איך לקחת משכנתא נכון

Table of Contents

הגשת בקשה למשכנתא יכולה להיות מורטת עצבים, במיוחד אם אתה עושה את זה בפעם הראשונה. בעוד שתהליך הבקשה יכול להיות מורכב, ישנם מספר צעדים פשוטים שתוכלו לבצע כדי להבטיח שתבינו את התהליך ותהיו מוכנים היטב.

עשו זאת לפני הגשת בקשה למשכנתא מכיוון שלטעויות עלול לקחת זמן לתקן ולגרום לעיכובים

כדי לעמוד בתנאים אלה, עליך לבקש אישור ממלווה מהימן לפני שתתחיל בתהליך המשכנתא. אם אתם מתכננים להשתמש בהלוואה לקנייה מעיקול, אתם רוצים לזכות מראש ולקבל אישור מראש כדי להתחיל בחיפוש. אם גם אתם מתכננים לקנות הלוואה בריבית נמוכה בעיקולים, כגון מסגרת אשראי ביתית, עליכם לבצע את המחקר לפני כניסה לשוק העיקול.

אם אתה צריך לעשות הרבה ניירת בעת הגשת בקשה למשכנתא, עליך להתחיל לעשות סדר בניירת שלך. חלק מהמלווים דורשים תיעוד רב, ולכן מומלץ לאסוף הכל לפני שתהיה מוכן להגיש מועמדות.

כשאתה מתקשר לחברת המשכנתא שלך, ודא שיש לך את כל המידע הפיננסי והאשראי הבסיסי, כמו גם מספרי כרטיסי האשראי ומספרי חשבון הבנק שלך ביד.

פקיד האשראי שלך יעזור לך להשלים את בקשתך לזכאות משכנתא ולאחר מכן להגיש את בקשתך ואת כל התיעוד הדרוש ללווה שלך

הבנק שלך יחקור את הבית שאתה קונה ורוצה להלוות כנגד, אך עליך לעמוד בדרישות הזכאות של המלווה כדי למחזר את ההלוואה שלך. אם ברצונך למצוא את הבית הנכון ולהשלים את רכישתך, פנה למלווה והתחל בבקשת המשכנתא בפועל. עליכם להגיש את בקשת המשכנתא, בדיוק כפי שעשיתם כשלקחתם את המשכנתא במקור. לאחר שהגשתם אותם, המלווה שלכם יעביר אותם למבטח שלכם.

אם ללווה יש ספקות לגבי כשירותו של הלווה, ספק המשכנתא יחתום ויחתום על אישור מראש שלך. המלווים צריכים לוודא שסיפקתם את כל התיעוד הדרוש בכדי לקבוע את יכולתכם להחזיר את המשכנתא.

אם יחס המינוף שלך

הוא מעל 41%, ספק המשכנתא שלך יבדוק היטב את בקשת ההלוואה שלך. אם ה- DTI שלך גבוה מדי, עליך לעבוד כדי להפחית או לחסל את החוב הקיים שלך לפני שתגיש בקשה להלוואת דירה. ציון האשראי שלך יפרט את כל הגורמים שאתה צריך לקחת בחשבון לפני שתבחר במלווה משכנתא. אתה צריך גם לשקול כמה מקדמה אתה יכול לעשות והאם אתה צריך לקחת פוליסת ביטוח משכנתא אישית (PMI).

וודא שאתה מבין את כל מה שספק המשכנתא רוצה שתעשה ושאתה ממלא את הטופס כמו שצריך

מלווים רבים דורשים בדיקת בית מספקת לפני אישור ההלוואה, כך שייתכן מאוד שהמלווה שלכם יתמוך בביטול המשכנתא לפני השלמתם. אם דוח האשראי שלך מגלה חוב חדש נוסף, הוא יפסיק את ההלוואה שלך לפני הסגירה ויגרום למלווה לבדוק את ההלוואות שלך לפני הסגירה! אם אתה נכנס עמוק מדי לתהליך בקשת המשכנתא, מומלץ לקחת צעד אחורה ולבדוק קודם את דוחות האשראי.

אם ספק האשראי או מלווה המשכנתא שלך אינם מגיבים לסכסוך שלך

סוכנות התייחסות לאשראי רשאית להסיר את המשכנתא שלך, גם אם זו אשמתך. אתה רוצה לוודא שהמלווה שלך מדווח על המשכנתא ומשלם את מה שהסכמת לו, כך שאתה מודע לבעיות בדירוג האשראי ובתנאי האשראי שלך.

כשאתה מממן מחדש את המשכנתא שלך

בקש את ההלוואה רק על שמך; יש רק דרך אחת להסיר את שם בן / בת הזוג מהמשכנתא. כדי להבטיח שההלוואה שלך מוכנה לתהליך הלוואת הבית, תעבוד עם פקיד אשראי מהבנק שלך או מספק המשכנתא כדי להשיג עבורך משכנתא שאושרה מראש. לאחר שהחלטת להיות הבעלים של הבית שלך, המבטח שלך יבדוק את כל הרשומות שלך כדי לוודא שאתה עומד בתקני האשראי המתאימים כדי לזכות במשכנתא.

תהליך האישור מראש הוא פשוט יחסית: הגש את המידע הכספי והאישי שלך והמתין לתגובה. אם ההלוואה הוחזרה ויש לך משכנתא, המלווה שלך ישלח שחרור המשכנתא למשרד השטים המקומי שלך, אשר יטפל בהגשת מסמכי נדל"ן.

ייתכן שתוכל לקבל משכנתא שתראה מה היית מוכן להלוות אם תעמוד בכל הקריטריונים. אם יש לך את האמצעים הכספיים לשמור על הבית הנוכחי שלך או לקנות שנייה, אתה צריך לחשוב על זה, אבל אל תשכח לאחד את המשכנתא על הבית הראשון שלך.

האשראי המינימלי הנדרש להבטחת משכנתא משתנה בהתאם למלווה שבחרת ולסוג המשכנתא שאתה מחפש

עבור משכנתאות מסורתיות והלוואות VA, ציון האשראי המינימלי של FICO הוא בדרך כלל 620, ועל הלוואות USDA הוא בדרך כלל 640. על ה- FRI לכבד תקרות מתאימות ליחס LTV ולקבוע יחס מינימלי של לפחות 1.5% מההלוואות -הַכנָסָה. תוכניות משכנתא שונות מגיעות עם דרישות שונות לסוגים שונים של הלוואות וערכי אשראי שונים.

דילוג לתוכן