אופציות חדשות טלגרם

Table of Contents

אתה יכול גם להגדיר את Telegram לדרוש סיסמה אלפאנומרית בכל פעם שאתה מתחבר למכשיר חדש. לאחר מכן, טלגרם ישלח מיד הודעת טקסט לטלפון שלך עם קוד לאימות המספר. אם לא תשתמש יותר במספר הישן שלך (לדוגמה, עברת למדינה חדשה או שינית את המספר שלך לצמיתות), נא עבור אל "הגדרות" ושנה את המספר המשויך לחשבון הטלגרם שלך למספר החדש. אם רשמתם חשבון טלגרם עם מספר טלפון ישן, קל להחליף אותו במספר טלפון חדש.

אם תחליט לעבור למספר טלפון חדש

אל תשכח להזין את ההגדרות, גע במספר הטלפון שלך ושנה את מספר הטלגרם שלך למספר החדש. המתן עד שתקבל כרטיס סים חדש עם מספר ישן, היכנס לטלגרם ולאחר מכן עבור אל הגדרות> מכשירים (או פרטיות ואבטחה> הפעלות פעילות) וסיים את סשן הטלגרם במכשיר הישן. אתה יכול לשנות את מספר הטלגרם שלך ולשמור הכל, כולל כל אנשי הקשר, ההודעות ותוכן המדיה מענן הטלגרם, כמו גם את כל הצ'אטים הסודיים שלך בכל המכשירים. כדי לשנות את המספר שבו אתה משתמש בטלגרם, פתח את ההגדרות (נמצאות בתפריט השמאלי באנדרואיד).

הפעל את Telegram והקש על הפינה השמאלית העליונה של המסך על ידי הפעלת הגדרות מתפריט האפליקציה

אם תרצה, אתה יכול אפילו להגדיר ערכת נושא משלך כדי לגרום לטלגרם להיראות בדיוק לטעמך. לא רק שאתה יכול להגדיר התראות טלגרם מותאמות אישית עבור אנשי קשר, אתה יכול גם להגדיר צבעי התראות LED מותאמים אישית. אם אתה לא רוצה שזה יקרה ורוצה שטלגרם תמשיך לרוץ ברקע כדי לשלוח לך התראות בזמן אמת, אתה יכול להיכנס להגדרות/התראות וצלילים/שירות לשמור על החיים ולהפעיל אותו.

אתה יכול גם ללחוץ על שלח כאשר אתה מחובר לאינטרנט

כדי לשלוח הודעה כאשר האדם השני פעיל שוב בטלגרם. כדי לשמור הודעה ממיקום אחר בטלגרם, הקש עליה, בחר העבר ובחר הודעות שמורות כדי להוסיף אותה מיד. כך תוכלו לשלוח כל מיני תוכן בסכנת הכחדה: הודעות, תמונות, סרטונים ואפילו קבצים.

צ'אט סודי מוצפן מקצה לקצה

בו התוכן או היומנים אינם מאוחסנים בשרת הטלגרם, וזמינים רק במכשיר שבו המשתמש שולח או מקבל הודעות. למעוניינים בפרטיות מקסימלית, טלגרם מציעה צ'אט סודי. צ'אט סודי תואם את הפרטיות והאבטחה של WhatsApp או Signal, מכיוון שהתקשורת ממכשיר אחד לשני מוצפנת לחלוטין וטלגרם לא תוכל לקרוא את השיחות שלך. בטלגרם, אתה יכול לשלוח הודעות בצ'אטים וקבוצות פרטיות מבלי להציג את מספר הטלפון שלך.

עם זאת, אנשים שאינם באנשי הקשר שלך עדיין יכולים להזמין אותך להצטרף לצ'אט בטלגרם. טלגרם תבקש ממך לאפשר לו לגשת לתמונות, למדיה ולקבצים שלך כדי שתוכל להשתמש באפליקציה כדי לשלוח תמונות וקבצים אחרים.

זה דומה ל-Apple Messages

אבל אמין יותר, יש לו אפליקציות ייעודיות לכל הפלטפורמות (PC, Mac, Linux, Android ו- iOS), ואפילו מאפשר לך ליצור צ'אטים סודיים עם הודעות הורסות את עצמך, המספקות אתה עם רמה גבוהה יותר של פרטיות. זוהי אלטרנטיבה מצוינת לוואטסאפ ו-SMS, ושווה להשתמש בטלגרם, במיוחד אם אתה יכול לשכנע את החברים שלך להצטרף. לא משנה מה הסיבה שלך לשימוש בטלגרם, זוהי אפליקציית הודעות אמינה.

אפליקציית התקשורת המאובטחת של טלגרם הוסיפה זה עתה שיחות וידאו למערך התכונות שלה

ויש לה הצפנה מקצה לקצה טובה יותר מזום. כעת ישנה אפשרות נוספת: אפליקציית התקשורת המאובטחת של טלגרם הוסיפה זה עתה שיחות וידאו לסט התכונות שלה, הזמין ב-iOS וב-Android.

