איך בוחרים משכנתא לכל מטרה

Table of Contents

אם מעולם לא קניתם בית, ככל הנראה אינכם יודעים מהו מתווך משכנתאות, במיוחד אם אתם קונים ממנו.

סוכני משכנתאות הם חלק גדול מעסקי המשכנתאות

המהווים כ -10 אחוזים מכלל הלוואות המשכנתא בארה"ב, אומר חברת מובטחת משכנתאות מובטחת משיקגו. מתווכים למשכנתאות יכולים להיות אפשרות טובה כשאתם קונים הלוואה לבית, אך תמיד עליכם להשוות את המחירים והשירותים שלהם עם הבנק המקומי או איגוד האשראי שלכם רק כדי להיות בטוחים. וודא שאתה מוצא נקודות הנחה למשכנתא ואם קונה הלוואת משכנתא כדי להוריד את השיעור שלך הגיוני עבורך, בדוק עם נותני משכנתא ומתווכים לפני שאתה קונה.

גייג גם משתף כיצד המלווים במשכנתאות מקבלים את החלטותיהם

כדי שתדעו כמה עליכם לחסוך אם אתם מתכננים לקנות בית. היכן אתה גר, היכן אתה גר וכמה זמן אתה מתכוון להישאר יכול לעזור לך להתאים טוב יותר הלוואות משכנתא לנסיבות ולכמות אשראי הקונים לווים.
למידע נוסף אודות משכנתא לכל מטרה ואיך בוחרים משכנתא לכל מטרה יש לבדוק כאן: contact.org.il

בחירת סוג המשכנתא הנכון תלויה במי שאתה לווה ובמה שאתה רוצה לעשות

כמו גם במצבך הכלכלי. הבנת סוג המשכנתא הדרושה לך תעזור לך לבחור במלווה שכן המלווים מציעים מוצרים ושירותים שונים. מלווים ישירים יכולים לעזור במשכנתא של מלווה מסוים, בעוד מתווכי משכנתאות יכולים לחבר קונים עם מספר מלווים.

חשוב לבצע את המחקר לפני שתבחר מתווך שיעבוד עם מלווה משכנתא או מתווך

חשוב גם כאשר אתה בוחר לעבוד ישירות עם מלווים למשכנתאות שתמצא נושאי משרה או מתווכים בודדים שאתה מרוצה מהם ויכולים לסמוך עליהם, כמו גם את איכות ההלוואות שהם מציעים.

בעוד שמתווך משכנתאות עשוי לעשות עבודה נהדרת בכדי להבטיח לך שיעור משכנתא נמוך

בנק או חברת משכנתאות יכולים לגבות ממך יתר על המידה או לתת לך את הריצה. המתווך הלא נכון יכול להיות מלווה המציע שיעור גבוה יותר מהשיעורים הטובים ביותר שמציעים מתווכים או מלווים אחרים. זה גם טוב להסתכל על המלווים שאתה סומך עליהם כדי לקבל משכנתא כדי למצוא שיעור טוב. אם אין לך דירוג אשראי טוב, זה יכול להיות קשה להשיג שיעור הוגן ממלווים למשכנתאות, במיוחד אם אין לך דירוג אשראי או דירוג אשראי נמוך ביותר.

אם תגיש בקשה למשכנתא אצל שלושה או ארבעה מלווים שונים ובעל מתווך משכנתא שיעשה עבורך לגו עבורך

תקבל השוואה בין תפוחים ותפוחים של הצעות הלוואות. אתה יכול גם להשתמש באיגוד הלאומי למתן משכנתא של מתווכים (NAR) או בבנק הפדרלי ריזרב של ניו יורק (FNB) כדי להשוות את שוקי המשכנתא השונים.

אם אתה רוצה שמישהו יחפש מספר מלווים וימצא את אפשרויות ההלוואות הטובות ביותר עבורך

עבודה עם מתווך משכנתא היא ההימור הטוב ביותר שלך. כל מלווה שונה, לכן מומלץ לפנות לכמה שיותר מלווים לפני שתחליטו על העסקה הטובה ביותר. אתה יכול לשקול סניף בנק מקומי, שבו יש לך גישה לסוכני משכנתאות שעובדים עם מלווים רבים. אם אתה יודע מה אתה עושה ויש לך משכנתא על הבית שלך בעבר או שיש לך אשראי בסיסי למדי, מלווה משכנתא מקוון ישיר לצרכנים יכול להיות דרך טובה לעשות זאת.

כאשר אתה מבצע עסקאות משכנתא עם בנק, אתה יכול לבחור מתוך מגוון מלווים, כולל בנק אוף אמריקה, סיטיגרופ, וולס פארגו ו- JPMorgan Chase.

אתה יכול לבקש מהמלווה שלך אפשרויות לחלק את המשכנתא למשכנתא לריבית בלבד או למשכנתא בריבית מלאה בלבד.

אם אתה רוצה לנסות את המסלול הפשוט יותר

התקשר למתווך משכנתאות שיוכל לעזור לך למצוא מלווה שיעזור לך לעשות את זה. הכנת שיעורי הבית שלך על יסודות הלוואות המשכנתא מוקדם יכולה לא רק לעזור למשכנתא שלך להתחזק, אלא גם להגדיר אותך להצלחה. מכתב זה יכול גם לעזור במציאת מלווים למשכנתאות שיעבדו אתכם בכדי לקבל את השיעור המתאים ביותר לצרכים שלכם. מלווה תומך או מתווך משכנתאות יכולים גם לתת לך את האפשרות לשפר את טווח היעד שלך ולהביא אותך בדרך לקבלת בית וקנייה. אל תשכח להכיר את סוגי ההלוואות השונות העומדות לרשותך ואת התעריפים הטובים ביותר עבור כל אחת מהן.

הנה כל מה שאתה צריך לדעת

כדי לבחור את המתאים לך, וכאן כיצד סוגים שונים של הלוואות משכנתא יכולים או לא יכולים להתאים למצבים ולווים שונים. לאחר שלמדתם על הבית שלכם – אפשרויות קנייה – עליכם לבחון את סוגי הבתים הנפוצים להם הם מתאימים, כך שתוכלו לבחור בעצמכם את הבחירה הנכונה. מלווים רבים ושונים מציעים הלוואות מסוגים שונים ותמצאו מגוון מלווים שמוכנים לקבל את בקשת ההלוואה שלכם. לא משנה איזה ספק אשראי תבחר, יהיו לך מגוון הלוואות לבחירתך מכל ספק.

דילוג לתוכן