עורך דין דיני חברות

Table of Contents

עורך דין חברות יכול לעזור לך לספק את הנתונים והמידע הדרושים למציאת קונה פוטנציאלי לעסק שלך. משרד עורכי דין בודק עסקאות עסקיות כדי לוודא שהן תואמות את תקנון המדינה, העיר והמחוז.

עורכי דין לתאגידים נדרשים לבצע משימות כגון בדיקת נאותות ולהעריך את עסקיהם של קונים ושותפים פוטנציאליים

הם מנהלים משא ומתן על הסכמים בין צדדים שונים, בודקים חשבונות ומממנים עסקאות עסקיות. משימה מרכזית של עורך דין תאגידי היא לנווט בין הוראות החוקה התאגידית וזכויות בעלי המניות והדירקטורים. תפקידו של עורך דין תאגידי הוא להבטיח את חוקיותן של עסקאות מסחריות ולייעץ לחברות בדבר זכויותיהן וחובותיהן החוקיות, לרבות התחייבויות ותפקידן של נושאי משרה. עורך דין תאגידי בונה עסקאות, כותב מסמכים, סוקר הסכמים, מנהל משא ומתן על עסקאות ומשתתף בפגישות.

עורכי דין עסקיים עוזרים כאשר עורכי דין לעסקאות כותבים חוזים

נמנעים מהתדיינות ומסייעים בעבודה משפטית עבור חברות מתפתחות. עורכי דין תאגידים ניתן למצוא במשרדי עורכי דין גדולים שבהם מומחים מנוסים עובדים כיועצים פנימיים. ליטיגרים הם עורכי דין תאגידים, והם עורכי דין המייצגים חברות כאשר מישהו מגיש תביעה בזהות חברה או מגן עליה כאשר היא נתבעת.

תאגידים כמו בנקים

חברות ביטוח, בתי חולים, חנויות קמעונאיות, חברות נפט, חברות ביוטכנולוגיה, חברות ייצור, אנרגיה ותקשורת זקוקים לשירותים במשרה מלאה המוצעים על ידי עורכי דין. חברות קטנות יותר עשויות להשאיר עורך דין אחד או שניים בצוות, בעוד שחברות גדולות עשויות להחזיק מספר רב של עורכי דין בתחומן. עורכי דין לענייני חברות מייעץ לחברות המורכבות מגופים שונים, כגון שותפויות, חברות אחזקה, חברות וסטארט-אפים, מכיוון שלכל אחד מהגופים הללו יש זכויות, חובות וחובות רבות. עורכי דין תאגידיים עוסקים בחברות היוצרות שותפויות, חברות באחריות מוגבלת, חברות באחריות מוגבלת וחברות נאמנות, מכיוון שלכל טופס יש זכויות וחובות משפטיות משלו, מבנים ארגוניים ונטל מס. עורכי דין מסייעים ללקוחותיהם בהחלטה האם הקמת שותפות, חברה בע"מ, שותפות באחריות מוגבלת או חברת נאמנות מתאימה ביותר לעסק שהם מעוניינים לנהל ולמערכת היחסים שהלקוחות רוצים ליצור ביניהם. .

משפט מסחרי מכסה מגוון רחב של תחומי משפט החלים על סוגים שונים של פעילויות עסקיות

הסוגיות המשפטיות העומדות בפני עורכי דין מסחריים נוגעות לדיני חברות, דיני שותפות, דיני בנקאות, דיני מכר, דיני ניירות ערך או שילוב ביניהם. באופן כללי, פרקטיקה ארגונית כוללת התמודדות עם מגוון רחב של סוגיות משפטיות ועסקיות. עורכי דין לעסקים ממלאים תפקיד חשוב בנקודה שבה העולמות העסקיים והמשפטיים חופפים זה לזה. הם יכולים ליצור ערך מוסף ולספק שירותים בעלי ערך ללקוחות. עורכי דין עסקיים ממלאים תפקיד חשוב בצומת העסקים והעולם המשפטי.

