בניית אתרי תדמית

Table of Contents

אנו יודעים כי יכול להיות קשה למצוא תמונות חדשות עבור כל פוסט חברתי שתפרסם, לכן הכנו רשימה של כלים מדהימים שיעזרו לך ליצור תמונות משלך. אנו נשתף יותר מ -20 מקורות וכלים שונים המכסים הכל החל מיצירת פוסטים ברשתות החברתיות, תמונות, סרטונים, פוסטים בבלוג ועוד.

ישנן פלטפורמות רבות לעריכת תמונות שתוכלו לחקור

כדי להעלות תמונות ולהשתמש בתמונות של אנשים באתר האישי שלכם, ואפילו תוכלו ליצור תמונה משלכם – דף אירוח בחינם. פלטפורמות אלה מאפשרות לך גם לשתף בקלות את עבודתך עם לקוחותיך ואנשי קשר אחרים.

כדאי גם לוודא שאתה מודע לעמודי התמונות ולתוכנם של התחרות. הבן מדוע האתר שלך משתמש בתמונות של מתחרה ונסה ליצור איתן קשר כדי להציע גם את התמונות שלך.

תלוי בסוג האתר שאתה בונה

אתה רוצה להציע למבקרים שלך אפשרות לקנות את התמונות שלך. אם אתה מחפש תמונות כלליות של אנשים שקונים, תשלום עבור התמונות שלך ייתן לך יותר אפשרויות מאשר מקורות בחינם. אתרים אחרים גובים תשלום נוסף עבור תמונות ומוכרים אותן בקנה מידה קטן יותר, ולכן כדאי להתנסות בכמה אתרים שונים כדי לראות איזה מהם מתאים לכם ביותר.

מרבית דפי עריכת התמונות מיועדים לצלמים מקצועיים ולאתר שלהם, המשתמשים בקבצים לעבודתם.

ישנם אתרי אינטרנט לאירוח תמונות וסימניות שבהם אתה יכול להשתמש

כדי לקדם סוגים שונים של תמונות הניתנות לקישור משותף, תוך יצירת קישורים לאתר שלך. אתרים ותמונות ייעודיים – אירוח בדרך כלל מאפשר לצלמים חובבים ומקצועיים להעלות את התוכן שלהם לאתרים שלהם ויכול להעלות את איכות התמונות שלך על סמך הפופולריות והשימוש. אלפי אנשים מחפשים בעמודים אלה מדי יום אחר תמונות, אז הם עושים את כל השיווק עבורכם ואתם אפילו מרוויחים כסף על ידי העלאת עבודתכם מהצד לפלטפורמות התמונה הללו. בין אם אתה צלם חובב שחושב על מה אנשים עשויים להיות מוכנים לשלם, ובין אם הוא צלם מקצועי שרוצה למכור תמונות בפלטפורמות שונות, האינטרנט מלא באתרים שבהם אתה יכול למכור את התמונה שלך במחיר נמוך מ -10 דולר או יותר כמה מאות דולרים.

מכירת התמונות שלך באתר שלך יכולה להיות רווחית מאוד

במיוחד אם אתה בונה אוסף גדול. בחר את סוג התמונות שברצונך להשתמש בו כדי ליצור ספריית תמונות חינם, ותקבל מושג טוב אילו סוגי תמונות מבוקשים מאוד. ערכו רשימה של התמונות הפופולריות ביותר בשוק למכירה וצרו בסיס נתונים של כל התמונות שנמצאות כל כך גבוה.

זהו אחד התוספים הטובים ביותר שתוכלו לקבל עבור אתר שמגדיל

מייעל ומדחס אוטומטית את התמונות שלכם בחינם. בנוסף ליכולת למכור תמונות כשיתפים, התוסף לממכר מדיה של Visual Visual מציע גם את האפשרות למכור תמונות והדפסים באתר האינטרנט שלך.

אם אתה נתקל בתצלום CC המשמש בדף Weebly, אל תטרח ליצור קשר עם בעל האתר כדי להחליף את הקישור Flickr. המשמעות היא שתוכלו להשתמש בתמונה שבעמוד שלכם מבלי לתת כבוד לצלם המקורי.

בצע חיפוש הפוך (כפי שהוסבר לעיל) אם אינך יכול כי אתה יודע שאנשים משתמשים לעתים קרובות בתמונות פופולריות מבלי לספק קישור או מטלה

ראשית, חפש ידנית אתרים המשתמשים בתמונות שלך מבלי לכתוב לך כראוי, ובקש שיקשרו חזרה למקור המקורי של התמונה. אתר Big City Informer הוא דוגמה מצוינת למה שכדאי לחוות בציד התדמית.

אתר אירוח תמונות זה בחינם מארח למעלה ממיליארד תמונות וקבוצות והוא ככל הנראה אחת הפלטפורמות החינמיות הוותיקות ביותר שיש שם

במיוחד צלמים נהנים מאוד מפלטפורמה זו מכיוון שהיא משלבת את כל התכונות המדהימות שיכולות להפוך אתר לצילום למוצלח. סימון מים והגנה על תמונות הם רק שתי דוגמאות לתכונות מיוחדות אחרות שהופכות את Zenfolio לפלטפורמה נהדרת עבור צלמים וצלמים בכלל.

Gratisography

הוא אתר נהדר שמפרסם תמונות חדשות ברזולוציה גבוהה בכל שבוע תחת רישיון Creative Commons Zero. אחד החלקים הטובים ביותר ב- PicMonkey הוא אתר אירוח התמונות החינמי שלהם, שם הם מפרסמים הדרכות נהדרות שיעזרו לכם ליצור תמונות בחינם משלכם. ל- Unsplash רישיון משלה, שבעצם מאפשר לך להשתמש בתמונות כרצונך, כל עוד אינך משתמש בהן ליצירת אתר מתחרה.

זה חכם ליצור אוסף של תמונות שעלולות להיות רווחיות. אתר זה מוכר תמונות בחינם, כל אגורה שנותרה להם לאחר שהוועדה בטוחה עבורם. הם גם נדיבים בתשלום שלהם ומציעים לצלם עמלה של 50% על כל תמונה שנמכרה.

דילוג לתוכן