כמה שווה הדירה שלי מחשבון

Table of Contents

בכל הנוגע להערכת שוויו של בניין דירות על ידי נקיטת גישה הכנסה, יש לדעת כמה מונחים מרכזיים. למרות שניתן להשתמש בערכים המשוערים לסירוגין כדי להעריך כמה שווה נכס, הם מיוצרים על ידי סוגים שונים של אנשי מקצוע ומשמשים אותם בצורה שונה. במקרים רבים, מעריכים משתמשים באלגוריתמים כדי לקבוע את שיעור הערכת השווי ואת שווי השוק של הבית על ידי הזנת מידע כללי אודות הנכס והשוואתו לנכסים דומים.

אם הם משתמשים בשיעור הערכת השווי לחישוב שווי ההערכה, הם יכולים להסיק כי הבית אינו מיוצג במדויק על ידי שווי הערכת השוק.

כדי לקבל תחושה מדויקת יותר של ערך הנכס שלך, עליך לבחון את שיטת הריבית של CAP, הלוקחת בחשבון את עלות הנכס כדי לקבל אומדן מדויק של שוויו. כדי לחשב את שיעור המכסה של נכס, אנו פשוט מחלקים את ה- NOI לערכים של כל נכס. מכיוון שכבר יש לנו את מחיר הרכישה כערך הבסיס, יש לחלק את התשואה נטו המחושבת לפי שיעורי מכסת היעד שלנו כדי לקבוע את המחיר שאנחנו מוכנים לשלם עבור נכס מסוים. ועלינו להעריך את המאפיינים השונים.

אם האלמנטים שיש לבית שלך טובים יותר מבית אחר, אנו יכולים להוסיף ערך זה להערכתנו, אך לא במידה.

כדי לחשב את שיעור ההיוון אנו צריכים לחשב רק את ה- NOI, אך לצורך חישוב זה אנו זקוקים ל- GRM, אשר ניתן להשוואה לנכס באותו שוק. כדי לחשב ערך זה, חלקו את ה- NOi של 600,000 $ ב- 10 ותקבלו 6,000 $ עבור תג המחיר ושווי השוק של הנכס.

הפעם היחידה שאתה מקבל מושג כמה שווה הבית שלך

היא כאשר אתה מוכר אותו או לווה אותו. אתרים מסוימים ואחרים מראים את ערך גידול הבית שלך, אך זה לא מדויק. הערך מוקרן על פי הערך המשתנה של נכסים אחרים באזור, כגון מחיר השוק של הנכס. הסיבה לכך היא שעם הזמן ניתן להקרין את הערך על בסיס שינויים במחירי השוק ושינויים בערכי הנכסים באזורים אחרים.

כתוצאה מכך

שווי השוק המשוער המצוין בדוח המס או בחשבון הארנונה שלך עשוי לא לשקף את שווי השוק הנוכחי של ביתך. בסופו של דבר, תגלה שחלק ניכר מהמידע שאתה רואה שם, כמו הסדינים שיוצרים מתווכים מסחריים, אינו ממש מדויק והוא רק מספרים שאתה זורק בעת חישוב הערך האמיתי של הדירה או הבניין שלך.

קביעת עלות ההחזר על נכס להשקעה חשובה לא פחות מקביעת שוויו

כדי לקבוע את שווי הדירה או הבניין שלך, עליך לחשב את ה- NOI (הכנסה תפעולית נטו). על סמך חישוב זה, על המשקיע להבין כי עליו לאמוד את עלויות התפעול הכוללות של הנכס, מכיוון שהדבר משפיע על הרווח הנקי, תזרים המזומנים הנקי והנכס הנקי למ"ר.

אומדני שווי נכסים כגון בתים או בתים משותפים חייבים לקחת בחשבון את שווי השוק הנוכחי. ברוב המקרים, שווי הבית הוא הסכום שעבורו ככל הנראה הבית יימכר, המכונה גם "שווי שוק נוכחי".

ערך זה מאפשר לך לחלק את מספר חשבונות הארנונה בשיעור המס כדי לקבל את הערך המשוער של הבית. לדוגמא, אם שווי השוק של הבית שלך הוא 300,000 $ ושיעור הערכת השווי הוא 80%, השווי שלך יהיה 240,000 $.

אם כבר מדברים על נכסים דומים

שימוש במדד זה שימושי גם לקביעת שווי הנכס מבלי לשלם שמאי מקצועי. מחיר המכירה של הנכס מהווה נקודת התחלה טובה לאמידת שווי הנכס. כעת יש לך שלושה מחירי מכירה שבהם תוכל להשתמש כאומדן גס של שווי השוק הביתי שלך: 300,000 $, 500,000 $ ומיליון דולר. זה יכול להיות שימושי אם אתה מקבל הערכות גסות של ערכי הבניין, אבל זה לא שימושי במקרה של בתים.

אם אתה חשדן במכשירי AVM ועדיין רוצה הערכה מהירה של שווי הבית שלך

תוכל לנקוט בגישה מדעית יותר. Rentometer אינו נותן את שווי הבית, אך הוא מספק דמי שכירות משוערים שתשלמו כדי לשכור אותו. כשאתה נכנס לבתים שלך בממשק הידידותי של האתר, אתה מקבל הערכה שיצרה Zillow.

בת 'בוצ'ינסקי מ- Nerd Wallet ממליצה להשתמש בהערכת שווי נכס בניכוי מס

ניתן להשתמש בערך המשוער כדי לרשום את ביתך במחיר מדויק, לקבוע את ההשפעה הכספית של שיפוץ ולהשתמש בכלים דיגיטליים כדי לאמוד את שווי הבית שלך. אם אתה מעוניין להעריך את הבית שלך בכדי לקבוע מה הוא שווה, ישנם מספר כלים מקוונים בחינם שיכולים גם לעזור לך להבין את ערכו המשוער.

דילוג לתוכן