איך לקנות דירה בלי הון עצמי ?

Table of Contents

אם אתה רוצה לקנות בית שני, שימוש בהון עצמי בבית הקיים שלך הוא האופציה הקלה והזולה ביותר בארגז הכלים. אם אתה לוקח הון עצמי מהבית המגורי העיקרי שלך וקונה נכס להשקעה, החשיפה שלך לשוק הנדל"ן תגדל, גם אם היא נמצאת באותו שוק כמו המגורים הראשיים שלך. עם זאת, אם אתה מצליח לממן נכס להשכרה, תמצא אותו הרבה יותר זול – ובכך יעיל את הכניסה לנכס ממונף.

אם הבית הנוכחי שלך מכיל הון עצמי

אתה יכול ללוות את ההון העצמי ולהשתמש בו למימון מקדמה חדשה ולרכישת נכס להשכרה. תלוי כמה הון עצמי יש לך בבית ושווי הנכס שאתה קונה בכסף זה, ישנן מספר אפשרויות לרכוש נכסים להשכרה בכספי ההשקעה שלך באמצעות ההון העצמי הקיים שלך בבית. נכס ולא שכר דירה הוא הדרך הטובה ביותר לממן אותו, מכיוון שאתה בונה הון עצמי עבור נכס שתוכל למכור אחר כך, במקום לזרוק אותו לבעל הבית. ובהתאם למחיר הנכס שלך, וכמה חודשי ריבית אתה משלם (תלוי בהון העצמי) והאם אתה צריך למחזר כדי לגשת להון שלך כדי לכסות את עלות רכישת הנכס ואת מחיר הרכישה של נכס ההשקעה עצמו.

כאשר אתה מבין כיצד ניתן לקבל הלוואה להון עצמי

אינך צריך לדאוג לאבד את ביתך אם אינך יכול להרשות לעצמך את ההלוואה שלך. אתה יכול לקבל הלוואות לבית עבור נכסים להשכרה, והם יכולים להוות מקור הכנסה טוב אם אתה זקוק להם. אך לא ניתן לקבל משכנתא עבור נכס להשקעה ללא הון עצמי בביתך או בנכס שכירות, מכיוון שקשה לך יותר לזכות אם מגוריך הראשוניים הם מקום מגוריך העיקרי. אם אתה לא מוצא מלווה המציע הלוואות הון לנכסים להשכרה ואתה זכאי להן, אתה מפסיד הרבה כסף בתשלומי ריבית וריבית, כמו גם את היכולת לא להיות זכאי להלוואה.

הדרך הקלה ביותר להתחיל

היא באמצעות משכנתא בטוחה בגלל ההון העצמי בנכס להשכרה שאתה קונה. לאחר שיצרתם הון עצמי מספיק, תוכלו לקחת מעט כסף בידכם לכיסוי המקדמה שלכם בעת מימון מחדש. אם אתה צריך לקנות את הנכס הראשון שלך לפני שאתה לוקח הלוואת הון עצמי, הלוואות לשחרור הון אינן עובדות טוב כמו בזמן שאתה מממן מחדש.

אם בנו מספיק הון עצמי, יתכן שתוכלו לרכוש נכס ללא פיקדון. אתה יכול גם לקנות את הבית השני שלך ללא פיקדון באמצעות הון עצמי מהנכס הקיים שלך.

אם אתה משקיע נדל"ן בפעם הראשונה, הלוואת FHA היא דרך נהדרת לממן נכס להשקעה. מי שיש לו כסף להשקיע בנדל"ן בפעם השנייה יכול לבחור בהלוואות לדירה.

הלוואה לבית היא סכום חד פעמי שתוכלו ללוות עם הון עצמי כבטוחה. ייתכן שתוכל להשתמש בחלק מההון העצמי כדי להפקיד פיקדון לבית שני עם הלוואת דירה.

אם אתה קונה בית שני, תוכל להשתמש בחלק מההון העצמי הזמין בנכס הנוכחי שלך כפיקדון. אם אתה משתמש בהלוואת דירה לרכישת הנכס השני שלך, תזדקק להון משמעותי מהבית הנוכחי.

אם אין לך מספיק הון עצמי

כדי לזכות בהלוואת דירה, תוכל לבנות הון עצמי על ידי ביצוע תשלומי הון נוספים על המשכנתא שלך. כדי לחשב את הסכום שתוכלו ללוות על נכס השקעה ללא שימוש בהון עצמי, הכפלו את המניות הניתנות לשימוש שלכם בארבע.

אתה יכול להגדיל את תזרים המזומנים החודשי שלך באמצעות ההון העצמי של הנכס שלך

כדי להגדיל את המקדמה או לקנות את הנכס ישירות. כדי לגשת להון עצמי, אתה צריך לשלוף כסף מהכיס שלך כדי לקנות נכס חדש, אך אתה יכול גם לגשת להון עצמי על ידי רכישת נכס ישירות.

לשם כך

עליך לקחת הלוואת דירה בסכום של לפחות 5,000 עד 10,500 דולר ולהשתמש בכסף זה כמקדמה על נכס להשכרה. אם דירוג האשראי שלך נמוך, ניתן לעשות תיקון לפני שתגיש בקשה להלוואת דירה עבור נכסך להשכרה. אם אתה זקוק לנכס שמציע את כל מה שאתה צריך, שימוש בהלוואת דירה יכול לעזור לך להימנע מהטרחה. אתה יכול להשתמש ב- HELOC לבית חד-משפחתי המושכר לך, או בהלוואה כנגד ההון העצמי של הנכס שלך לדירה.

ראשית

עליך לבנות HELOC על נכס שכבר בנית הון משמעותי. לאחר שהבנתם כיצד למכור את ביתכם, וודאו כי עסקת הנדל"ן נעשית באופן המתאים גם למוכר וגם לקונה החדש בשכונתכם. אם יש לך נכסים עם הון עצמי משמעותי, למשל, המגורים העיקריים שלך, זה יכול להיות רעיון טוב להקים עוזר.

דילוג לתוכן