הפחתת היטל השבחה

Table of Contents

העיר בלנד הכפילה את היטל שירות החוב למימון שיפורי הון למערכת המים. באפריל הצביעו הבוחרים באוונסוויל לבטל את מס המכירה של רבע האלף בפארקים. —- היטל שפג תוקף לא יעלה את ארנונה, והיטל המחוזי רק גדל בשיעור של 1%, ולכן הריבית וההפחתה ישולמו בגין שיפורים קבועים.

מדינות מסוימות יכולות לנצל את יכולתן הבנקאית

והמיסים עשויים לעלות בשיעור של עד 1% בשנה מעל ליכולתם הבנקאית אם הממשלות המקומיות יבקשו אישור הבוחר להטיל "מכסה" על היטלים מוגזמים (ראה להלן). ההיטל עשוי להיות תקף לתקופה של 10 שנים או למשך 5 שנים נוספות לאחר פקיעת ההיטל.

הפחתת ארנונה יכולה להוזיל את הארנונה לתקופה מסוימת

לתת הקלות בארנונה לעסקים או לתת הקלות בארנונה. במרילנד, למשל, יישוב עשוי להציע תמריץ להרחיב מתקן ייצור בתנאים מסוימים. העיר שומרת לעצמה את הזכות לסיים את הקלות המס אם תשלומי הארנונה בגין עבריינים יהיו גבוהים מדי או נמוכים מדי עבור בסיס המס המקומי, אך זו לא תהיה בעיה: החשבון יופחת ועסקים ייהנו מהמתקן החדש. דרך נוספת להפחית את נטל המס של ה- TPP היא על ידי הפחתת הנחות המפחיתות את התחייבויות המס ככל שהן מוערכות ומשולמות.

בעוד שהתע"א תומך בשינויים במערכת הארנונה הממלכתית

אנו מצפים כי למימון הממשל המקומי ימשיך להיות השפעה משמעותית על עלויות התפעול. למידע נוסף על ההשפעה של עליית ארנונה על הממשלות המקומיות, עיין במדריך של משלמי המסים "הברית להגדלת הארנונה במרילנד. שאלות בנוגע להפחתת הערך המשוער של נכס, כמו עלות ארנונה, אנא צרו קשר עם לשכת השומה בטלפון 360 – 337 – 7160.

בנוסף לתקרת ההיטל הכללי

קיימת מכסה כמה מחוז מס בודד יכול להגדיל את הסכום הכולל של מיסים הנגבים מדי שנה מחוז עם אוכלוסייה של 10,000 איש ומעלה רשאי להגדיל את היטלו בשיעור של 1% בלבד, או את מדף המחיר המשתמע, שהוא נמוך יותר. העלאת ארנונה מוגבלת ל -1.5% בשנה שקדמה להיטל ו -0.1% בכל אחד מהם. של השנים הבאות. לעובדי OPM אין אפשרות לוותר על הארנונה השנתית לאחר פקיעת ההיטל הנוכחי.

הארנונה מוגבלת ל- 1.5% לשנה שקדמה למס ול- 0.1% לכל אחת מה בשנים הבאות

מחוז מס מ עליכם לאמץ תקנה או החלטה להגדיל את היטלם באחוז של פחות מ -1%, או את מדף המחירים הגלום. אם הארנונה לא תוגדל, יש לאמץ אותה על ידי תקנה או החלטה הקובעת כי היא לא תוגדל אם תהיה עליה של 0%. בנוסף לתקרת ההיטל הכללי, כל עלייה בשיעור המס תפחית את הכנסות המס, גם אם הכנסות ממס מקרקעין יגדלו. כתוצאה מכך, על נכסים ריקים יהיה ארנונה נמוכה יותר והערכה נמוכה יותר מאשר נכסים דומים ומשופרים. אם יוגדל השיעור ויבוצעו שיפורים, השיעורים יעלו. SB 2 כולל מגבלת העלאות מס שמונעת מערים ומחוזות להגדיל את סך ההכנסות מארנונה ביותר מ -3.5 אחוזים בשנה ללא משאל עם. לאחר גביית היטל 2020 בשנת 2021, עירייה יכולה לערוך משאל עם על חריגה ממגבלת ההיטל אם היא נודעת ממשרד האוצר כי העלייה המותרת בהיטלים לשנה שקדמה להיטל בשנת 2019 היא פחות מ -1% ולגבי בשנה שלאחר מכן 0.1%.

אם ההיטל יחודש, הוא עשוי לעלות עד 1.5 מיליון דולר בהתבסס על הערכה כוללת של כל מחוז בית ספר.

מערכות מס רכוש אישי עשויות להיות כפופות למגבלות מס המגבילות את יכולתן של מדינות וממשלות מקומיות להעלות שיעורים מעל רף מוחלט או קצב צמיחה קבוע

מכיוון שארנונה ממוסה נמוך יותר ועל סמך סכום אחוזים, העלאות לא יפגעו באותה מידה בתקציב, אך צריך להיות מודעים לאפשרות של העלאה. לבסוף, יש לציין כי האפשרות של רשויות מקומיות להעלות את העמלות אינה מוגבלת על ידי ההיטל או כל חקיקת מיסוי רכוש אחרת כמתואר לעיל.

החיסכון בפטור מארנונה מחושב על ידי הכפלת שיעור המס המקומי בסכום הארנונה הכולל (הסכום ששולם במס הכנסה)

נניח שלעיר יש שומה בכל שנה שקובע את שיעורי המס המובילים לעלייה של 1.5% בארנונה השנתית, או כ -2,000 דולר למשק בית. חלק המס מערכי הנכסים עדיין משולם, אך ניכוי הארנונה מהכנסה ברוטו מסייע להפחתת הנטל נטו על בעל הבית על ידי הקטנת מספר שנות תשלומי המס ובכך אחוז הארנונה המוגדל.

דילוג לתוכן