משלוחי מעטפות וחבילות מכל הגדלים בישראל

Table of Contents

אם חברת הספנות בה אתה משתמש אינה מספקת מלאי, עליך לקחת בחשבון את עלות אריזת החומרים. כפי שצוין לעיל, יש הנחה קלה אם אורזים את החלקים מראש, אך רק אם חברות ההובלה לא מספקות את החומרים כלל.

לנוחיותך, עלויות המשלוח מפורטות להלן, כולל מסי יבוא, מסים ודמי חלה עבור כל השולח. יתר על כן, נזק לסחורה שאתה אורז לא יכול להיות מכוסה על ידי ביטוח ספינה.

אם זמין

תוכל לבחור את שיטת המשלוח המועדפת עליך במהלך תהליך ההזמנה. עבור eCommerce DHL, אנו מציעים מחיר משלוח אחיד של $ 9.95 בהזמנות מעל $ 50 (לא כולל מסים) ומשלוח חינם בהזמנות בינלאומיות (75% ללא מסים). בהזמנות מתחת ל -50 $, עלויות המשלוח יחושבו על בסיס גודל ומשקל מדינת היעד או אזור החבילה שלך לפני שתתחיל להזמין.

אתה משלם PS3.5 (IL) אם רכישת אמזון שלך נשלחת לישראל, ואתה משלם יותר אם אתה קונה מספר פריטים או אם הרכישה שלך כבדה ומגושמת.

Planet Express מציעה כמה אפשרויות משלוח שונות עם מהירויות שונות ועלויות נלוות

מניסיוני, ישנה רק משלוח אחד העונה על צרכי. לוחות זמנים למשלוח הם החלק המסובך ביותר בהזמנת חבילות באינטרנט. בדרך כלל אני בוחר למשלוח איטי וזול יותר כאשר אינני צריך את הפריט שאני קונה, אך Planet Express מציעה משלוחי אקספרס רבים כמו גם מותגים מהימנים כמו FedEx ו- DHL.

עלות המעבר לישראל משתנה בהתאם לצילומי קוב החפצים שלך

היעד המוצע שלך ושעת ההגעה. כדי לקבל אומדן מדויק של גודל המשלוח שלך, עליך לבצע סקר בבית בהקדם האפשרי לפני שאתה עובר לישראל. מומחי ההובלות שלנו מעריכים את החפצים שלך ונותנים לך את ההערכה הטובה ביותר האפשרית כדי להאיץ את המעבר שלך.

בנמל

עליך לשלם את העמלות המשוערות על המכולות בישראל (בתנאי שכל הפורמליות יושלמו לפני הגעת המכולות לנמל) ועליך לקבל משלוח בהקדם האפשרי. הסכום שנותר לאחר המשלוח הוא צדקה, עמלות מקומיות בנמל ישראל ודמי אחסון. עבור חבילות מבריטניה (כולל ישראל), יהיה עליך למלא גם טופס מכס.

ניתן לרכוש מעטפות וחותמות בחנויות מקוונות או באופן מקומי. בעלי רישיון יכולים לשלוח דואר לתיבות דואר ישירות לנמען, אך הדואר חייב להיות מבוקש על ידי הנמען ולשלם אותו בקופה.

בישראל הדואר נשלח לבית הנמען יומיים וחצי בשבוע, שאר ימי חול הם שישי, שבת וחגים. משלוח דואר ושירותי דואר נייד בערים משלמים על ידי שירות הדואר והקופסאות מועברות.

צרכנים משתמשים ב- BoxSizeID

כדי למדוד את נפח החבילות שהם רוצים לשלוח ולקבל, את המחיר ואת האיסוף המתוכנן. במרכז הלוגיסטיקה של שליחויות חבילות נסרקות ונתוני מדידה מועלים ל- ERP של החברה בכדי להבטיח שהזמנות הלקוח תואמות את אלו שנשלחו. כאשר הצרכנים מקבלים הזמנת לקוחות, בהתבסס על גודל החבילה שהם אוספים, הם יכולים לשכור מישהו שיאסוף אותה על המשאית.

זה היה חודש מתסכל, אומר אמסאלם, בגלל מספר החבילות העצום. החברה אומרת שהיא יכולה לעבד 1,000 חבילות בחודש, אך רק כ -10% מהן נרכשות על ידי מי שעובר את מקולט שחר שלה.

אמסלם עובדת עם בר גרופ וברדלס, שתי חברות משלוחים פרטיות וכן דואר ישראל. חלק מהחבילות שלה הן במיקור חוץ לחברות משלוחים אחרות, ולא משאירות ללקוחות ברירה.

רכבים המיוצרים בארצות הברית אינם מומלצים לייבוא לישראל בגלל ההבדל בבנזין. לפני שתמשיך במידע זה סיכום קצר של כללי המכס למשלוח פריטים ביתיים ליעד יספק הנחיות כלליות לסוכנים וללקוחות שלנו.
למידע נוסף בנושא של tp-link.co.il ומשלוחי מעטפות וחבילות מכל הגדלים בישראל כדאי לבקר באתר tp-link.co.il

רוב המשלוחים של פלאנט אקספרס עולים בין 7 ל -12 דולר (בהתאם לגודל והמשקל של הפריט

כמובן). בארה"ב יש תוספת תשלום עבור דלק ו- BAF (גודש) הוא תוספת תשלום סטנדרטית. אין לי ביטוח נוסף עם פלאנט אקספרס, אבל אם אני שולח פריט לחברת שילוח בעלת מוניטין או אם אתה קונה אייפון X באיכות גבוהה, מומלץ לערוך ביטוח נוסף.

למרות שלוזון מיועדת בעיקר לתעשיית הלבשה המקוונת

לטכנולוגיית מדידה מדויקת כמו לוזון יש רשימה ארוכה של יישומים פוטנציאליים. לוזון זכתה להתעניינות רבה מתחום בתי הספר ומקום העבודה הנרחב על טכנולוגיית המדידה שלה ומבוקשת על ידי עשה זאת בעצמך לממדי בנייה וחדר. DeliveryMySize פיתחה BoxSizeID, אלגוריתם סמארטפון נוסף למדידת נפח ומשקל החבילות. השליח הישראלי כץ משלוח כבר יישם את האלגוריתם, ושלוש חברות לוגיסטיקה נוספות – כולל אחת מהשליחות הגדולות בארה"ב – מפעילות תוכניות פיילוט.

המשתתפים יהיו הראשונים לחוות את התכונה החדשה של BoxSizeID של מדידה בשתי זריקות שמצמצמת את הזמן הנדרש למדידת חבילה עד 50%

My Size MySizeID הוא פתרון מדידה חכם לאופנה וקמעונאות שהוצג באנדרואיד ו- iOS על ידי SizeUp, והוא גם סרט מדידה חכם עבור עשה זאת בעצמך.

מהגרים דוברי אנגלית רגילים לחיות באמזונס בארה"ב ובבריטניה

והולכים לאתר להזמין כל דבר, החל מנייר טואלט ועד שקיות אשפה ומשחקי ילדים לחנוכה. הילידים הילידים, לעומת זאת, מחפשים אחר מציאות אחרות, ומקורם בכל דבר, החל מנעלי ספורט וציוד ספורט וכלה באלקטרוניקה שאחרת יכולה להיות מיובאת ביוקר לישראל.

דילוג לתוכן