נכס נדלן פיזי או דיגיטלי

Table of Contents

נדל"ן דיגיטלי מציע הזדמנות אדירה ליזמים ומשקיעים שרוצים להרוויח כסף. זוהי טעות נפוצה כשאנשים שומעים שהם רוצים להשקיע "נדל"ן דיגיטלי" ברכוש פיזי כמו בתים, בניינים, מתחמי דירות וכו '. זה נשמע כמו הזדמנות השקעה מיותרת שחיה על הודעות דוא"ל מכירות ומרמה טלפונית.

מה המשמעות של נדל"ן?

המונח נדל"ן דיגיטלי מתייחס לשמות דומיינים, ידיות למדיה חברתית וסימנים אחרים המסמנים את המקום באינטרנט. נדל"ן דיגיטלי כולל שמות דומיינים לאתרים, בלוגים ומוצרים דיגיטליים וכן חשבונות מדיה חברתית, רשימות דוא"ל ועוד. זה יכול ללבוש צורות רבות, החל משירותים בחינם כגון חשבונות טוויטר וכלה בתחומים מוסדרים ויקרים.

לדוגמא, בשנת 2014 סימני המסחר הראשונים חתמו על הסכם דומיין חדש ברמה העליונה עם תאגיד האינטרנט לשמות ומספרים שהוקצו (ICANN), ואנחנו מתחילים לראות סימנים מסחריים נוספים עם אתרים.

אתה יכול לקנות דומיין כדי להפעיל עמוד שיווק דיגיטלי באמצעות הדומיין GoDaddy או Namecheap של גוגל. קנייה מאתר מכובד נותנת לך יתרון מבחינת התנועה וההכנסות.

למה להשקיע דווקא בנדל"ן?

נדל"ן דיגיטלי הוא דרך מצוינת עבור משקיעים ויזמים להגדיל את זרמי ההכנסה שלהם ולהרוויח יותר כסף. מבניית אתר לקניית שם דומיין ועד יצירת מוצר דיגיטלי, נכסים דיגיטליים מציעים אפשרות להרוויח כסף. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, ישנן מספר דרכים להשקיע בתחום זה.

על ידי הקצאת חלק מהתיק שלך לנדל"ן דיגיטלי, אתה יכול ליצור זרם הכנסה שפחות מושפע מההתרסקות בשוק והתנודתיות. השקעות ברכוש דיגיטלי יכולות לייצר הכנסה פסיבית שוטפת ולהוות חלק חיוני בחיסכון הפנסיוני שלך.

ניתן להרחיב את הידע שלכם עם www.StudX.co.il

מה זה נכסים דיגיטליים?

נכסים דיגיטליים הם כל מה שאתה יכול לקנות ולמכור ברווח. לאתרים, שמות דומיין, חשבונות מדיה חברתית ונכסים מקוונים יש ערך חוזר. כל עוד יש לך חיבור אינטרנט הגון, אתה יכול לגשת לנכסים הדיגיטליים שלך מכל מקום בעולם. זה מקל ויקר להחזיק בנכסים דיגיטליים.

סביבה זו חשובה במיוחד עבור אמנים דיגיטליים המציגים את עבודותיהם במוזאונים וגלריות וירטואליות. שם סביר יותר שהמבקרים יהפכו לקונים. במובן זה, הכלכלה הדיגיטלית היא סביבה מטאברסית בה המבקרים יכולים להיות מעורבים בשינוי ולהפוך לשגרירי המותג החזקים בעולם האמיתי.

עסקאות נדל"ן בעולם הקריפטו

באופן דומה ניתן להחליף נכסים וירטואליים במטבע וירטואלי בצורה של אסימונים שאינם ניתנים לפטירה (NFT). העברות נדל"ן בעולם האמיתי הן כמו החלפת דולרים לנדל"ן, אלא שהן מערבות בנקים, חברות פיננסיות, עורכי דין וחברות בעלות. בעלי תשתיות דיגיטליות, כמו בעלי נכסים, קרקעות, בניינים, בתים, דיירים ומרכזי נתונים.

