איך למכור דירה ?

Table of Contents

בתולדות הנכסים למגורים, ימי הכלב בקיץ מעולם לא היו זמן טוב למכור בית. לעתים קרובות אני אומר ללקוחות שלי ששני הרגעים הטובים ביותר של בעלות על בית הם היום שבו אתה קונה ומוכר את הבית שלך והיום הראשון של האביב.

אם ברצונך למכור את דירתך במהירות ובמחיר הטוב ביותר האפשרי

עדיף להזמין סוכן. אמנם ניתן למכור דירה ללא סיוע של סוכן, אך על המוכר למנות סוכן שייצג אותו בקשר למכירה. על המתווך ליצור מגזין הצעות (OM), כדי שבעל הדירה יוכל לרשום את הנכס עם עצמו.

זה מאפשר לך למכור את הנכס המסחרי שלך במחיר הטוב ביותר האפשרי עם ההחזר הגבוה ביותר האפשרי על ההשקעה (ROI)

רק בגלל שקונה הציע מחיר נמוך לבית שלך, זה לא אומר שמכרת במחצית המחיר. אם אתה מחויב למכור, עליך לעשות הכל כדי למקסם את מחיר המכירה ואז למכור את הדירה במחיר המקסימלי!

הקונה יכול לבקש מהדייר לחתום על חוזה שכירות חדש עם הדייר

אך רוב המדינות אינן מאפשרות לך לפנות דייר מכיוון שהוא מוכר את הדירה בתנאים אלה אלא אם כן הדייר חתם ויש סעיף כנגד המכירה. מבחינה טכנית, אתה לא צריך לקנות את הנכס, אתה לא משלם מס על המכירה ואתה לא משלם מס על המכירה עד שאתה מוכר את הבית שלך.

שוחח עם הסוכן שלך אם זה הגיוני להשאיר את האפשרות להשאיר דיירים אצל הקונה למשך חודש עד חודש או לסיים את חוזה השכירות לאחר סיום המכירה

אם אתה מאמין שזה עוזר למכירה שלך שלא יהיה לך דייר, אתה יכול להתנהג בצורה כזו שלא תסיים את חוזה השכירות של הדייר עד לסיום המכירה.

הסוכן שלך ייעץ לך מה אתה רוצה לעשות

כדי להכין את הבית שלך למכירה לפני שהוא יוצא לשוק. בימוי הוא טקטיקה נפוצה כאשר אנו מחפשים דרך למכור בית במהירות, ותוכלו למקסם את משיכת הדירה על ידי הצגתו בפני סוכנים וקונים פוטנציאליים. זמני המכירה בשיאים משתנים בהתאם לשוק הנכסים המקומי, לכן בדקו מידע זה לפני שתצטרכו למכור את ביתכם במהירות.

עבודה עם סוכן נדל"ן לשיווק הבית שלך יכולה לחסוך לך כל כך הרבה צרות ולהבטיח תוצאות מהירות. אם אינך יודע ליצור תיאור יעיל של הרישומים, תוכל לבקש מסוכן הנדל"ן שלך לעשות זאת.

אם ברצונך למכור את דירתך במהירות, תוכל לעדכן את המכירה על ידי יצירת סרטון וידאו איכותי של הדירה. כשאתה מוכר בית בעצמך, אתה פועל לפי אותם עקרונות כמו כשאתה מראה אותו לקונים פוטנציאליים.

ישנם שלושה מקרים שעל המוכרים לקבל בעת מכירת ביתם. עליכם להחליט כיצד ברצונכם למכור את דירתכם בשוק הנוכחי, ואם אינכם מוכנים להציג את הדירה במיטבה, עליכם לשקול מחדש את החלטתכם למכור.

לדוגמה

ייתכן שתרצה ליצור קשר עם בעל הנכס כדי לקבוע את האינטרס שלו למכור ולברר מה הוא מצפה לעתיד הנכס. אם ברצונך לחסוך כסף, פנה לסוכן נדל"ן לפני שאתה מוכר את ביתך כדי לקבל מחיר מחירון הוגן. זהו למעשה אותו תהליך שעליו המשקיעים לעבור כאשר שוקלים בנייני דירות שונים למכירה. לדוגמה, אם מכרתם לאחרונה דירה מקבילה אך אינכם יודעים מה שיעור CAP, תזדקקו לרשימת הבניינים המקבילים באזורכם בכדי לקנות. במקום להשתמש בסוכן MLS, הבעלים יכולים לרשום את הנכסים שלהם בקרייגסליסט אם הם מחפשים שוק של בניין דירות למכירה. השימוש בקרייגסליסט מגדיל את הסבירות כי הדיירים ילמדו על מכירה ממשמשת ובאה ויכולים להוות מקור מידע טוב עבור הדיירים והמשכירים כאחד. קרייגסליסט מעולה גם למכירת דירות קטנות בשווקים מסוימים ויכול להיות גם משאב מצוין עבור קונים ומוכרים של דירות קטנות באזורכם.

אם ברצונך למכור את דירתך בכל מחיר בשכונתך

אל תהסס לפנות לסוכן נדל"ן אמין. השאלה הבאה היא האם אתה שוכר סוכן רישום או מוכר ישירות באמצעות סוכן מכירות (FSBO). האופן שבו אתה עונה על שאלה זו ישפיע על גישתך למציאת בניין דירות למכירה, כולל אם זה הגיוני לעבוד עם סוכן או למצוא את הנכס בעצמך בעסקה מחוץ לשוק. כשאתם מראיינים סוכנים לעבודה, בחרו מישהו שיש לו רקורד של מכירת בתים במהירות וודאו שאתם שואלים אותם את השאלות הנכונות.

דילוג לתוכן