בניית אתרים רספונסיביים

Table of Contents

במאמר זה, אראה לך כיצד לבנות בקלות אתרים מושכים ולהחיל טכניקות עיצוב מושכות על אתרי האינטרנט הקיימים שלך בשלושה שלבים פשוטים. מדריך זה ייקח אותך צעד אחר צעד ללמוד כיצד ליצור עיצובים אתרים אטרקטיביים באמצעות רשתות CSS ושאילתות מדיה CSS. בשיעור זה, עליך להשתמש רק בשני המאפיינים "css – grid" באמצעות שאילתת המדיה. מעצבים יכולים ליצור מגוון שלם של שאילתות מדיה על ידי עקיפת מאפייני CSS מסוימים.

אנו נשתמש בבניית אתרים רספונסיבית רספונסיבית ליצור אתר אינטרנט נייד

רספונסיבי – כך שייראה טוב באופן מדאיג בעמוד הראשון בו הוא מתקיים. בעזרת בונה אתרים זה תוכלו ליצור ולנהל אתר אטרקטיבי המתאים למבקרים המשתמשים במסכי סלולר בזמן הגלישה בו.

ניתן לשנות את גודל התוכן של אתר Squarespace האטרקטיבי לגודל התוכן כולו

באתרים רספונסיביים יש גופנים רספונסיביים, ולכן פיקסלים הם בסדר אם האתר יש רוחב קבוע, אך לא תמיד יש להם גופן רספונסיבי, וזה בסדר אם האתר שלך מתנהג כמו אתר מסורתי עם דפים רחבים קבועים ודף יחיד. מַעֲרָך. אתר ה- Squarespaces המגיב יומר לגודל ידידותי לנייד, והוא יהיה בעל הגופנים המושכים, ואילו פיקסלים על גבי מסכים ניידים יהיו בסדר, גם אם יש לו רוחב קבוע וללא פריסת עמודים אחת.

למתחילים שרוצים ליצור פריסה משכנעת לאתר שלהם

יש לנו מספר כלים שיעזרו לך למצוא ולהשתמש בתבניות מושכות. להלן כמה כלים שבהם תוכל להשתמש כדי למצוא תבנית מושכת שתקל עליך ליצור אתרים מרתקים. האתר מושך לחלוטין, וקל ליצור אותו, הוא אחד מעשר הטכניקות הקלות לשימוש בהן אני משתמש ליצירת עיצובים אתרים מושכים.

מדריך זה בנושא עיצוב אתרים תגובתי יעזור לכם להפוך את האתר שלכם למגיב

ובכך מדובר. הדרכה זו מסבירה כיצד ליצור אתר ידידותי לנייד, רספונסיבי למכשירים ניידים כגון סמארטפונים וטאבלטים. כדי להגיע להדרכות עיצוב אתרים רספונסיביים, נדון בכל היבט של דפי אינטרנט רספונסיביים בנפרד ונברר כיצד אני כמפתח יכול להתאים אותם לתצוגה הניידת של האתר שלי.

בעזרת תג זה, מפתחי אתרים יכולים לציין שהאתר שהם יוצרים מותאם למכשירים ניידים. באתרים רספונסיביים, נעשה שימוש בתצוגת המטא-תג גם בפינה הימנית העליונה של כל עמוד וגם בכותרת הדף.

בעת יצירת אתר מושך

הוא מסתגל למגוון גדלי מסך שונים. כאשר נוצר אתר מובייל מבודד, עיצוב רספונסיבי יכול להתאים את הפריסה כך שתתאים לכל גודל המסך באמצעות רשת פרופורציונלית. בעוד שהאחריות לגודל האתר לנקודות ההפסקה הנכונות הנכונה מוטלת בעיקר על מפתח האינטרנט, במקרים מסוימים מוטל על מעצב אתרים להחליט כיצד אתרים מושכים משתלבים בגדלי מסך שונים כדי ליצור את חווית המשתמש הטובה ביותר.

ניתן להתאים נכסים כמו תמונות לגדלי מסך ורזולוציות שונות באמצעות שאילתות מדיה CSS

שאילתות מדיה מאפשרות לדף להשתמש בכללי סגנון CSS שונים בהתבסס על גודל המסך עליו מוצג הדף וממשק העיבוד. הם מאפשרים לך ליצור חוויה רספונסיבית, להחיל סגנונות מסוימים על מסכים קטנים, מסכים גדולים ובכל מקום שביניהם.

אתרים רספונסיביים משתמשים באותו HTML בכל המכשירים ומשתמשים בשאילתות מדיה של CSS

כדי לשנות את מראה האתר על המכשירים הללו. אמנם כדאי לנסות אתר חדש עם כמה שיותר מכשירים, אך כדאי להמשיך ולהשתמש בכלי בדיקה כדי לראות כיצד האתר שלך עובד בגדלי מסך נוספים. לכל מי שיוצר אתרים מרתקים, ישנם מספר כלי בדיקה מרתקים העוזרים לכם לגרום לאתר שלכם לעבוד במגוון מסכים וגדלי מכשירים, החל ממכשירים ניידים וכלה במחשבים שולחניים.

כדי להבין מדוע אתרים חשובים כל כך לבעלי עסקים ומדוע עיצוב רספונסיבי כל כך חשוב לעסק שלהם, הנה אתר קצר ומרתק, כיצד – לעשות זאת תוכלו לבצע את השינויים הנדרשים באתר שלכם.

עיצוב אתרים רספונסיבי משתמש בשאילתות מדיה CSS

כדי לשנות באופן דינמי את הפריסה של מכשיר יעד בהתבסס על סוגי תצוגה כגון רוחב וגובה. פונקציונליות זו מאפשרת לעיצוב האתר שלך לשנות או לציין את גודל חלון הדפדפן בהתאם לסוג התצוגה, רוחב, גובה, גודל המסך וגורמים אחרים. אנו נלמד אותך כיצד ליצור אתר מושך ב- HTML ו- CSS וכיצד להשתמש בשאילתות מדיה לטלפון נייד – עיצוב ראשון. ישנן מספר גישות המשתמשות ב- HTML וב- CSS בכדי להפוך עיצוב רספונסיבי להגיב לסוגים שונים של מכשירים כגון מכשירים ניידים, טאבלטים, סמארטפונים וכו '.

דילוג לתוכן