מפני מה מגן ציפוי ננו קרמי לרכב?

Table of Contents

                                      

ציפוי ננו קרמי הוא אינו רק מגע קוסמטי – אלא שומר מפני מגוון איומים. קרני UV, חמצון, צואת ציפורים, מלח דרכים, לכלוך ומזהמים אחרים – כולם הופכים בחלוף הזמן ליריבים אדירים אותם מצליח הציפוי להסיט ללא מאמץ. לכן לא רק שציפוי ננו קרמי מונע דהייה והתכלות של צבע, אלא הוא גם דוחה מים ומזהמים, מה שהופך את הניקוי לפשוט ומבטיח שמשטח המכונית נשאר נקי לאורך שנים.

ציפוי מותאם למזג הישראלי

במדינה כמו ישראל, בה חיבוק השמש יכול להיות עז ממדינות אירופה, ציפוי ננו קרמי לרכב נחשב למצרך בסיסי. עמידותו מול קרני ה-UV מגינה על המכונית מקרני השמש שעלולות גם להזיק, תוך כדי מניעה של חמצון צבע ודהייה שלו. יתרה מכך, התכונות ההידרופוביות דוחות אבק ולכלוך, מה שמבטיח שהמכונית שלך תישאר נקייה יותר לתקופות ארוכות יותר גם באקלים כל כך חם כמו בישראל.

לכן כשמודבר בציפוי ננו קרמי לא מדובר בשיפור זמני, אלא במחויבות לאסתטיקה לאורך זמן גם באקלים מורכב כמו בישראל. ציפוי כזה שלא כמו שעווה מסורתית אשר עלולה להתפוגג במהירות, מבטיח ציפוי זוהר ועקבי שעומד גם תחת השמש הישראלית. 

משפיע על צבע הרכב?

אחד החששות הנפוצים בביצוע ציפוי ננו קרמי, הוא האם ציפוי קרמי ישנה את צבע המכונית. אבל אל פחד ציפוי ננו קרמי אשר מיושם כהלכה יכול לשפר את הצבע, את העומק שלו והברק מבלי לשנות את הגוון המקורי. למעשה, ציפוי ננו קרמי יכול לגרום לגוון המכונית להיראות חי ודינמי יותר הרבה יותר מבעבר. כאשר האופי השקוף והמיקרוסקופי של ציפוי זה, מבטיח שמהות המכונית תישאר ללא נגיעה חשש ומציג את היופי הטבעי של המכונית. 

דילוג לתוכן