דירות למכירה בצפון

Table of Contents

בצד הצפוני של הזירה יש אצטדיון עם כ 800 מושבים ועמדת זיכיון עם ציוד מסחרי גדול. החלונות מהרצפה עד התקרה ממוסגרים באורות מנצנצים, הממוקמים באופן אידיאלי בפינה הצפון מערבית של מפרץ מוראיה. בית זה בחלק זה של החוף הצפוני של ואהא נמצא במרחק הליכה קצר מאזור הקניות והאוכל הפופולרי ביותר בעיר.

אם אתה משפחה או יחיד שבבעלותך כיום בית בעיר ואהו או באחת הערים הגדולות האחרות בהוואי. עליכם להיות מודעים לכך שאם תקנו את הבית הזה במחיר סביר, לא תוכלו להחזיק את הבית מזה 3 שנים.

סוכן נדל"ן טוב יעזור לכם למצוא נכס

אך חשוב לזכור שהם מייצגים את המוכר רק בבריטניה. לעיתים, אתה כקונה תתבקש לשלם אגרה לסוכן המציג לך את הנכס. עמלה זו היא בדרך כלל אחוז ממחיר המכירה ולעתים מכונה פרמיית רכישה. מקובל שהמוכרים מקבלים עמלת סוכן, אך אחוז זה משתנה תלוי איפה רוצים לקנות.

אם הבית שאתה קונה מיועד למכירה חוזרת או כנכס העברה שני

תצטרך לשלם דמי העברה, שלרוב הם בין 8% ל -10%, בהתאם לשווי הנכס הקרוב אליך. למד כיצד מומחה האזורים שלנו יכול לעזור לך לייצר עוד תערוכות נדל"ן, כך שתקבל את מירב הכסף עבור ההשקעה שלך בזמן הקצר ביותר האפשרי.

אנו סוכנות נדל"ן בשירות מלא ונשמח לעזור לכם למצוא את דירת חלומותיכם

אנו יכולים לעבוד איתך לרכישת נכסים באזור מגוריך ונשתמש בניסיוננו ומחויבותנו כדי להציע לך את העסקה הטובה ביותר עבור הנכס שלך בצפון ובמחירים הטובים ביותר.

חייגו אלינו בטלפון 800 – 691 – 0485 ותנו למומחי הנדל"ן שלנו להדריך אתכם להצעות הטובות ביותר עבור הנכס שלכם בצפון והמחירים הטובים ביותר באזורכם.

רישומי נדל"ן של חברות הנדל"ן המשתתפות מסומנים בלוגו MLS (r)

נכסים הרשומים על ידי מתווכים או מתווכים אחרים מסומנים על ידי הלוגו המסופק על ידי MLS ומידע מפורט אודות הרישום, כולל שמו של סוכן הרישום שלך. כל הנכסים הרשומים ב- Brokerages Brokerages, למעט מתווך אחד, מסומנים בלוגו המסופק על ידי ה- MLS.

אסור לרשום את הנכס המוצג אצל חברת נדל"ן או סוכן נדל"ן המשתתף בו

כל הנתונים הנוגעים לרישום הנכסים באתר נדל"ן צפון צפון נדל"ן מסופקים בחלקם על ידי MLS (r) ומסופקים על ידי סוכנים המשתתפים בתוכנית חילופי הנתונים השיתופית. הנתונים באתרי נדל"ן, כגון הצעות דיור, נכסים והצעות נדל"ן אחרות, מסופקים בחלקם על ידי חברות הנדל"ן והמתווכים המשתתפים, וכן על ידי שירותי חילופי נתונים אחרים.

אם אתה זכאי

תופיע ברשימת העניין ותקבל הודעה בדוא"ל כאשר המכשיר זמין לרכישה. אם הקונה עומד בדרישות התוכנית, בעל הבית יכול למכור את הבית המשתלם כל עוד הוא נמצא ברשימות הריבית שלנו. שים לב שאנו משתמשים במידע העדכני ביותר הזמין מ- MLS (r) ושירותי חילופי נתונים אחרים.

עורך הדין שלך צריך לערוך חיפוש בנכס

כדי לאשר שהמוכר הוא הבעלים של הנכס למכירה, כי אין דמי משכנתא ושהיתר הבנייה בסדר. אין לשכפל את החומר הכלול באתר זה בשום צורה שהיא ובשום דרך שהיא ללא הסכמה מפורשת בכתב של MLS (r) ו / או הבעלים. החוק הפדרלי אוסר על שימוש במידע זה למטרות שאינן פרסום, מחקר, חינוך או מחקר.

אם אתה מעוניין לקנות דירה בתור בית שני או נכס להשקעה

השכרת אוצר נדל"ן בהחלט יכולה לעזור לך בניהולו. לאי טופסייל יש הרבה מה להציע, ומי שרוצה לקנות בית עם מעט תחזוקה צריך לשקול נכסים בפוינטה של המושל. בתים משותפים ובתים עירוניים באתר Barefoot Resort הם אופציה נהדרת למי שרוצה לחיות בעלות נמוכה ותחזוקה נמוכה. משפחות בעלות הכנסה בינונית יכולות לקנות בתים במחירים נוחים, ותכנית "מכירת דיור" משתלמת מאפשרת זאת.

בדוק את כל קהילות ה- Barefoot Resort Condo המופיעות באתר שלנו לתיאורים ותמונות בודדות

אתה יכול לגלוש בדירות של צפון ונקובר בכל קהילה, ואתה תמצא את כל הדירות של נורת'המפטון למכירה בקהילה, כמוצג להלן. הביטו בהם ובקשו דירה בצפון נאפולי כי יש לה כל מה להציע. צפו בדירות הבתים והבתים העירוניים שבצפון ונקובר למכירה בשכירות נדל"ן אוצר או הרחיבו את חיפוש הנכסים שלכם כך שיכללו את כל מכירות הבתים בצפון ונקובר.

דילוג לתוכן