כמה שווה הדירה שלי

Table of Contents

כשמדובר בחישוב ערך הבית שלכם, המיקום הוא אחד הגורמים החשובים ביותר מבחינת ערך. גורמים רבים ממלאים תפקיד בקביעת הבית, כולל גודל הנכס שלך, מספר חדרי השינה וחדרי הרחצה בביתך והשטח הפנוי, עד כמה שם.

העניין

הוא שאמידת הערך העתידי של השקעתך בנכס יכולה להיות חלק שימושי בקביעת התשואה הפוטנציאלית שלך, אך בשום פנים ואופן אין לצפות לנכסך שיהיה לך ערך זה בדיוק. נניח שקניתם נכס להשקעה בשווי 200,000 $ ורוצים להעריך כמה זה יהיה שווה בעוד 10 שנים. חישוב שווי השוק של הבית שלך יקר לא רק למכירה, אלא גם להבנה היכן הערך המשוער שלך – או לפחות על מה שאתה שולט – יכול לעשות הבדל משמעותי בסיכויים הכספיים שלך לטווח הארוך.

אם אתה חושב למכור את הבית או את נכס ההשקעה שלך ואתה רוצה הערכה של מה זה יכול להיות שווה בשוק הנוכחי

אתה יכול לבקש הערכת שווי של סוכן נדל"ן. אם אינך מעוניין לשלם שמאי, בדוק נכסים דומים באזור שלך בכדי לאמוד את שווי השוק של הנכסים שלך.

זה שימושי לקבלת אומדן גס של שווי הבניין שלך

אך תצטרך לשלם לסוקר מקצועי. אם כבר מדברים על מאפיינים דומים, שימוש במדד זה שימושי גם לקביעת הערך של נכס. אם אתה ספקן לגבי מכשיר AVM אך עדיין רוצה הערכה מהירה של שווי הבית שלך, נקט גישה מדעית יותר.

השיטה העיקרית בה משתמשים שמאים מקצועיים וסוכני נדל"ן לקביעת שווי השוק של הבית

היא גישת שווי השוק. הערכות הערכים משתנות ויוצרות סוגים שונים של אנשי מקצוע, אם כי ניתן להשתמש בהן לסירוגין בכדי להעריך כמה שווה נכס. שמאי או איש מקצוע אחר בתחום הנדל"ן מעריך את "שווי השוק" של הנדל"ן על ידי חישוב מחיר המכירה המתואם של נכסים שהתומחרו לאחרונה בהשוואה. זה עובד בצורה הטובה ביותר אם יש לך נכס שבו אחוז הריקות משתנה, ובמקרה זה שקול "גישה לשווי שוק" או מדדים דומים. שווי מקצועי משתמש בכמה שיטות ואלגוריתמים כדי לאמוד את הערך של נכס מסוים. העלות של גישה זו היא שיקול חשוב, אך כמעט אף פעם לא מספיק להשתמש בה כגישה הכוללת עלות לחישוב שווי השוק של נכס. בסופו של דבר, ערך אמיתי של נכס הוא מה שמישהו אחר מוכן לשלם עבורו, ולא מה שניתן להשתמש בו באופן סביר. הנכסים מוערכים לא במחיר הרגל המרובע של הנכס עצמו, אלא על ערךם בכללותו, ובסופו של דבר זה שווה ככל שיהיה אם ניתן היה למכור אותם בשוק הפתוח במחיר סביר.

אם אתה בעל בית המחפש ערך מסיבה שאינה מכירה

עליך לשלם כמה שיותר. עבור בתים אחרים שכדאי להסתכל עליהם, עליכם לקבוע אילו משכירים בקרבתכם מבקשים דמי שכירות דומים. מצד שני, שמאות בית מגנות על מוסדות פיננסיים מללוות לך יותר כסף משווי הבית שלך. מכיוון שארנונה המקומית מבוססת בדרך כלל על FMV של הנכס, כדאי לדעת את שווי השוק של הנכס. בעיקרו של דבר, שווי הדירה יעזור לך להחליט אם אתה יכול להרשות לעצמך והאם אתה מתמחר אותה כראוי או לא. אם יש לך אחד או תריסר נכסים שאתה צריך לתמחר, גורמי המפתח הבאים יכולים לעזור לך לנתח כל נכס, כולל בעת קביעת מחירי השכירות שלך.

עלות הערכת שווי הבית נעה בין 300 ל -500 דולר, תלוי בסוג הנכס, גודל הנכס, מספר היחידות והערכות השווי.

שווי השוק הנוכחי של הנכסים קובע כמה יכול קונה מוכן

מוכן ובעל יכולת לשלם עבור הנכס. המחיר נקבע על ידי נכסים דומים אחרים הנמכרים עם רכיב ערך מוסף. זה קובע מה הקונה משלם, אך השאלה היא: כמה זה שווה אם אתה תמיד מודע למה שהבנק שלך משלם עבור הנכס שלך ומה זה יעריך?

אמנם ישנם מתווכים שעושים ניתוח שוק השוואתי

אך רוב מומחי הנכסים מסתמכים על חברות כדי לאמוד את שווי הבית. אם אתה רוצה ערך עבור מגרש כדורים, מבט על מכירות דומות הוא התחלה טובה, אך כדי לחשב במדויק את הערך האמיתי של הבית שלך, נכנסים לתפקיד כמה גורמים אחרים. עליכם להסתגל על ידי העלאת המחיר הכולל (לדוגמא, שיש יותר חדרי שינה בבית) או ניכוי הערך אם הפנים מיושן, אם למנות רק כמה דוגמאות. חשוב להבין את ערך הבתים לפני שתחליט אם לבצע את השיפורים או לא, כדי שתוכל למכור אותם במחיר גבוה יותר, מכיוון שהם יהפכו לאטרקטיביים יותר עבור קונים פוטנציאליים.

דילוג לתוכן