מהו היטל השבחה?

Table of Contents

בתי ספר בפריסבורג הציגו לראשונה היטל השבחה קבוע בשנת 1980, אותו הקהילה מחדשת כל חמש שנים. מצביעי עלה התלתן, שהעבירו ארנונה חדשה על הוצאות תפעול בשנת 1990, היו בטלים זה 23 שנה.

בשנת 2010 הם חידשו היטל קבוע של 2 מיליון יורו, שהכניס 975,000 דולר. EHB 2242 משנה את היטל בית הספר הממלכתי ממערכת מבוססת תקציב, בה צמיחה של אחוז אחד מוגבלת לאחוז אחד, לשוק, הארנונה מחושבת לפי שווי השוק של הארנונה.

נערך ניתוח השוואתי בין השירות ששילמו בעלי הנכסים לבין ההיטל המיוחד להערכת המצב

היטלים מיוחדים אינם מיסי רווח הון, אם כי ניתן לגבות אותם בחשבון הארנונה. ארנונה מוטלת בצורה של היטל שאושר על ידי הבוחר ומשולם על ידי השירותים. אין דרישה כי יש להשתמש באותו סכום לביקורות מיוחדות כמו להגדלת ארנונה.

שינויים בשווי השוק של נכס אינם מובילים בהכרח לשינויים פרופורציונליים באופן דומה בארנונה

אם מתבצעת השכרה חדשה, היא מבוססת על הערכת שווי הנכס החדש והיא כפופה לגובה ההיטל, כולל שיפורים חדשים. ה- ACT מעדיף לכלול בערכי ההשבחה החדשים את ההיטלים המחושבים, כמפורט ב- TAXABLE, בין אם הם נכללים ובין אם לא. משלמי המסים שהתנגדו לביקורת מיוחדת יכולים לכסות את הנכס שלהם – לצורכי מס – בהיטל המיוחד אם הנישום מכיר בכך שהבעיה קיימת.

בניגוד למס מכירה, חל איסור על פי החוק להשתמש בכספים לשיפור קבוע בחינוך להוצאות חינוך יומיות. החוק קובע כי כסף מממשלת המדינה המשמש לרכישת אוטובוס בית ספר חדש או תיקון בניין אינו יכול לשמש כהוצאה חינוכית "יומיומית".

ארנונה מוטלת על תושבי העירייה, לא משנה אם יש להם משכנתא או לא. אם לבעל בית יש מגורים ראשוניים באותו מחוז או מדינה, דירות נופש או עונתיות פטורות מארנונה ואינן גובות היטל מופחת.

התאמה זו יכולה לנבוע מהערכת שווי מוגברת או משינויים אחרים שהובילו לקוד מס מתוקן

הערכה של חשבון זה היא 187,280 דולר, הכוללת את כל השדרוגים החדשים מעל 20,000 דולר. יש לו שיעור ארנונה זהה לאומדן הנכס בסך 1,500 דולר למטר מרובע, או 2,200 דולר בשנה, בתוספת 500 דולר נוספים לחודש עבור כל השבחה חדשה של עד 5,300 דולר. הערך של החשבון היה מספר # 18 7280, כולל כל השיפורים האחרונים בסך 10,400 דולר לשבוע, ותוספת של 100 דולר ליום עבור כל תוספת חדשה של יותר מ 50 $.

סכום זה מחושב מהשווי הכולל של כל נכסי המגורים יחד לקביעת שיעור האחוז של היטל הארנונה

רשות המסים העירונית קובעת את גובה המס שנגבה, "האחוז" המכונה שיעור ההיטל, המחושב לאחר מכן על בסיס השווי. תיאור זה מתייחס לחוק שיפוץ הדרכים, הקובע אומדן של 1,500 דולר למ"ר, או 2,200 דולר לשנה, בתוספת 100 דולר נוספים ליום עבור כל תוספת חדשה של יותר מ -50 דולר. על מנת שהמיסים יחולקו בצורה הוגנת בין האזרחים, יש לאמוד אותם על ידי משרד המסים והכנסות.

במילים אחרות, בעל בית משלם העלאת מס שהיא מעל המגבלה אך בגבולות היטל הארנונה.

למעט שנת המס 2018-2021

היטל בית הספר הממלכתי יוגבל באחוז אחד. במחוזות רבים קוצצו שיעורים כדי להימנע מחיוב של יותר מאחוז אחד מההכנסות הנוספות עם עליית ערכי הנכס. בשנים בהן מחוזות הצליחו להעלות את ההיטל המשפטי הגבוה ביותר בשישה אחוזים, המחוזות יכולים לגבות פחות מהמקסימום המותר לשנה זו. לכל מחוז יש שיעור מרבי חוקי מסוים, אך מחוזות רבים מעלים את ההיטלים בשיעור של עד חמישה אחוזים.

הערכת השווי מבוססת על המאפיינים הפיזיים של הנכס שנמצא בתיק, כגון אישורי בנייה לשיפוצים ושיפורים. אם אתה משפץ בהרחבה, מבצע שינויים מבניים המגדילים את שטח המגורים, או בונה מוסך, סיפון או בריכת שחייה, שיקול דעתך יגדל.

מיסים על בתים בודדים יכולים לעלות ביותר או פחות מאחוז אחד, תלוי אם הם השתנו. יש כמה בעלי דירות שצריכים לגבות את מס החזית על הנכס הסמוך.

אם ערך הנכס עולה בשנת הערכת השווי הכללית

אין פירושו שארנונה עולה. אם פסיקת הארנונה היא על שם הבעלים הקודם, ה- EPTC יודיע לך מראש על העלאת חשבון המס שלך לשנה הנדונה. אז אם זה עתה קניתם את הנכס הזה, כיצד תוכלו לייעץ למחלקת המס כי אינכם גרים בו יותר וכי הוא כבר לא אמור לקבל את הודעת המס השנתית מראש של EPTC? האם זה אומר שארנונה תעלה ביותר מאחוז בשנה?

דילוג לתוכן