ככה תחדשו את הריהוט שלכם בבית

Table of Contents

שחזור רהיטים והחייאת עבודות עץ יכולים לסייע בשמירה על היופי הטבעי ולהפחתת עלויות תוך הצעת הטוב משני העולמות. יתר על כן, אתה יכול לשמור משהו יפה לעתיד על ידי פשוט ליצור משלך. שטיפת רהיטים מעולם לא הייתה כל כך קלה, השתמש בטכנולוגיה העדכנית ביותר ובניקוי ידיים והפוך את הרהיטים הישנים שלך, הענק להם חיים חדשים ומקום חדש.

אם אין לך זמן לשייף ולרסס את הרהיטים שלך

תוכל לשנות את המרפסת שלך על ידי הוספת כריות תוססות. אם הספה או הכיסא החדשים שלך אינם מתאימים למראה החדש, השקיע אם יש לך גישה לבד. כשסיימתם עם הרהיטים הגיע הזמן להתמודד עם הריפודים המהירים בדרך כלל.

אתה יכול ליישם את השלבים והטכניקות המתוארים במדריך זה על כל פיסת עץ אחרת שתרצה לעבד מחדש עם שכבת צבע רעננה

השלב הבא בצביעה מחדש של הרהיטים שלך הוא לנגב את השאריות עם ניצני כותנה ולהשאיר אותם דולקים למשך 24 שעות. בעזרת המדריך הנוח לשימוש הזה תוכלו להחליף בקלות את ריהוט העץ הדהוי שלכם. עיין במדריך שלב אחר שלב זה לצביעת ריהוט גן כדי למצוא פיתרון מהיר וקל לבעיית דהיית רהיטים בבית.
כדי לקרוא עוד אודות צבעים לעץ כדאי לבדוק כאן: אינסטלטורבתים.com

אם ברצונכם להוסיף טאץ 'וינטאג' לחלל המגורים שלכם ולהפיח חיים חדשים ברהיט ישן

קראו את בלוג הרהיטים Lazy Susan לקבלת הוראות שלב אחר שלב כיצד לשחזר ריהוט גן מעץ. כאן יש לך הזדמנות לקבל מידע על מגמות הרהיטים האחרונות וליידע את עצמך בבלוגים הרהיטים הפופולריים ביותר, בין אם אתה מחפש רהיטים חדשים לביתך, קישוט לבית חדש או סתם בשביל הכיף.

כדי לשמור על פריטים אהובים שלך נקיים ומוגנים, השתמש בלק רהיטים ישירות לביתך, כמו בדרך זו בבית.

כאשר ריהוט שלך משייף ומתוקן

אתה יכול להתאים אישית לחלוטין את המשטח לעיצוב החדש שלך. ניקוי משטח העץ כולל ליטוש, תיקון ותיקון שריטות על המשטח כדי להעניק לרהיטי עץ ישנים מקום חדש בביתכם. אם לרהיט יש שקעים או שריטות עמוקות, הוא משאיר מראה נואש כשסיימת. בין אם אתה אוהב רהיטים משעממים למראה ובין אם ברצונך לשמור על גוון ניטרלי, הוספת דפוס לרהיטים שלך היא דרך נהדרת לחדש את הפטיו שלך.

כשאתה קונה רהיטי טרסה עשויים ראטן או ערבה שנראים נהדר בחוץ או במרפסת שלך

HOM רהיטים לוכדת את החלק הקטן הזה. ריהוט אוחנה לפטיו וויקר מציע מגוון רחב של קש וריהוט כדי להפוך את המרחב החיצוני הרגיל שלכם למפלט אמיתי. קנו טרסות, רהיטים וטרקלינים רב-תכליתיים: כשקניתי את ריהוט הגינה הזה, הוא נראה נהדר בחוץ ובמרפסת שלי.

ישנן דרכים רבות ושונות לקשט את ריהוט הגן שלך

אז היה הרפתקני עם הדפוסים שתרצה. הוסיפו כמה כריות מסוגננות בצבעים מתואמים והחדר והריהוט שלכם יהפכו חדשים עם הזמן. גם אם אתם לא מוכנים לצבוע את הקירות או לקנות רהיטים חדשים בעצמכם, פשוט הוסיפו כמה דברים קטנים שישנו את חלל הפנים שלכם.

פשוט העברת ספה, שולחן, שידה או מיטה יכולה להספיק בכדי לשנות את מראה החדר שלך באופן קיצוני. אתה תופתע עד כמה החדר שלך נראה שונה כשאתה מעביר ספה, שולחן מהגוני או כיסא ושידות.

שולחנות וכיסאות עץ בלויים, אשר נצבעים מחדש או אפילו נצבעים מחדש. שולחן וכיסא מעץ בלויים: שולחן וכיסא מעץ מוכתמים מחדש בצבע חדש או בכתם חדש לגמרי.

תרסיס רהיטים נקי של תפוז שומר על הרהיטים שלך מטופחים עם ליטושים המזינים את העץ ומגנים על הדברים שאתה אוהב

ליטוש שמן לריהוט, המיוצר במיוחד לעץ, יכול לעזור לכם להסיר לכלוך ולהוסיף ברק יפה לחידוש משטחים ישנים. ליטוש רהיטים מפלסטיק: הסר כתמים ודהויות על רהיטי פלסטיק, תן להם ברק ונקה אותם.

ציור: אל תמרחו ציור על רהיטים עתיקים, מכיוון ששינוי זה יכול לשחרר את האובייקט מערכיו הבסיסיים. במקום זאת, תוכלו לסמוך על טכנאי רהיטים שיחזיר ארונות, רהיטים, כרסום ועוד למצבם הרגיל.

כשתסיים לחדש את הרהיטים שלך, עיין בחמשת רעיונות הקישוט למרפסת שלך ואז המשך לשלב הבא.

או שאתה נותן לרהיטים שלך מגע של צבע או שאתה מעצב אותו מחדש. היו יצירתיים ובחרו צבע שתואם את הרהיטים או גרמו לכיסאות הפלסטיק הישנים והלא מושכים שלכם להראות חדשים ומעניינים. ניתן לבחור את הצבע הרצוי בהתאם לסוג העץ.

צייר את רהיטי המתכת שלך בשחור או אפור

תן להם מראה מודרני ותן להם להיראות כאילו החזרת אותם איתך. אתה יכול להשתמש בצבע הנוסף שנה או שנתיים בכל פעם כדי לשפר את הרהיטים שלך, אבל ייתכן שתצטרך יותר מזה כדי לחשוב על זה. קבל קצת יותר וקנה ולבש את סוג הצבע הנכון עבור הכרית, כמו גם עבור זה יכול מיד להפוך את הסט שלך נראה חדש לגמרי.

דילוג לתוכן