איך לטפל בנזילת מים בבית

Table of Contents

נזילות מים ובעיות בתברואה מובטחות להתרחש בשלב כלשהו בחייכם, וזו אחת הבעיות הנפוצות ביותר שבעלי בתים נאלצים להתמודד איתן. אני אומר את זה כי אני מאמין שחשוב שתדעו משהו על נזילות. נזילות הן בעיה נפוצה בה מתמודדים בעלי בתים בבתיהם, בין אם בצורת נזילות מים ובין אם בעיות באספקת המים.

מאמר זה מציג דרכים לקבוע אם עלולה להיות נזילת מים בביתכם ומה עליכם לעשות כאשר אתם מזהים נזילה

גלה כיצד למצוא נזילות מים נפוצות בביתך ומה תוכל לעשות בנידון. עקוב אחר המדריך הזה כיצד לבדוק נזילות, מה לעשות אם הדליפה אינה מתוקנת, מתי להזמין אינסטלטור וכמה יעלה התיקון.

אם מים דולפים לביתכם, מראה הבית יכול להיות מושפע מנזקי מים בקירות, ברצפות, בתקרות ובחלקים אחרים בביתכם.
למידע נוסף בנושא של איך לטפל בנזילת מים בבית ואינסטלטור מומלץ במרכז מומלץ לגשת לאתר webby.co.il

בכל מקרה

תמיד מומלץ לבדוק בקביעות אם נזילות מים בקירות ובתקרות ולחסוך את מה שאפשר. בעוד שסביר להניח שלא תראו נזילת מים בקירות, תוכלו לראות נזילות מים מהתקרה, ועליכם להיות מודעים לאפשרות של השקיית ארונות וחלקים אחרים בביתכם. בכדי למנוע ולהיפטר מדליפות עובש ומים, עליכם לפנות עוד היום ל- Leak Masters לקבלת מידע נוסף על השיטות היעילות ביותר למניעה, טיפול וסילוק עובש או מים.

העולם מסתכל מסביב, מודיע למומחים על נזילות מים בבתים ומוציא אותם אליך.

תודיעו לך על הדליפה לפני שהיא קורה, ויש לך את הכלים הדרושים כדי למצוא אותה ולדעת בדיוק כיצד לתקן אותה. למעשה, רוב בעלי הבתים בודקים אם הם יכולים לאתר את הדליפות ולכבות את המים כדי למנוע נזקי מים.

אם ברצונך לאתר נזילות מים בביתך

בדוק את צריכת המים שלך וכמות המים בה אתה משתמש. נזילות מים מגיעות מהמתקן הפנימי ואפילו נזילות בגודל חור יכולות להגיע לקוטר של עד 3.5 מטר. הסיבה לכך היא שנזילת מים יכולה לשקוע צינורות, מה שבסופו של דבר מוביל לגידול נזילות קטנות וגדילה של מים מצינורות ואביזרים.

בבתים ישנים יותר, בהם מערכת הצינורות כולה מיושנת, נזילת צלחת היא סימן לכך שבקרוב יהיו נזילות בחלקים אחרים של המערכת. כאשר הבית נבנה לאחרונה, הפאנלים גורמים לדליפה בצנרת ובאבזור, אך לא בכל הבית.

אם אינך רואה סימנים גלויים של נזקי מים

שם לב לחשבון מים מוגבר או רואה את מד המים שלך מסתובב, ייתכן שיש לך נזילת צלחת או נזילה לא בולטת אחרת. זכור, מים יכולים לעבור דרך ארוכה כאשר הם מטפטפים או דולפים, אז עליך לוודא שהם יודעים בדיוק ממה נובעת הנזילה. לאחר שאיתרת את הנזילות, סגור את שסתום המים המחובר לצינור כדי למנוע נזילה. לאחר שכיביתם את החשמל, הגז וכל נזקי המים, זה הזמן למצוא את מקור הנזילה, לתקן אותה ואז להתחיל בניקוי. אינסטלטור מנוסה יכול לבצע את התיקונים הנחוצים בכדי לגרום לצנרת שלכם לעבוד שוב כראוי. עם זאת, הסרת נזילות מים וייבוש דברים תהיה משימה קשה ויקרה בהרבה מתיקון נזילת צלחות.

עשה כמיטב יכולתך

כדי לשלוט בדליפות המים שלך על ידי כיבוי כל המים בביתך והתקשרות מיידית לאינסטלטור כדי לפתור את הבעיה. לא משנה כמה קטנה נזילת המים, אתה משלם אותה על חשבון המים שלך בגלל הנזק. תיקון נזילות הוא דרך נהדרת לחסוך בעלות הבדיקה ולחסוך לכם את הטרחה בתשלום עבור הבדיקה.

כדי למנוע נזילות על הידוק פני השטח, על האינסטלטור לחפש נזילות תת קרקעיות או נזילות המסתתרות בקירות. אם אתה שומר על ניקיון התברואה שלך ומוודא שהביוב שלך עובד, כל הנזילות יאוטמו וניתן לתקן נזילות שכבר יש לך.

ישנן כמה דרכים שבהן בעלי נכסים יכולים לבדוק נזילות מים, אך מציאת בעיות עם נזילות מים על פני השטח שלהם היא פשוטה כמו לבדוק את חיבורי הבית לעתים קרובות.

מערכות לזיהוי נזילות מסחריות

הנקראות גם גלאי מים, אמורות להזהיר אותך מפני נזילות מים. אם יש נזילת מים בביתך, עליך לגשת למערכת אזעקת המים הקרובה בהקדם האפשרי. הדרך הטובה ביותר לדעת אם יש לך נזילה בחלק מהצנרת שלך היא לבדוק את מד המים שלך. לפעמים אתה פשוט יודע שמים דולפים כשאתה מסתכל בחשבון המים. הדרך הקלה והיעילה ביותר לאתר שיש נזילות בכל מקום בבית שלך היא אם אתה בודק את חשבון המים שלך ואם יש נזילה גלויה אך עדיין לא הכנסת שום ציוד שמשתמש במים מוגזמים, יש סיכוי טוב בדקת את מד המים שלך ובדקת אותו באופן קבוע. עם מספר גדל והולך של אנשים בארצות הברית, צינורות דולפים במספר הולך וגדל מכיוון שהם משתמשים במים ומאבדים אותם, או משלמים עבור מים שאינם בשימוש.

דילוג לתוכן