דו משפחתי למכירה

Table of Contents

נדל"ן: קל למצוא את הנדל"ן העדכני ביותר במיאמיסבורג, אבל מה אם אתה חושב לקנות בית חד קומתי בקליפורניה בשוק בקרלובי וארי או להוציא אותו לשוק?

כלי החיפוש העוצמתי של RE MAX מוצא את רישומי הנדל"ן האחרונים במיאמיסבורג

מחוז מיאמי-דייד ובשאר פלורידה. תוכל גם לבדוק את מכירות הבתים האחרונות בפלורידה, אוניברסיטת פלורידה או באוניברסיטה הבינלאומית של פלורידה באמצעות כלי החיפוש העוצמתי של RE-MAX. בעזרת כלי החיפוש העוצמתי של Re – Max, אתה יכול למצוא יותר מ -1,000 בתים ברחבי פלורידה ובעולם, כולם באותו דף עם לחיצות עכבר בודדות בלבד. כלי החיפוש "החזקים" של re-max אפילו מאפשרים לך למצוא את כל המידע העדכני ביותר על מכירת נכסים בג'ורג'יה וברחבי הארץ.

תוכל גם למצוא מידע על מכירות בתים אחרונות באוניברסיטת פלורידה או באוניברסיטה הבינלאומית בפלורידה באמצעות כלי החיפוש העוצמתי של RE-MAX

OnTheMarket מבטיחה לכם שהם הראשונים לדעת אם בית למכירה במיאמיסבורג, מחוז מיאמי-דייד ובשאר פלורידה היה לפני יומיים.

HAR מוצא מידע על מכירות בתים אחרונות באוניברסיטת פלורידה או באוניברסיטה הבינלאומית בפלורידה באמצעות כלי החיפוש העוצמתי של RE-MAX

HAR מספק את המידע העדכני ביותר על מכירות בתים אחרונות במיאמיסבורג, מחוז מיאמי-דייד ובשאר פלורידה, ונמצא באתר המחלקה לשיכון ופיתוח קהילה בפלורידה (FDCD). HAR מצאה הכי מעט מכירות של בתים למכירה בדרום פלורידה ביומיים האחרונים. הר מפרט את כל עסקאות הנדל"ן הנוכחיות בפלורידה בשבועיים האחרונים. הר מוצא דו"ח עדכני על כל מכירות הדירות הנוכחיות בשנתיים האחרונות.

סיפור בע"מ בוחן את הבתים הפופולריים ביותר למכירה בקרלסבד, מחוז סן דייגו ובשאר קליפורניה. בדוק את השכונה שלך כדי שתוכל להגביל את החיפוש אחר דירות בקרלבד ובסביבתה.

מצא את הבית המושלם למכירה במייסון סיטי

IA, ומצא אותו במיאמיסבורג, פנסילבניה, עם תג מחיר נהדר של 1.5 מיליון דולר. בדוק את רשימת המכירות של בתים משלך, שיכולה לכלול מכירות פומביות, מכירת נכסים לבעלים ועוד. מצא את הבית המשפחתי האידיאלי בניו יורק ומחיר טוב עבור בית בשוק במנהטן, ניו יורק.

השתמש במסנן ההתאמות שלנו

כדי למצוא את הנכס המושלם למכירה בנדל"ן, או עיין ברשימת בתים עם תג מחיר נהדר והיסטוריה שנמכרה בקרבתך. מצא את הבית האידיאלי במחוז יומה, א.ז., ומצא אותו במיאמיסבורג, פנסילבניה, במחיר הטוב ביותר עבור בית בשוק בעיר.

מצא את הבית המושלם למכירה בברטלבורו

VT, במחיר הטוב ביותר עבור בית בשוק בעיר, ומצא אותו בעזרת כלי החיפוש העוצמתי של RE-MAX. מצא את הבית האידיאלי במחוז צ'יטנדן, וירג'יניה, עם תג המחיר הזול ביותר באזור, שנמצא באמצעות כלי החיפוש החזק Re / MAX. מצא בית נהדר בסנט פול, מינסוטה, במחיר הנכון בשכונה טובה, או מצא בית מושלם לרכישה בברלינגטון, סי.טי, בשיתוף פעולה עם פילטר ההתאמה 'החזק' שלנו. מצא נכס אידיאלי במיאמיסבורג, פנסילבניה ללא תנועה רבה, אך עם מחיר הגון ושכונה נחמדה.

מצא את הבית המושלם למכירה ברידי קריק

פנסילבניה, שם מחיר האזור חציון מחיר של 325,000 $, מצא אותו באמצעות "פילטר ההתאמה" החזק שלנו. OH מעריכה את קולדוול בנקר כי מחיר הבתים החציוני במיאמיסבורג הוא 185,000 $. מצא את הבית האידיאלי בסנט פול, מינסוטה, עם המחיר הטוב ביותר עבור בית בשוק בשכונה טובה, שנמצא באמצעות כלי החיפוש העוצמתי של Re / MAX.

סנט מוכרת בתים צמודי קרקע ועדכנה את רישומי הנכסים והתמונות האחרונים שלה ב- MLS עם המידע העדכני ביותר

אתרים אחרים, כולל עיקולים ביתיים, מוצגים להלן עם מחירם החציוני של המחירים ומחירי הבתים באזור. אתרים אחרים, כגון איגוד המתווכים הלאומי (NAR) ומועצת הנדל"ן של אמריקה (RBA), מוצגים להלן, וכן אתרים אחרים, כולל אתרי עיקול ובתים מעוקלים ובתים שנמצאים בשוק למכירה.

לבתים למכירה באגם סינקלייר מחיר מחירון ממוצע

הוא 241,000 דולר, וכיום ישנם באזור 1,843 נכסים שנמכרים במחיר מחירון חציוני של קצת יותר מ -1.5 מיליון דולר. יש לו את הרישומים האחרונים, כולל בית משופץ עם שלושה חדרי שינה, שני חדרי אמבטיה במחוז ווסטצ'סטר, ניו יורק, עם מחיר מחירון חצי לבית עבור כ -4,500 דולר. רשות השיכון המטרופוליטן בניו יורק (NYMHA) רשמה 426 נכסים למכירה לבתים תלת-משפחתיים בברונקס, ניו יורק.

בעזרת Point2 תוכלו לדפדף בקלות ולקבל סקירה כללית של מחירי הנכסים ולשכוח אותם במהירות

מהרישומים האחרונים באגם מילס כדי למצוא את הבית המושלם למכירה בלייק מילס, עם מחיר מחירון חציוני של קצת יותר מ -1.5 מיליון דולר. בעזרת Point1 אנו יכולים לחפש במהירות את הרישומים האחרונים באותו אזור עם המחירים הטובים ביותר עבור כל הנכסים המוצעים.

דילוג לתוכן