אגף שומת מקרקעין

Table of Contents

משרד המפקח הכללי (OIG) של מחלקת השיכון והפיתוח העירוני האמריקני (HUD) מסדיר אנשים המספקים שירותי הערכת נדל"ן בקשר לעסקאות הקשורות לפדרליות. הטופס הסופי של תקנה זו הוגש לאחרונה לוועדת הביקורת העצמאית העצמאית (IRRC) על ידי איגוד שמאי המקרקעין המוסמך באמריקה (CRAAA), איגוד שמאים, שמאים ושמאים ארצי.

אם אנשים אלה משיגים ציון טוב בבדיקה מתאימה המתבצעת על ידי מדינה או שטח המהווים חלק מבדיקת המדינה המאוחדת שהונפקה ואושרה על ידי ועדת השומה

האדם במדינה זו הוא מומחה או שומה מוסמך. . למרות שהדרישות עשויות להשתנות ממדינה למדינה, בדרך כלל יש צורך בהסמכה של שמאי בכל המדינות לפחות תואר ראשון, ועליך להיות בעל ניסיון של שנתיים לכל היותר בשירותי הערכת נדל"ן כדי לקבל הסמכה זו.

כדי להפוך לשמאי רכוש, על המועמד להיות בעל השכלה גבוהה (אם רלוונטי), להשיג שעות הכשרה מוסמכות ולעבור את בחינת הרישוי וההסמכה הסטנדרטית הלאומית. עליך להשלים 200 שעות של הכשרה מוסמכת באמצעות ספק קורסים מאושר או עד 300 שעות הכשרה מוסמכת באמצעות איגוד שמאים מורשה או שמאי מוסמך אחר – ספק הדרכה קשור בארצות הברית ו / או בקנדה. כדי להעפיל להערכה, עליך להיות בעל תואר ראשון בשירותי שווי נדל"ן ולפחות שנתיים ניסיון כשמאי בשירות הערכת שווי מוסמך במדינתך או בטריטוריה שלך, בנוסף לפחות שלוש שנות ניסיון בשירותי שווי. באותה מדינה ומקסימום ארבע שנים בשירות שמאות מוסמך או בסוכנות שמאות מתאימה במדינתו או בשטחה. עליכם להיות בעלי הכשרה של שנתיים בשירותי הערכת נדל"ן או אצל ספקי קורסים מוכרים במדינותיהם או בקנדה, וייתכן שתצטרכו סך של 500 עד 1,000 שנים או יותר כישורים בשמאות מוסמכות ובשומות אחרות – מבחינת הכשרה , אם ניתן ליישום.

ניתן להשיג שמאי רכוש מוסמך בארה"ב ו / או בקנדה (עמוד 21

23, עמוד 24 – 25). ניתן גם להעריך ולבדוק אם הם מעריכים שווי נכסים מוסמכים במדינתך או בטריטוריה שלך, או שהם יכולים להיבדק ולאמת על ידי שירות הערכת שווי מוסמך או סוכנות שווי מתאימה במדינתך / טריטוריה שלך (עמודים 25-27). אתה יכול לבדוק / הערכת שווי נדל"ן מוסמכת בארה"ב, קנדה, קנדה או קנדה.

על פי החוק הפדרלי

כל שמאי הנדל"ן המוסמכים בארה"ב ו / או קנדה, קנדה ו / או קנדה חייבים לעמוד בדרישות המינימום להסמכת AQB. תוכלו לבדוק את הקריטריונים להסמכת AQ BQA בפירוט רב יותר בקישור זה (עמודים 25 – 27, עמודים 24 – 25). לאימוץ דירקטוריון ההנהלה של קריטריוני ההסמכה של AQB אין כל השפעה על דרישות הרגולציה הנוכחיות, המחייבות כי כל הדיווחים על הערכת שווי הנכסים חייבים להכיל לפחות 1,500 שעות ניסיון כשמאי כללי מוסמך. לפיכך, חווית המבקש מאישור כללי חייבת לכלול מעל 1000 שעות של שמאות ודיווחי נכסים, כולל מעל 3000 שעות כשמאי ומעל 2,200 שעות בחברת שמאות כללית. התקנות הנוכחיות של מועצת הפיקוח מחייבות לכלול לפחות 1.5 שנות ניסיון בהערכת שווי נכסים בדוח שמאות מקרקעין.

לכן הדירקטוריון ישתמש בשינויים בקריטריוני ההסמכה של AQB בחודש מאי 2018 בקשר להכשרה שלאחר הסמכה לשמאים מוסמכים ולמועמדים שלהם החל מה -1 במאי 2018

כדי להיות מתאמן, עליך לשמש שמאי מוסמך למנחה שלך ולהשלים 82 שעות של עבודת הקורס הנדרשת. אתה זקוק לאותה ניסיון כמו החניכים, אך אינך צריך להיות מוסמך כשמאי, משום שכדי להפיק את המירב מ"שלב הלמידה "הזה, עליך לעבור על כל שלב בתהליך ההערכה ולבחון את המפקח בודק להעריך את הנכס, תמיד להעלות שאלות ולספק ראיות לגיבוי מסקנותיו. בנוסף לדרישות ההכשרה וההכשרה לתכנית ההכשרה של המועצה הפיקוחית, המפקחים שלך דורשים גם שסיימת 150 שעות של הכשרת שמאות מוסמכת על ידי נותן קורס מאושר.

יצירת קשר עם שמאים אחרים בנבאדה

היא הדרך הטובה ביותר להשיג הבנה טובה יותר של ענף הערכת השווי. זוהי עמדה הקשורה להערכת שווי נכסים באגף שמאות הנדל"ן בנבאדה ומייצגת את המומחיות הספציפית שרקעי הערכת שווי בודדים מביאים לתפקיד. יש יותר מ -1,000 עמדות שמאות זמינות בלאס וגאס, ואלפים נוספים באזורים אחרים בנבאדה וברחבי הארץ. אלה עמדות בהן אנליסטים של הערכת שווי נכסים מספקים ניתוח הערכות שווי בלתי תלוי ושווי עבור משרד השיכון והפיתוח העירוני בארה"ב וסוכנויות ממשלתיות אחרות.

דילוג לתוכן