אפיון אתר אינטרנט

Table of Contents

מסמך זה של המועצה הרגולטורית הטכנולוגית בין מדינות מתאר מערך כלים לאפיון אתרים שיכולים לספק נתונים כמותיים ואיכותיים למחצה כדי לזהות את המיקום והעומק שבו יש לאסוף נתונים כמותיים, ולהמחיש ולהבין את המאפיינים הפיזיים והסביבתיים של אֲתַר. שיטות וציוד לקביעת איכות האתר, סוג הנתונים ורמת המידע הקיימת לניתוח וניתוח. במסגרת אפיון אתר זה אנו מייצרים מגוון מידע איכותי וכמותי, כגון מספר הבניינים והמבנים למטר מרובע, מיקום חניונים וחניונים רב-קומתיים וכו '

הערה שמוקד מודל האתר הרעיוני יכול לעבור מאפיון להערכה ולבחירה של אמצעים מתקנים לאחר קבלת הנתונים

יש להעריך את הנתונים המתקבלים על פי מודל אתר רעיוני זה ואיסופו, מכיוון שהם מתייחסים לסוגי נתונים המתייחסים למאפיינים הפיזיים והאקולוגיים של אתר כגון אדמה, מים, אוויר ומים, על מנת לנקוט באמצעים מתקנים נאותים. בחשבון גאולוגיה, הידרוגיאולוגיה וכימיה. זה כולל קביעת השלבים שבהם מתרחשת הזיהום, האם הזיהום קשור רק למי תהום או שהוא סופג גם חומרי מי תהום. לדוגמא, הערכה של קהילות מיקרוביאליות הקשורות לתקשורת נקבובית שמפרקת את מזהמי היעד היא מכריעה להערכת כדאיות הביו-רדימציה באתר. מכיוון שידוע כיום מעט על ההרכב הביולוגי של קרקע, מים, אוויר ומים, יש צורך לנתח דגימות עם מגוון רחב של מזהמים אפשריים.

למרות שמסמך זה מתייחס באופן ספציפי לאפיון DNAPL

תהליכי האפיון והכלים המוצגים חלים על מגוון רחב של גישות לגיאואנליזה וסוגים אחרים של אפיון. דוגמאות לכך הן מרחקים אנכיים ואופקיים ספציפיים לאתר שמעבר לאלה הספציפיים לאתר. עם זאת, ניתן להשתמש בכלים לניתוח מרחבי כגון איסוף נתונים גיאוגרפי ומרחבי לזיהוי אזורים מרכזיים בהם ניתן לאסוף דגימות אנליטיות.

בהתאם ליעדים ולמשאבים הזמינים

ניתן לבצע רמות שונות של אפיון אתרים. יש צורך בצוות גיאוטכני מנוסה ומתאים בכדי להשיג בן לוויה גיאולוגי ומודל גיאוטכני, כדי להתוות את היעדים והשאלות שיש לענות עליהם ולקבוע את הפעילויות הנדרשות להשגת פעילויות אלה לאחר שנענה על השאלות האובייקטיביות.

הצלחתה של תוכנית פעולה מתקנת תלויה באפיון יעיל של האתר

הכולל תיחום אזור המקור, אפיון אזור הכימיקלים שלאחר הטיפול (COC) והזיהוי של אזורי טיפול ממוקדים הזקוקים ל שיקום. ה- MPCA וצוות הפרויקט יקבלו מידע על ההיסטוריה התפעולית, כולל מידע על אתרים כימיים ומידע על אופן השימוש בכימיקלים בטיפול בקרקע, במים, באוויר ובאיכות המים. האתר מכיל גם רשימה של שיטות וכלים בהם ניתן להשתמש, כמו מחקרי קרקע, ניתוח קרקע, דוגמנות גיאוטכנית וניטור קרקע. יש לאסוף גם נתוני C OC קרקע תואמים בעת קביעת המיקום, תוך התמקדות בתנאי קרקע ומי תהום.

כדי לעמוד בשתי הדרישות הנ"ל, על האתר להיות חלק מאתר W3C לפחות שנה מיום הבדיקה הראשונה.

לפיכך

פיתוח מודל גיאולוגי של האתר הוא הכרחי, ולכן חיוני כי המודל יפותח ויושם על מנת לאפשר הערכה מדויקת ומדויקת של הרכבו הגיאולוגי. אפיון האתרים מספק את המידע הדרוש לביצוע הערכות סיכונים, תכנון ויישום מערכות תיקון. הוא גם מספק דוגמה מדוע אפיון נכון של אתר DNAPL חשוב מלכתחילה.

פרויקטים מוצלחים של אפיון אתרים מסתמכים על נתונים סביבתיים המשקפים במדויק את תנאי האתר בפועל

מה שמוביל להערכה מדויקת יותר של התנאים הפיזיים והאקולוגיים של האתר. אסטרטגיות וטכניקות HRSC משתמשים במדידות המתאימות בקנה מידה ובצפיפות מדגמית כדי להגדיר בוודאות רבה יותר את ההקשר הפיזי בו נמצאת חלוקת המזהמים ולתמוך בניקוי מהיר ויעיל יותר.

עם זאת

אני מקווה שקהילת הרשת כולה תרוויח גם מהרישום וההגדרה של מושגי רשת חשובים. הסיבה שאני מזכיר את זה כאן היא לא כדי להמחיש את היקף האינטרנט באופן כללי, מכיוון שאנחנו צריכים להגדיר מערך מדדים שניתן להגדיר ולמדוד. עם זאת, ניתן להשתמש במחקר על אפיון אתרי אינטרנט גם בהקשרים אחרים, כמו ניטור סביבתי.

המטרה העיקרית של הכנת מסמך זה הייתה לפתח מגוון של מינוחים הקשורים למחקר על אפיון אתרי אינטרנט ולספק סקירה של כמה מהמושגים החשובים ביותר בתחום זה.

זה כולל גליון עבודה לבחירת כלים שיכול לשמש כחלק מתהליך האפיון

כמו גם רשימת תרופות בהן ניתן להשתמש באתר כדי להשיג את תקני התיקון שנבחרו. מוצגת המטריצה הסביבתית הגיאולוגית (GEM) המסייעת בחיזוי הגיאולוגיה של האתר. טבלה זו מבוססת על נתוני המחקר הגיאולוגי של צפון אמריקה והסוכנות להגנת הסביבה האמריקאית (EPA) ומזהה שיטות לניצול סלע שבור באתר המבוסס על יעדי הפרויקט ותיאור האתר. דוגמה היא פעולה שבה נבדקה המטריצה ונבדקה מטריצה לפעולה.

דילוג לתוכן