טיפולי שורש בטורקיה

Table of Contents

הטעות הגדולה ביותר בטיפול שורש היא שזה הליך כואב מאוד. אחת הסיבות השכיחות ביותר לכך שאחת משיניך חולה היא טיפול שורש.

במקרה זה

טיפול שורש מורכב מהרגעת עצבי השן בתעלה. ניתן לבצע טיפול זה על ידי הסרת העצב, מילוי הגוטה-פרחה והשבת השיניים. מילוי קבוע (כתר שן) משמש לסגירת השיניים לאחר מילוי תעלת שורש. אם הרקמה (ולא שורש השן) נגועה וגורמת לכאב רב, אתה זקוק לתעלת שורש בטורקיה. לאחר שיקום השיניים, המטופל בטורקיה יכול להשתמש במילוי קבוע (כתר שיניים) או בסתימות קבועות (גוטה-פרחה). שיניים שעוברות טיפול שורש מוצלח נשארות במצב בריאותי טוב של הפה והשיניים במשך שנים רבות. הם יכולים לשמור על תפקודם במשך שנים רבות כל עוד נשמרת היגיינת הפה. אם מבוצעת היגיינת הפה באופן קבוע, ניתן להשתמש בשיניים עם טיפול שורש לתקופות ארוכות.

במובן זה

איכות השן והאם היא במצב בריאות תקיף של הפה או שדורשת סתימות קבועות או סתימות קבועות היא גורם חשוב המשפיע על מחירי הטיפול בשורש. המחירים לניתוחי שורש באנטליה משתנים בהתאם לסוג השן שיש לטפל בה ומספר השיניים במשפחת המטופל. תוכלו להשוות את מחירי השיניים וטיפולי השורש באתר רופאי שיניים טיולים בטורקיה ולבדוק את המחירים לטיפולי שיניים בטורקיה לשיניים, שיני שורש ושיני שורש ללא שורשים. אם ברצונך לקבל מידע אודות מחיר טיפול שורש או טיפולי שיניים במרכזך, תוכל לפנות אלינו לקבלת מידע נוסף.
לעוד פרטים על טיפולי שורש בטורקיה ניתן להעיף מבט ב- beyondsmile.co.il
כדי לקרוא עוד בנושא של טיפולי שורש בטורקיה וטיפול שורש בטורקיה יש להעיף מבט ב- beyondsmile.co.il

העלות הממוצעת של טיפול שורש משתנה מאוד בין המדינות מכיוון שמדובר בהליך גוזל זמן וטורקיה, מקסיקו והונגריה הן היעדים העיקריים לחולים.

בשלב 1

תפנה לרופא השיניים שלך ותישאל לגבי הסימפטומים שלך, כולל אי הנוחות שלך. בשלב 2 נקבע קורס אנטיביוטי בכדי להיפטר מהזיהום המקורי, אליו תוכלו לחזור לאחר השלמת המסלול האנטיביוטי וטיפול שורש. מרכז השיניים באנטליה מציע מגוון רחב של אפשרויות טיפול, כמו טיפולי שורש, עקירות והשתלות שורש. אם היה לך זיהום שמתפשט, ייתכן שתצטרך ליטול אנטיביוטיקה לאחר טיפול שורש, אך רק למספר ימים.

אם אתה זקוק לטיפול שורש

אך זה לא נעשה, הזיהום יתפשט וייתכן שיהיה צורך לעקור את השן. אם אינך יכול לבצע טיפול שורש ואינך יכול לבצע את הטיפול בעצמך, ייתכן שתצטרך למשוך או לאבד שן. עם זאת, ברגע שזיהום התבסס בשן, אין כל ערובה שטיפול שורש יעבוד באותה מידה כמו שהוא עובד בטורקיה. אתה יכול גם למשוך את השיניים אם לא שלפת אותן בימים האחרונים או אפילו אחרי כמה שבועות.

טיפול בשורש יכול לעזור למטופלים להימנע לחלוטין מהבעיה ולחסוך מכם את הסרת השן לחלוטין

ניתן לשמור ולשחזר את השן בטכניקות אחרות, כמו כתרים או גשרים, והשיניים יכולות לשרוד ולהציל אותן כך שתוכלו להשתמש בשיניים הטבעיות לכל החיים. טיפול בשורש אינו כואב ויכול להציל את חיי השן שאחרת היה צריך להסיר אותה. למרות שטיפול שורש מכאיב, הוא יכול להקל על הכאב הקיים הרבה יותר מהר מכפי שהיה קל להסיר אותו, תוך כדי טיפול במקור, לחסוך לך את הכאב ולחסוך שן טבעית שהיית צריך אחרת להשתמש בה לכל החיים.

באופן כללי, חולים יכולים לבחור כתר דנטלי לאחר טיפול שורש, אשר יכול להימשך כל החיים אם מטפלים בו כראוי, ואילו סתימות נמשכות עד 7 שנים וגשרות 10 שנים.

אם נוצר חלל גדול, טיפול בשורש עשוי להיות הדרך היחידה להציל את השן מעקירה. כאשר שן הופכת כואבת מאוד עקב נזק לעור תאית או מפתחת מורסה, טיפול שורש הוא לרוב הדרך היחידה להציל את השן.

הליכי שורש דורשים מספר שלבים ויכולים לארוך עד שבועיים עד שהטיפול יושלם

אם הכאב בשן הדורש טיפול שורש עדיין קיים, ניתן לבצע שחזור תעלה בתנאים נוחים, אך השיניים רגישות ורופא השיניים יכול לרשום תרופות להקלה על הכאב. ברגע שהאנדודונט ביצע טיפול שורש, מילוי זמני מלא בסתימות זמניות ונשלח חזרה לרופא השיניים או לתותבת להמשך טיפול. במקרים מסוימים, אם יש דלקת, רופא השיניים יצטרך למלא מחדש את פתח השן אם הדלקת נמשכת או אם עדיין יש כאב העלול לגרום לכאב ואי נוחות.

דילוג לתוכן