הדפסת כרטיסי ביקור במקום

Table of Contents

אם אתה משתמש בערכת צבעים או ערכת גופנים, בחר צבע וגופן המשקפים את תדמית החברה שלך. שחור הוא הצבע הנפוץ ביותר, אך אם אתה מעדיף לבחור צבע אחר. הראשון למעשה מייצג פאונד, אך אופן חישובו הוא מעט מסובך.

תוכלו לבחור בין הצבעים המטאליים הבאים עם הבלטות נייר כסף

כסף, זהב, זהב ורוד, נחושת, אדום, ורוד חיוור, ורוד לוהט, כחול, שחור או ירוק. הדפים המודפסים הם מבריקים, מט אלגנטיים או בעלי UV רעיוני מאוד, כך שאם אתה מעדיף מראה יוקרתי או כפרי, כרטיסי הביקור שלנו מגיעים בגובה 17 נק '. אם אתה מעדיף להדפיס את הכרטיסים שלנו בצורה מסוימת, אנו מציעים כרטיסי ביקור מנוקבים בצורת עלה, עיגול וחצי עיגול. אם אתה רוצה לתת ללקוחותיך את הרושם של אלגנטיות מודרנית, כדאי לך לנסות את המפות המרובעות הגיאומטריות המדהימות שלנו. הדפסת כרטיסי ביקור UV שלנו הופכת את הפרטים החשובים ביותר של העיצוב שלך לבהירים יותר משאר כרטיס הביקור. מצא את התבנית הטובה ביותר בהתבסס על האוריינטציה המועדפת עליך, תעשייה, סגנון וקטגוריה. ניתן להדפיס כרטיסי ביקור מסוימים ביום עסקים אחד בלבד.

בעזרת כרטיסי הביקור UV שלנו

תוכלו לכסות כרטיסי ביקור עסקיים או אישיים שלכם בשכבות מבריקות באזורים מסוימים בעיצוב כדי להפוך אותם לאטרקטיביים ומעניינים יותר. סמלי לוגו מודגשים ושמות חברות מעוצבים ב- Spot UV ומשופרים עם אלמנטים של תחכום ללא מאמץ. הוסף מגע של נצנוץ ופיצה כדי לשדרג את המותג הארגוני שלך באמצעות כרטיסי Spot UV מבית SilkCard.

כרטיסי ביקור ספוט גלוס הם אפשרות ייחודית בה תוכלו להשתמש

כדי להבדיל את העסק שלכם מאחרים. אלה ציפויים רפלקטיביים שניתן למרוח לא רק על הלמינציה, אלא גם על הכרטיס כולו. ניתן לקרוא לכרטיסי ביקור צבועים ספוט כרטיסי ביקור נקודתיים -VV או כרטיסי ביקור מבריקים, אשר מעלים אותם מעל כרטיסי ביקור נקודתיים של UV. ההגדרה של ספוט לכה מתייחסת לציפוי מבריק המיושם על אזור מסוים בעיצוב כרטיס הביקור שלך. כרטיסי ביקור ספוט גלוס הם כרטיסי ביקור מפוארים, המודפסים מט, כמו כרטיסי ביקור משי או סאטן. הדפסת UV נקודתית הינה טכניקה בה מוחל ציפוי UV על חלקים מסוימים בחומר ההדפסה כדי ליצור ניגוד דרמטי לשאר העיצוב.

לדוגמא, כתום עז הוא צבע כחול ספציפי שלא ניתן להעתיק באמצעות הדפסת CMYK בצבע מלא. בעת יצירת עבודת UV ספוט, עליך להוסיף קובץ תבנית UV ספוט במקום קובץ צבע מלא רגיל.

יש לנו מלאי 16pt

18pt, 22pt, 28pt ו 32pt במגוון צבעים ומרקמים. בקר אותנו ברחוב 38 או שלח לנו דוא"ל עם העיצוב שלך אם תרצה לדון בפרויקט שלך. השג לעצמך וללקוח המודע לסביבה הצעה של כרטיסי ביקור של לוח חלקיקים ממוחזר בפשטות יפה על ידי שימוש במלאי של 35 נקודות לכרטיסי הביקור העבים במיוחד שלנו.

Vistaprint מציע ממשק עיצוב קל לשימוש עם המחיר הנמוך ביותר והגמישות הגדולה ביותר. כל אחד יכול להשתמש ב- Vistap Reprint כדי ליצור עיצובים מקצועיים בזכות הכלים הפשוטים שלו ומבחר עצום של תבניות.

מה שהופך את צוות הדפסת כרטיסי הביקור המוכשרים בניו יורק למפואר כל כך

הוא השילוב בין מכונת דפוס דיגיטלית להדפסה מושלמת. Clash Graphics היא לא רק המובילה בעיצוב והדפסת כרטיסי ביקור, אלא גם מציעה ללקוחותיה עיצובים מעולים להדפסת כרטיסי ביקור.
למידע על הדפסת כרטיסי ביקור במקום באפשרותך להעיף מבט ב- digitalbcard.co.il

הם כלי ממדרגה ראשונה לכל מצגת בה אתה משתתף ומעניק לך התנהלות עסקית מקצועית ופשוטה

אם מעולם לא שקלתם כרטיס ביקור באתר (UV), בואו נסתכל מה מבדיל אותו מכרטיסים אחרים בשוק ונקבל את התוצאות להן אתם מצפים. התרשמות ראשונה הופכת את חותמך לבלתי נשכח כרטיסי ביקור ממתכת מנירוסטה, כרטיסי ביקור שחורים מנירוסטה, כרטיסי מתכת נחושת וינטג ', כרטיסי הזמנה ממתכת מזהב, כרטיסי מפתח ממתכת וכרטיסי פותחן בקבוקים מנירוסטה.

צרו קשר עם המיקום שלכם בשכונתכם לקבלת הצעת עבודה ולזמן המשוער לסיום. מטרתנו היא לסיים את העבודה לא יאוחר מ- 72 שעות לאחר תחילת העבודה. פנה לשכנים שלך כדי למצוא את הדרך הטובה ביותר לשלוח אליהם את הקבצים שלך.

דילוג לתוכן