עובדים קשה במהלך היום? מה יכול לעזור לכם להתרענן

Table of Contents

אחרי יום ארוך וקשה בעבודה, הדבר האחרון שרבים מאיתנו רוצים לעשות הוא לחזור הביתה, לחגור ולעבוד על משהו אחר.

זה יכול להיות קשה לא משנה איך אתה נרגע

כי אנחנו עדיין חושבים על עבודה גם כשאנחנו לא במשרד. כשאתה לחוץ ומתאמץ לשמור על השליטה בעבודה שלך בתקופות קדחתניות אלה, הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות הוא לפנק את עצמך ולדאוג לעצמך. אז דאגו שתשמרו טוב על עצמכם ועל בריאותכם וחשבו על כך על ידי עבודה ארוכה בכל שבוע לפני שאתם לוקחים הפסקה ארוכה או חופשה. לפניכם כל מה שצריך לדעת כיצד להתמודד עם שעות עבודה ארוכות יותר ושליטה עצמית זהירה.

ברצוני להציג כמה דרכים למניעת שחיקה ולהישאר חיוביים בזמן העבודה מהבית

אמנם יש המון שיטות שונות לעשות זאת, ולא כל השיטות הללו מתאימות לכולם, אך לפניכם כמה טיפים כיצד תוכלו לדאוג לבריאות הנפש שלכם בזמן שאתם עובדים בבית ואחרים נותנים לזה לעשות עבורכם. אנא שתפו את הטיפים שלכם עם כולם בתגובות למטה ושתפו אותנו!

שנת לילה טובה לאורך כל הדרך

היא אחד הצעדים המועילים ביותר שאתה יכול לעשות לבריאות הנפש שלך. לא רק שתרגישו רעננים ונחים, אלא שגם שינה בריאה תתרום לאורח חיים בריא יותר, ואם תשכחו מזה שש עד שמונה שעות, תרגישו זאת. שמירה על בריאות לב טובה תעזור לכם להוסיף שנים לחייכם כדי שנוכל ליהנות מעוד הרבה ימים.

אם יש לך יום רע בעבודה וייתכן שלא מתחשק לך לעשות את העבודה בפועל

כדאי שתאפשר מספיק זמן בין העבודה להירגע. יש תוכנית להישאר עם מוטיבציה, לעבוד על התשוקה שלך כאשר העבודה היום שלך מעייפת אותך. דבר פשוט אחד שיכול לעזור לך להעביר את הזמן יכול להיות לבדוק את פייסבוק או את טוויטר, אבל אם אתה נאבק בזה בזמן שאתה עובד מהבית, ייתכן שתצטרך להתעדכן ולהשתמש באפליקציית ניהול זמן. אסטרטגיות שונות עובדות עבור אנשים שונים, ואם כן, תוכלו לתכנן לתכנן את עבודתכם – ולהירגע.

אם אתה מצליח לישון לפחות 20 דקות לפני היציאה, תנומת חשמל במשרד היא התחלה מצוינת להרגיש מנוחה לחלוטין. אתה יכול גם לקצר את זה אם יש לך מספיק זמן לאכול ארוחת בוקר ולהגיע לעבודה בזמן.
לעוד פרטים נוספים בתחום של קפה ירוק מומלץ של רוזאמיקס יש לגשת לאתר rosamix.co.il

המוח שלך לא מרגיש כמו מרתון כל היום, אפילו הפסקה קטנה יכולה לעזור להתרענן. יום חופש פה ושם יכול לעזור לך לשמור על בריאותך הנפשית והפיזית מבלי שתצטרך לקחת שבוע חופש – הפסקה ארוכה.

שתו הרבה מים לאורך כל היום וקחו את עצמכם החוצה לכמה שעות ביום השבוע

כדי לקחת הפסקה או לעבוד בחוץ. נסו לצאת באוויר הצח, תשכחו מהחוץ ופשוט לעבוד בשמש שעה-שעתיים. כאשר אתה מרגיש את ההשפעות של לחץ וזקוק לנשימה כאשר אתה זקוק לו ביותר, נסה לשלב פעילויות מרגיעות בחיי היומיום שלך. אם אתה מרגיש נמרץ וער כשצריך, אך מרגיש את החום בעבודה או בבית הספר, דאג לפתוח את האפשרויות הבריאות כדי שלא תרגיש השפעות של לחץ. אם אתה יודע שיש לך את הראש למטה למשך שארית היום, צא לטיול בוקר כדי לנקות אותו אחרי בוקר עמוס.

קצת זמן לבד יכול לעזור בשיפור המיקוד ובניהול המתח

וזה המפתח לשמירה על לב בריא. קבע לוח זמנים כך שתוכל להתמקד בדבר אחד בכל פעם (למשל ללמוד, לעבוד, להירגע, להתאמן וכו ') ולדעת שתנהג ותתנהג בזמן, שייקבע בהמשך לדברים אחרים שלך- לעשות רשימת. הישאר עם מוטיבציה, רענן את היום בהפסקה והישאר פרודוקטיבי כדי להתעדכן. מדוע לא לנסות לעשות מספר דקות של פעילות גופנית לאחר העבודה כדי לתת לך דחיפה כאשר אתה זקוק לה ביותר?

קחו יום חופש, צאו לרכיבה על אופניים או בילו לילה מהנה עם חברים. כדי להקל על הלחץ בדרך לעבודה, הביאו מטפחת ריחנית, נסו מוסיקה או התעמלו ונסו כמה מהלכים.

השגרה הכללית תעזור לך לישון בריא שאתה צריך

כדי להטעין את האנרגיה שלך, כלומר לא תתעורר איטית. לאחר מספר שבועות של שינה מספקת, בדקו אם אתם מבחינים בשגרת בוקר קלה יותר עבורכם ועבור ילדיכם. קל לתחזוקה וניתן לעשות זאת לפני העבודה, אחרי ארוחת הצהריים או אחרי ארוחת הערב, אז תסתכל. לילה חופש הוא דרך נהדרת להעיר אותך ולהרגיש רענן ומוכן להתחיל את יום הלימוד שלך.

דילוג לתוכן