Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

שיפוץ כללי

לאחר השתלטות על קבוצה שספגה שלושה הפסדים רצופים, משטר הפלקונס החדש של אטלנטה ממהר להזהיר מפני סבל רב עוד יותר בכל הנוגע לפתרון בעיות תקרת שכר מרכזיות, כפי שנודע לקבוצה. ראשי הצבא דנו בתוכניות לשינויים המיוחלים באסיפה הכללית של צבא ארה"ב ומתכננים להודיע על השינויים האחרונים בינואר 2021. שר הצבא, מייקל גרינסטון, חתם על הגרסה הסופית של תוכניתו, שצפויה להימסר לרמטכ"ל. דייוויד גולדפיין ושר הצבא ג'ון קלי לאישור סופי.

שלבי המפוח מפורקים לחלוטין, מנקים ומנקים, ואטמי הדובים מותאמים ומוחלפים על פי דיאגרמות המרווח של AERZEN. ברגים רופפים ואביזרים רופפים או פגומים מסומנים כדי למנוע התעלמות מהם במהלך הבדיקה.

יש לרשום מידע על אביזרים כגון דגם ומספר סידורי ולשלוח אביזרים לשיפוץ במידת הצורך

מומלץ תמיד לערוך רישום מלא ולשמור אותו ביומן המנוע. היה צריך לארגן את רשומות השיפוץ ולהשיג את המדריך המקביל ולהזין אותו בספר היסטוריית מנועים לצורך אימות.

אם אתם מחפשים פיתרון למכונה שזקוקה לשיפוץ, אנא צרו איתנו קשר ונציע שירותי תיקון והחלפה. AERZEN מציעה תיקונים בכל פרופילי Aerzen ואם תרצו אנו מציעים לכם החלפה במחיר קבוע. אם אתה לא אוהב את זה, נוכל להציע לך שירותי תיקון והחלפה.

אם אתה מזמין תיקון של מוצר AERZEN או מוצר חיצוני

יש לך רק איש קשר אחד להתמודד עם זה. באדם זה אתה יכול לבצע את התיקון של הבמה החיצונית של פרופיל Aerzen שלך או חלקים או רכיבים אחרים. אם אתה מבקש תיקון בשלב AerzEN או במקומות חיצוניים, אנו יכולים לארגן את התיקון והצוות שלנו יכול להזמין אותו עבורך.

הטכנאי אחראי להחזרת המכונה לתקינות במהירות האפשרית. אנו שואפים לצייד את המכונות תוך 5 ימי עבודה, לכן שימו לב לזמן השיפוץ (TBO). זמני השיפוץ ניתנים בשעות ואנו נעדכן אותך עם עדכוני סטטוס אוטומטיים.

אביזרים אלה בדרך כלל דורשים יותר תחזוקה מהנדרש בדרך כלל לתפקודי תחזוקה רגילים בשלב זה, אך לא בהכרח שיפוץ מלא.

אביזרים אלה בדרך כלל דורשים יותר תחזוקה מהנדרש בדרך כלל לתפקודי תחזוקה רגילים בשלב זה

אך לא בהכרח שיפוץ מלא. שלב זה זקוק לשיפוץ גדול ויש לנצל אותו באופן מלא ולמצוא פיתרון. אם אתה יכול לעזור לנו בכך, אנא פנה אלינו לקבלת מידע נוסף על מה שאנחנו יכולים לעשות בשבילך.

זהו המונח המשמש לתיאור שיפוץ מנוע

אך הוא מטעה מעט מכיוון שהוא למעשה שיפוץ שתואר לעיל. היא מתמקדת בשירותי רכב ומוסרת לשלדה או מומרת באותו אופן כמו המנוע עצמו. גם ה"שיפוץ מלמעלה "קצת שגוי, מכיוון שמדובר באמת בשיפוץ כללי של המנוע כולו, ולא רק על ראש הצילינדר.

שיפוץ המילוי האמיתי

הוא שיפוץ גלילי המנוע על ידי החלפה מחדש של בוכנות וטבעות בוכנה, כמו גם קירות הגליל ומנגנוני הפעלת השסתום, אשר מותאמים מחדש ומצופים בזהב לפי הצורך, כולל מכווני שסתום . השיפוץ בפועל הוא שיפוץ הצילינדר: צילינדר המנוע מוחלף על ידי החלפה ו / או החלפה של בוכנה או טבעת בוכנה, ואילו צילינדרים, קירות, שסתומים ומנגנוני הפעלה נבנים מחדש ובמידת הצורך מוחלפים כך שיכללו את השסתומים ו מדריכים.

תהליך השיפוץ המלא כולל את עשרת השלבים הבאים, מבדיקה לבדיקה. מבחן הקליטה מורכב מקביעת מצב המנוע, מצב כל השסתומים, הקירות, השסתומים ומנגנוני ההפעלה של השסתום, כמו גם קירות הגליל והשסתומים.

דילוג לתוכן