מוצרים שצריך לקנות לגינה

Table of Contents

על מנת להתקין שיחים, פרחים ועצים חדשים, עליך להחזיק ארסנל של כלי גינון ומוצרים חשובים. כלי גינון ביד כוללים דברים כמו כף לשתילת השתילים שלך. כפפות גינון הן אלמנט נוסף שעובד היטב בחצר לשתילת אדמה וכלי גינה.

גננים נוטים לאסוף כלים מועילים שונים במהלך העונה

כדי להקל על הגיזום של הצמחים שלהם. עבור גננים שעושים הכל, זוהי המתנה המושלמת אם יש לכם את הכלים בהישג יד כדי לשלב אדמה וצמחים חדשים במיטות הקיימות שלכם או פשוט דרך נוחה להעביר את היבול שלכם למשאית אחסון.

מובטח שיהפכו את החיים שלך לקלים יותר מהגינה המקומית

מכלים וציוד ועד אביזרי גינה, שטחי חוץ וגדרות, יהיה מגוון רחב של מוצרי דשא וגינה שיהפכו את הגינה שלכם לנווה מדבר של שלווה. בין אם אתם מחפשים את כלי הגינון המושלם, בלנדר איכותי או שמן קוקוס לשימוש במתכונים שלכם, יש מקום שבו תוכלו למצוא את הכל.

שורשים – בית של צמיחה , חנות לרכישת דברי גינון פרחים וגינה בעפולה, קניית פרחים אונליין

מוצרים לגינון

אביזרים לגינה

 

כדי לעזור לך, ריכזנו רשימה של כלי הגינון והאביזרים האהובים עלינו, החל מכפות וממספריים חסונים ועד פחיות וסינרים, ונשמח שתלחץ על הכפתור למטה. לרשימה שלנו יש הרבה מה להתגאות, החל ממטפחים לגני קוטג 'אנגליים מדהימים ועד גננים ביתיים צנועים המקווים לחדד את אגודלם הירוק – ממטאטאים מלאכותיים ופחי השקייה היסטוריים ועד לגני עשבי תיבול חכמים, השקים את עצמם, המסבכים את הדילמה הגדלה. להלן 30 חובה על גינון וגינון שיוסיפו לערעור שלך.

סט כלים זה בן שבעה חלקים כולל את כל מה שאתה צריך לגינון כמו מקצוען

עציץ לגינת עשבי תיבול זה ממוקם בגובה עבודה אידיאלי ויש לו שמונה חלקים בהם ניתן לגדל מגוון עשבי תיבול טעימים וצמחים קטנים אחרים. פחית השקייה הקטנה הזו מתוקה ומשמשת קישוט לכל גינה שצריכה להסתיר אותה במחסן.

חגורת כלי גינה

היא כלי גינון נחמד שהופך את החיים לקלים הרבה יותר. חותך ידיים הוא כלי הגינון האידיאלי לגיזום צמחים רב שנתיים, לחיתוך גידול חדש על שיחים ולגזירת פלפלים עבים וגבעולי דלעת. מעדר גן יכול לשמש גם לשתול, לרוקן ולהרוג נחשים שמתגנבים אליכם בזמן הגינון.

אם אתה רוצה לחסוך מהגנן שלך טיולים רבים נוספים עם פחי השקייה וצינורות

עליך לשקול רכישת מערכת ממטרות. ניתן להשקות גינות גדולות בעזרת ממטרות המספקות זרם עדין, אך אם אתם שותלים או תולים צמחים באדניות קטנות, תרצו לנצל את התועלת של פחית השקייה. אם אתה זקוק לשליטה רבה יותר על כמות המים שאתה משחרר, אתה יכול להשיג פחית השקייה קטנה, שהיא אלטרנטיבה זולה ויעילה יותר.
כדי לקרוא עוד מידע אודות מוצרים שצריך לקנות לגינה באפשרותך להעיף מבט ב- rootshopping.com

אין סיבה לא לאהוב גינון וגידול צמחים בבית. ככל שיש לך יותר עציצים, כך תוכל לגדל ולהתנסות איתם כאשר אתה שם אותם בגינה.

ערכות אור לגדול הן מתנה נהדרת לגננים שאוהבים לגדל זרעים וירקות מיקרו בעצמם

מתן גננים לצמחים חדשים או לזרעים לשתילת צמחים חדשים הוא עוד רעיון נהדר למתנה. כל דרך לתמוך בטיפוחו של הגנן האהוב עליכם על ידי גידול צמחים, איסוף והפצת תוצרת והרמתם צריכה להיות ברשימת המתנות שלכם.

ניתן להשתמש בגדרות

כדי לחלק את הגינה שלך למקטעים ומהווים מקום מצוין לטיפוס צמחים לפרוש את פרחיהם ועלים. כלים, צמחים ועיצוב מהחנות של חנות הגן של אמזון בגדים ואביזרים לקבקבים נוחים. כלי גינון ומושבים כדי לסייע בכאבי גב, תיק כלים כפול זה מחזיק את הגנן הנלהב במקום עם מספריים, מעדר ומגרפה.

אדמת גינה

אדמת עציצים ועוד הרבה תוספים כבדים וזולים כגון קומפוסט, חול, חימר ובהתאם ליצרן, מספר דברים נוספים. אני יודע שגננים רבים משתמשים באדמה לגינות ולעציצים שלהם, אך חלקם מכינים קומפוסט משלהם ומכניסים לעציצים שלהם. שקי אדמה מוכנים הנמכרים במרכזי גינה ובחנויות כלי בית מורכבים, מעוקרים או מטופלים לפחות בחום כדי לסלק מחלות, עשבים שוטים, זרעים ופתוגנים אחרים שיכולים להשפיע על הדרך שבה אתה מתמודד עם עציצים וגידול אדמה.

השימוש בשינויי קרקע המבוססים על תלולית על שורשי צמחי נוף או פרחים עלול לגרום לכוויות שורשים שמונעות מצמחים להתחיל טוב בגן.

על פניו נראה שתחביב בחיים מקל על רכישת מתנות

אך במציאות המשמעות היא שלכל גנן יש כלים מעשיים רבים, אדניות ודברים אחרים להתעדכן בבילוי המועדף עליו. לאמזון יש חנות גינון דיגיטלית שלמה וישנם מרכזי גינה מקוונים שבהם ניתן לרכוש צמחים, זרעים, מכולות, כלים, בגדים ועוד בלחיצת כפתור אחת. היבט נוסף של גינון שבו אנשים מצליחים מאוד הוא מה שהגננים נשבעים: הם מערבבים את אדמת העציצים שלהם עם גזרי דשא, ראשי דגים ואבקת חרס. מומחים ממליצים על גן צמחי המרפא, אשר מפשט את הצמיחה באמצעות קפסולות צמחים מתכלות בסגנון Keurig המכילות אדמה אינטליגנטית בהשראת טכנולוגיית נאס"א לשחרור חומרים מזינים, שמירה על pH הקרקע והבטחת צמחים שיש להם מספיק מקום לנשום באמצעות חמצן זעיר. כיסים.

 

דילוג לתוכן