עורכי דין תאגידים חוקרים את כל ההיבטים של דיני עבודה וסביבה ומתייעצים עם עורכי דין המתמחים בתחומים אלה

הם גם מסייעים ללקוחות בגיבוש שיחות חברה וייעוץ משפטי אחר בקשר לניהול סטארט-אפ, הערכת שווי חברות, השכרת משרדים וציוד, עריכת חוזי עבודה, הסכמי אי-גילוי ותחרות וכו ', כאשר עניין נופל מחוץ לתחום הפנימי של החברה. מחלקה משפטית, עורך דין מסחרי עובד עם המחלקה המשפטית ומתייעץ עם עורכי הדין המסחריים של המשרד כדי לקבוע את דרך הפעולה המתאימה.

באופן זה

עורך הדין המסחרי ועורך הדין של הלקוח משמשים כחוליה מקשרת בין משרד עורכי הדין החיצוני לבין החברה שלו. בניגוד לאופיו היריבי של המשפט הפרוצדורלי, דיני התאגידים מכוונים לצוות. יועצי הניהול משני צידי העסקה אינם מתחרים חזקים ומחפשים בסיס משותף עם לקוחותיהם. עורכי דין לענייני חברות מכיר את החוקים והתקנות הקבועים על ידי סוכנויות ממשלתיות בכדי לסייע ללקוחותיהם להשיג את יעדיהם במסגרת החוק. בעת בניית עסקאות עסקיות, על עורכי דין חברות לבחון את כל ההיבטים של דיני חוזים, דיני מיסים, חשבונאות, דיני ניירות ערך, פשיטת רגל, זכויות קניין רוחני, רישוי, דיני שימוש בקרקע, והוראות אחרות הקשורות לתחומי עסק ספציפיים.

דיני חברות הם תחומי משפט מגוונים המכסים עניינים רב לאומיים

רגולטוריים ותאגידים שונים; לכן חשוב שעורכי דין תאגידים יכירו תחומי משפט רבים ושונים, גם אם הם רוצים להתמחות בתחום נישה כגון דיני ניירות ערך. העיסוק בדיני חברות כולל מיקודים וסוגים שונים של פרקטיקה. על עורכי דין לענייני חברות להיות בעלי כישורים וידע בכדי להגיע לעורכי דין אחרים כדי שיוכלו להתמקד בנושאים ספציפיים שבהם יתכן שלא יהיה להם ניסיון, כגון מיסוי, ERISA, תעסוקה ונדל"ן. אתה צריך עורך דין תאגידי אם אתה רוצה לפתוח את העסק שלך, או אם כבר הקמת אותו וזקוק לייעוץ נוסף.

עורך דין מסחרי בניו יורק אולי לא מכיר את החוק בניו יורק

את החוקים של מדינות אחרות או מדינות אחרות. אם העסק שלך עוסק בסחורות ושירותים, עורך דין תאגידי יוכל לחקור את החוק במדינת מולדת שלך איתה אתה סוחר, עוסק או עושה עסקים. לדוגמה, אם הסימן המסחרי של החברה שלך נגנב על ידי מתחרה, עורך דין עסקי מניו יורק יכול להגיב.
למידע אודות עורך דין דיני חברות מומלץ לבדוק כאן: guardianangel.co.il

אם החברה שלך עוסקת בפעילות גיוס תרומות למטרות צדקה או פוליטיקה, עורך דין תאגידי יכיר את חוקי הגיוס בניו יורק וידע אם התרחשה הפרה כלשהי.

למחלקת דיני התאגידים שלנו בקמפולו מידלטון מק'ורמיק ניסיון רב במגוון עסקאות חברות

כולל מיזמים משותפים, רישיונות, הסכמי אספקה והפצה, מכירת נכסים, רכישות, מכירות ורכישות מניות, מיזוגים ורכישות, בעלי מניות ו רכישות חברים, וענייני גירושין. אנו עורכים ומשא ומתן על כל סוגי ההסכמים העסקיים, כולל פיצויים ותמורה למנהלים, העסקה, אופציות, מניות ומניות פנטום, סודיות וסודיות, אי תחרות, רישיונות אספקה, משווקים ומפיצים, מיזמים משותפים, ספקים ונותני שירותים והסכמי שירות. . אנו גם מייעצים ללקוחותינו על פי בקשת הצעות (RFP) למגוון מגזרים ברמה הפדרלית, הממלכתית והמקומית.

דילוג לתוכן