דוגמה מצוינת לצמיחה זו ניתן לראות באסימון של פנקסי בלוקצ'יין כמייצב נכסים כמו רכוש פיזי. המשמעות היא שאנשים יכולים להנפיק אסימונים בבלוקצ'יין המייצגים רכוש פיזי כגון נדל"ן וניתן לסחור במטבע דיגיטלי או במטבע עולמי. המשמעות היא שיש אסימון שיושב על ספר ספרים של בלוקצ'יין, שהוא ייצוג דיגיטלי של רכישת נדל"ן, ושניתן לקנות ולמכור אסימון זה כאילו היה החיים האמיתיים.

יתרונות ברכישת נדל"ן פיזי

בקנייה ומכירה של נכסים פיזיים דרך הבלוקצ'יין. רכישות נדל"ן מבוזרות חוסכות זמן וכסף על ידי צמצום הצורך במתווכים, סוכנים ומתווכים אחרים. עבור מוצרים פיזיים בעלי ערך נמוך כמו ספרים ובגדים, ניתן לסחור ברובם באמצעות פלטפורמות מסחר אלקטרוני כמו אמזון, איביי ועליבאבא מסביב לשעון.

תעשיית הנדל"ן ההודית עוברת מהפך דיגיטלי מאסיבי בעקבות COVID-19. הדיגיטציה של תארים, תעודות ונזילות הקשורים לנכסים דיגיטליים חדשים אלה הובילה לשינויים אדירים באופן פעולתן של ענפי הנדל"ן והפיננסים.

התפתחות העולם של הדיגיטל

עסקאות נדל"ן פיזיות עיקריות עוברות דיגיטציה ויוצרות מספר עצום של הזדמנויות חדשות עבור נדל"ן הודי ודורשות דרך טובה יותר לעשות עסקים. נדל"ן הודית לא מחויבת רק להבטיח את המשכיות עסקיה, אלא גם מחויבת לשרת את לקוחותיה טוב יותר. – בהמשך אני מתווה חמש מגמות שיתפתחו לשינוי משמעותי בענף הנדל"ן בשנים הקרובות. למעשה, 8% מהמטבע בעולם מתממש במזומן פיזי. עם התרחבות עולם הנכסים הדיגיטליים אנו רואים כל חלק מחיי היומיום והעסקים הופכים לפורמטים הניתנים לקריאה במחשב.

שוק המניות כבר דיגיטלי. צ'רלס שוואב היה חברת השירותים הפיננסיים הגדולה הראשונה שמכרה מניות באינטרנט ומובילה את שוק הנכסים הדיגיטליים בזמן אמת באינטרנט.

כיום ניתן להרוויח כסף מיצירת אתרים איכותיים וממותגים עם ספריות תוכן מרשימות. ניתן לרשום תחומים בחינם, אך בשנת 1995 הקרן הלאומית למדע אפשרה לייעוץ טכנולוגי כמו פתרונות רשת לגבות 100 דולר עבור רישום תחום לשנתיים.

נדל"ן דיגיטלי עם וובספוט

אין צורך לדאוג להשקעה של מאות אלפי דולרים. כדי להתחיל בהשקעה בנדל"ן ומקווה שתמצא לפחות אדם אחד שמוכן להוציא אלף ומעלה בכדי שיהיה כדאי. כל מה שאתה צריך לדעת זה עיצוב אתרים ותכונות כדי להפוך את המותג שלך כמו שאתה רוצה שיהיה, וזה לא קשה לעשות את זה עם הטכנולוגיה החדשה שמגיעה עם אירוח גרור ושחרר. אתה יכול לקבל אירוח דומיינים שמטפל בהכל בכמה דולרים בודדים בחודש, מה שאומר שזה לא צריך להיות קשה מדי להתחיל בקטן וללכת משם.

במהלך 10 השנים האחרונות בניתי עסק באינטרנט וצפיתי ביזמים מקוונים אחרים משקיעים בנכסים דיגיטליים. יש לי אתר דיגיטלי מקומי שמרוויח 25,000 עד 35,000 דולר בשנה בעמלות מהחברה שלי. השקעתי בכמה פלטפורמות מקוונות, כולל הבלוג הזה שאתה קורא, והוא חלק מתיק הנכסים הדיגיטליים שלי.

 

דילוג לתוכן