מערכת מידע נדלן

Table of Contents

ברוב המוחלט של המקרים, סוכני נדל"ן עדיין מסתמכים על משאבי נייר כדי לפתח הנחיות לרכוש עבור הקונים, ועדיין נדרשים לנהוג לקוחות בנכס. בכל הנוגע לייעוץ בנושא קנייה ועלות פיתוח קרקעות, מומחה הנדל"ן הוא המפתח. פינוי נדל"ן יכול לזרז את תהליך רכישת הבית ולאפשר לסוכנים ולקונים להתמקד רק בנכסים העדיפים ככל הנראה לדרישות הקונה. אך מציאת בית אינה קלה כמו פעם, במיוחד בשלבים הראשונים של רכישת בית – טיול.

ניתן להכניס את המידע על הנכס לאחד משדות הנתונים שלעיל או להתאים לנכס ספציפי שהלקוח לא חושב עליו

מערכת המידע על נדל"ן: ייתכן שהמידע על הנכס הוזן באחד משני הנתונים הללו או בשניהם שהוזכרו קודם לכן, וייתכן שהוא תואם אזור מעניין, כגון בית ברובע מסוים, אזור במדינה, או אפילו נכס במדינה אחרת. מערכות מידע על נכסים: יש להזין את מידע הנדל"ן באחד, שניים, שלושה או ארבעה מהם בנוסף לכל שאר הנתונים.

בהתבסס על מידע זה

הסוכן יכול לחפש במסד הנתונים של שירות הרישום המרובה (MLS) כדי למצוא את הנכס הזמין כרגע. ברגע שסוכן או קונה יודעים שהם מעוניינים, הם יכולים להזין מספר בחלון מספר ה- MLS (190) כדי לברר את מספר הנכסים באזור בו הם מעוניינים.

מידע זה עשוי להתאים למסחרי. או נכסי מגורים המוצעים למכירה, חכירה או השכרה באזור מסוים. אם הם מצוידים בממשק ותוכנה מתאימים, יכולים סוכנים וקונים להשתמש בו כדי לאתר את הנכס העונה ככל הנראה על צרכי הקונה.

זה גם עוזר ללקוחות ללמוד יותר על אזור על ידי הצגת נתונים יקרי ערך המשפיעים על הנכס

מאגרי מידע GIS מספקים מידע על גבולות הקרקע וסוגי הייעוד, כמו גם פרטים הקשורים לשימוש בקרקע, כמו תוכניות שימוש בקרקע, גבולות אזוריים וערכי קרקע. מומחי נדל"ן יכולים להעריך את שווי הקרקע של חלקה ולחזות לגבי התפתחות עתידית על ידי הכללת מידע אודות מיקום החלקה ופוטנציאל ההתפתחות שלה בעתיד. ניתן גם להעריך את ניתוח נתוני הקרקע החשובים לפיתוח נדל"ן מבחינת ערכם כמשאב עבור סוכני נדל"ן וקונים.

עם הרחבה נוספת של טכנולוגיית GIS

ייפתחו בפני חברות נדל"ן הזדמנויות חדשות לעמוד בדרישות ניהול הנדל"ן של ימינו ולנצל הזדמנויות עתידיות. לאור שיקולים אלה, ברור כי יש צורך לפתח מידע נדל"ן אשר יכול לשמש סוכני נדל"ן לצורך תמיכה בצרכי לקוחותיהם. המידע על נדל"ן יכול להיות מהסוג שתואר לעיל, כולל מידע על נכסים הזכאים למכירה, כגון בתים, דירות ומגרשים שנעשו חיפוש. מידע זה כולל, למשל, מידע על סוכנים, בתי ספר ומחירי לוטו שעשויים להיגזר ממאגרי MLS או לא.

ניתן לשלב מידע ומשאבים מסוג זה במגוון דרכים לשיפור רמת חילופי המידע והניהול המקיף. לבסוף, שירותי מיפוי וניהול נכסים ניתנים במהירות, באופן מדויק ומלא.

זה מאפשר לעיר סאלם לשפר את התקשורת וקבלת ההחלטות

ולשרת טוב יותר את הציבור באמצעות מערכות מידע גיאוגרפיות. בנוסף לגישה אוטומטית למערכת המידע הנדל"ני, המחלקה עוקבת אחר תנועת המשתמשים כדי לוודא שאין פגיעה בביצועי המערכת.

כל דוחות מיסוי הנדל"ן

כולל אלה עבור נכסי סטטן איילנד, חייבים להיות מוגשים באופן אלקטרוני באמצעות ACRIS. יש להגיש העברות נדל"ן מסטטן איילנד וממנו, הממוקמת ברובע ניו ג'רזי בניו ג'רזי ועיר סאלם, בצורה נייר. בנוסף, במקום מידע על MLS, מידע על נדל"ן עשוי לכלול את השם, הכתובת, מספר הטלפון, כתובת הדואר האלקטרוני ומידע אחר שסוכן הנדל"ן עשוי להתאים אישית למערכת. יחידת האחסון עשויה להכיל גם נתוני זיהוי כגון מספר הביטוח הלאומי של הבעלים וכתובת האובייקט. ההמצאה הנוכחית היא גם מסוף נתונים נייד אשר יכול לשמש סוכני נדל"ן וקונים ככלי להצגת מידע מהסוג הנ"ל. המצאת הטרמינל היא ניידת, אך היא יכולה להוות תחליף יתרון למקורות הנייר בהם משתמשים בדרך כלל סוכני נדל"ן לרכישת נכסים. לכל הפחות, אמצעי המידע הללו יאפשרו לקונים להסיר נכסים מרשימת הנכסים שנשמעים טוב על הנייר אך אינם רצויים למראה. מידע נוסף אודות מערכת המידע על נדל"ן ניתן למצוא באתר מערכת המידע הנדל"ן ובמסוף הנתונים הסלולרי.

דילוג לתוכן