טלגרם תאפשר לך ליזום שיחת וידאו מדף הפרופיל של איש הקשר ולהפעיל או להשבית וידאו בכל עת במהלך השיחה הקולית

אם אתה מצמצם את האפליקציה בעת ביצוע שיחות, הקלטת סרטונים או הקלטת הודעות קוליות/ווידאו, טלגרם יכולה להשתמש במיקרופון ברקע. טלגרם גם שיפרה את דיכוי הרעש בצ'אטים קוליים קבוצתיים, מצוידת במתג חילוף, כך שניתן לכבות את ההגדרות בקלות.

טלגרם גם הכריזה על תכונה חדשה במאמר השני באתר שלה

שהיא התכונה הראשונה של אפליקציית ההודעות. במקום אחר, יש ווידג'ט חדש למסך הבית של טלגרם המציג תצוגה מקדימה של הודעות אחרונות, בעוד ווידג'ט קטן יותר מציג את השמות ותמונות הפרופיל של חברי טלגרם שאיתם שוחחת לאחרונה.

הגדר צ'אט קבוצתי התומך בעד 200,000 חברים וכולל אפשרויות קבוצת-על כגון הצגת כל היסטוריית ההודעות עבור משתמשים חדשים

שיכולים למחוק את ההודעות שלהם ולקבל פחות התראות בסך הכל, ויכולים גם לכלול תכונות רבות כגון בתור סקרים. תכונה שהוצגה לאחרונה, הצ'אטים הקוליים הקבוצתיים החדשים של Telegram מאפשרים למשתמשי הקבוצה ליזום צ'אט קולי קבוצתי כללי עבור כל החברים. אבל כדאי לנסות את תכונת הווידאו החדשה של טלגרם, במיוחד כאשר אפשרות הצ'אט הקבוצתי לא עובדת. החברה עצמה הקניטה את הוספת התכונה הזו בשנה שעברה, אך במקום זאת, המשתמשים קיבלו תכונת צ'אט קולי קבוצתי בסגנון דיסקורד.

טלגרם מעדכנת את אפליקציית ההודעות שלה עם אפשרויות למחוק אוטומטית של הודעות

קישורי הזמנות שפג תוקפם וקבוצות חדשות ללא הגבלה, החברה שיתפה בבלוג שלה. Telegram Messenger מציגה תכונות חדשות שנוספו לאפליקציית הצ'אט שלה, כולל אפשרויות חדשות למחיקת הודעות אוטומטית, קישורי הזמנה שפג תוקפם וקבוצות ללא הגבלה.

בדומה ל-Snapchat ול-WhatsApp לאחרונה

לטלגרם יש גם את הפונקציה של מחיקה אוטומטית של הודעות ומדיה שנשלחו. טלגרם מציגה חידושים נוספים המאפשרים לך להגדיר טיימר השמדה עצמית להודעות. כבר אפשר למחוק הודעות אוטומטית בצ'אטים סודיים מוצפנים של טלגרם, אבל העדכון החדש הזה עבור iOS ואנדרואיד מוסיף את היכולת להעלים הודעות בכל סוג של צ'אט. האפליקציה מאפשרת למחוק הודעות בכל עת, אפילו הודעות שנשלחו על ידי אחרים בצ'אט.

בטלגרם

פתח צ'אט, לחץ על כפתור מהדק ובחר "מיקום" כדי לשתף אותו. אנשים בקרבת מקום היא תכונה אופציונלית המאפשרת למשתמשי טלגרם לחקור קבוצות מקומיות, למצוא חברים לצ'אט איתם באזור שלהם, או להחליף במהירות אנשי קשר עם אנשים בקרבת מקום. כדי להשתמש בו, עבור לכל קבוצת בחירה והקש על שם הקבוצה.

טלגרם טוענת שחיבורים הם הדרך האידיאלית למשוך כל מספר של חברים חדשים לקבוצה; ניתן להמיר קישורים לקוד QR הניתן לסריקה לשימוש במגוון הקשרים.

בין התכונות הרבות

הפלטפורמה הוסיפה מספר נושאי צ'אט עם אנשים שונים, פונקציית אישור קריאה עבור קבוצות טלגרם פרטיות ואמוטיקונים אינטראקטיביים. הגרסה העדכנית ביותר מציעה תכונות כגון סטרימינג בשידור חי עם צופים ללא הגבלה בקבוצות ובערוצים, אפשרות להסיר כתוביות ממדיה ולהסתיר שמות שולחים במהלך ההעברה, דרך קלה לדלג לערוץ הבא שלא נקרא מבלי לחזור לרשימה של תכונות הצ'אט, וסרגל מדבקות משופר, אמוטיקונים מונפשים חדשים ועוד הרבה יותר. על המשתמשים לוודא שהם משתמשים בגרסה המעודכנת של האפליקציה כדי לנצל את כל התכונות החדשות.

עבור עוד מידע אודות אופציות חדשות טלגרם עליך לבקר באתר lookiapp.com

דילוג לתוכן