צריך למצוא בעיית בידוד, יש צורך למצוא את מקורות דליפת האוויר באמצעות מצלמות הדמיה תרמית. צינורות הדולפים בטון או דולפים מבטון ניתנים לזיהוי באמצעות מצלמת הדמיה תרמית וניתן לזהותם אם אתה יודע למה לחפש ויש לך את הכלים הנכונים.

בני אדם הם יצורים חזותיים, וזה יכול להיות מועיל להשיג תצוגה אופטית שתציג דליפות בזמן אמת. קריאת התמונות התרמיות של מצלמה תרמית במהלך בדיקה מאפשרת גילוי פגמים שלא תמיד נראים מייד בעין בלתי מזוינת.

פירוש הדבר שמוצגים הפרשי טמפרטורה קטנים

וזהו הגורם החשוב ביותר שמוצג בגלאי התרמולולרי המייצר קוסם. השתמש בו כדי ליצור תמונות תרמיות שיכולות לעזור לך לאתר אזורים בעייתיים על הקירות שלך. מצלמת הדמיה תרמית המסוגלת לזהות לחות חייבת להיות בעלת הפרש טמפרטורה של פחות מ 0.5 מעלות צלזיוס.

למרות שגילוי דליפות אנרגיה חשוב

קביעת איכות וביצועי הבנייה היא שימוש יקר יותר במצלמות הדמיה תרמית. מצלמה תרמית טובה יכולה להיות תלויה במספר גורמים, כולל איכות הבניין, גודל וצורת הקירות ועיצוב הבניין שלכם. ניתן להשתמש במצלמות הדמיה תרמית גם בבדיקות בנייה לאיתור ליקויים נסתרים כמו חסר בידוד, נזילות או סדקים בקירות.

מציאת הסוג הנכון של גלאי תרמולקולרי יכולה להפוך למטלה אם אין לך את כל המפרט והתכונות שאתה צריך. גלאי נזילות תרמיות TLD100 הם המוצר האידיאלי לזהות בקלות אזורים שבהם מתרחשות נזילות אנרגיה.

זו בחירה טובה לכל מי שצריך לאתר נזילות תרמיות, נזילות אוויר ולחות. הוא כולל טכניקות מתקדמות לזיהוי נזילות ומציע את הדליפה התרמית הטובה ביותר ב 100%. הם עולים פחות מהנערים הגדולים בענף ויש להם מאפיינים מתקדמים.

מצלמת ההדמיה התרמית לאיתור נזילות

היא לא מוצר מהשורה הראשונה, אך זו האופציה הזולה ביותר ומספקת את כל היסודות הדרושים כדי לאתר נזילות לחות. גלאי דליפת מים אינפרא אדום TLD100 יהיו אופציה גרועה עבור מכשיר תרמי מתוקצב ומדויק. כעת עלינו להחליט איזה דגם של מצלמה תרמית מתאים ביותר לזיהוי נזילות. ישנם בשוק מספר סוגים שונים של מצלמות תרמיות, ואין מחסור במצלמות תרמיות לבחירה.

אם אתה מוצא דליפת בביוב או מוצא מערכת חימום פגומה

עליך להשקיע במצלמת הדמיה תרמית שתוכל להתאים את טווח המפלס. במקרה של נזילות בלוחות בטון, הטמפרטורות השונות הן שמאפשרות מצלמות הדמיה תרמית לזהות את מקור הנזילה הפוטנציאלית.

הטכנולוגיה יכולה לזהות ולמדוד שינויים במשטח

למדוד ולאתר נזילות במרפסות. למרות שיש לציין שוב ושוב כי מצלמות תרמיות אינן יכולות לצפות בלחות העשויה להיות סמויה בקירות, אך בכל זאת הן יכולות לזהות הבדלי טמפרטורה עדינים. גם כאשר הם לא רואים את הלחות, המצלמה התרמית מגלה דפוס הפרשי טמפרטורה עדין החושף את נוכחותם של מים.

מצלמות תרמית יכולות לזהות את המיקום המדויק של הנזילה ולסמן את האזור הפגוע במצלמות תרמיות כך שניתן יהיה לבצע תיקונים באתר הדליפה. ההבדל בטמפרטורה לא מתגלה על ידי היצרן, אך ניתן לזהות אותו גם באמצעות הדמיה תרמית כדי למצוא נקודות דליפה מדויקות.

 

דילוג לתוכן